Nudle, nudle!

Nudle, nudle!

Anotace: O Milanovi podruhé

Sbírka: LIBIDiÁŘ

Je mi smutno. Po odchodu blízké osoby potřebuji společnost a rozptýlení. Snad není neetické a nekorektní mít v takových chvílích sex. Proto trávím sobotní den s Milanem.
Skoro dvoumetrový čahoun z Ostravy s širokými rameny, velkýma rukama a vypracovanou postavou přichází před polednem. Na oběd už mám vše předchystáno a proto ihned po jeho příchodu dám vařit vodu na nudle. Najezený a uspokojený muž je spokojený muž, podotkne nemravná slečna v mé hlavě.
Ihned využívá situace, sobecky se mě zmocní a vleče mě do postele. Strhá ze mně všechno oblečení a hltavě mě líbá. Jazykem putuje po mém krku, prozkoumá bradavky a sjíždí čím dál níže. "Jak dlouho sis sama nehrála?" ptá se. "Celý týden, vůbec jsem neměla náladu", odpovím mu. "To budeš krásně nadržená" a jen to dořekne, začne mě tam dole laskat jazykem. Moc dobře ví, že to mám nejradši a také je mu známo, že se mi to od něj moc líbí. S mou chtivou společnicí v záchvěvech rozkoše orálního hraní unikáme od smutku a truchlení nynějších dní. Po chvíli exploduji, on nepřestává a já se nebráním. Z toužebného chvění mě vytrhne syčící zvuk z kuchyně. "Nudle, nudle!" vykřiknu ve stavu orgastického ochromení. "Musím dát vařit ty nudle", pokračuji a on se ne a ne odsát od mého klitorisu. (L)
Autor LIBIDiÁŘ, 27.07.2015
Přečteno 824x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí