Jirkovy lapálie aneb prohlídka babčiných dutin

Jirkovy lapálie aneb prohlídka babčiných dutin

Anotace: Literární odpad napsaný při hodině chemie skupinkou nudících se obob. VAROVÁNÍ! RAKOVINOTVORNÝ A MOZKOROZPOUŠTĚJÍCÍ OBSAH!

Mezi námi rozhodně fungovala chemie. Jiskry létaly, blesky probleskovaly a nám se vařila krev v žilách. Jediná smůla byla, že jsme se vídali pouze ve škole. Ona totiž bydlela daleko za městem a já v poslední vesničce patřící k městu. Vždycky jsem se těšil na hodiny chemie, jak budu poslouchat její ječivý hlas. Byla rozkošná, její povídá ňadra a svráštělá kůže mě vzrušovaly a její zdrobněliny a divoká gestikulace při vysvětlování redoxních reakcí ve mně vzbuzovaly touhu. Láska si nevybírá, hlavně pokud jde o sexy učitelku chemie s vlasy jako krteček.


Dneska má na sobě své akvárkové tričko. Přesně to s nádherným véčkovým výstřihem odhalujícím její povislý dekolt. Sukně odhalující její kolena se vždy, když si sedla na lavici, vyhrnula do půli stehen. Teď vyvolává moji spolužačka, aby napsala chemickou reakci. Tak rád bych šel místo ní, abych ji viděl zblízka. Má náhrdelník ve tvaru srdce. Kdopak jí ho asi koupil?


Já jsem si jist, co jí koupím. Měl jsem v blízkosti obchod s nadměrnými velikostmi. Vybral jsem jí velmi dráždivou soupravu. Podprsenku velikosti 130H a kalhotky velikosti XXL a k tomu ještě růžová pouta. Jen pomyšlení na to, jak si užijeme mě vzrušovalo. Právě na tabuli rozsvítila seznam kyselin síry. Ach, všechny ty nádherné názvy. Dokážu si živě představit, jak spolu e v laboratořích na zemi a já jí říkám těmi názvy, jakožto jejími přezdívkami. Má disírová kyselinka. Ty moje peroxokyselino. Oh má drahá thiosiřičitá kyselko. Představuji si ji pomazanou nějakou sloučeninou a budeme zkoušet chemickou reakci při líbání. Ó bože, já ji tak chci. Vidět ji tak v té soupravě oblečenou. Cítil jsem jak se můj indigón pozvolna zvedá. A najednou jsem měl na kalhotách mokrý flek. To mě popohnalo a ihned jsem šel pozvat svou vyvolenou do cukrárny. Tak to šlo ráz na ráz, až jsme skončili u mě doma.
Zuřivě jsem jí prohrabával těch pár vlásků na hlavičce. A nakonec ji bez dalších odkladů stáhl podprsenku, přičemž mi její nalejváky podlahu. Podívala se na mě se slovy: „ Sice jsme už byli v cukrárně, ale teď až přijde opravdový dezert. Už jsem nemohl dále čekat a skočil jsem na ni…


Nikdy mě nenapadlo, že zažiju něco takového. Zapadali jsme do sebe jako dílky puzzle. Když celý ten krásný akt skončil, řekla mi, že jsem byl nejlepší ze všech studentů. To mi vyrazilo dech. Pohádali jsme se. Řekla mi, že jsem i přes to množství hřebců, byl výjimečný. Miloval jsem ji, ale nechtěl jsem být jeden z mnoha. Chtěl jsem jí zapudit, ale začala na mě přepadávat. Upadla do bezvědomí. Zemřela. Ležela natažená jak dlouhá, tak široká v mé předsíni. Tato skutečnost mě velmi vzrušovaly. „ Sice nejsem tím prvním, ale budu tím posledním,“ řekl jsem si. Dopřál jsem si té slasti ještě naposledy. Vrazil jsem do ní celého svého reka a dokončil to. S posledním nárazem se uvolnil proud do už zcela vychladlého těla. Ležela u mě v předsíni nahá a mrtvá.

Přečteno 1541x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Lidi, čtete-li to ve 2:44, při sklence dobrého moku, za tónů "Tchaikovsky : Swan Lake Suite" vaše povídka je velice, ale velice, superkalifragilistikexpialidózní. Nehodlám číst, ani reagovat na komentáře těch ostatních exotů, samozvaných odborníků na tento žánr, nicméně můj názor na vaše dílo je takový, že zabíháte až do oblasti tzv. "Cringe" ve kterém se hranice "shitpostingu" nekladou. Pokud to vezmeme z tohoto hlediska, myslím, že toto dílo dost povedený "Cringe".
Jen tak dále. Já vám sice až do dalšího takovéhoto stavu asi už žádný komentář (krom těch, co ještě dneska stihnu) nenapíši, leč věste, že vám velice fandím a stojím za vámi (y).

-keep calm and carry a towel-

05.11.2016 02:54:45 | DJ SS

Děkujeme za vaši podporu. Troufnu si říct, že nás to, vzhledem k naší menší přestávce, motivuje k napsání dalšího odpadu zamořujícího internet. :) Domnívám se, že nejvhodnější doba na čtení našich povídek je právě nad skleničkou nějakého toho pitiva, nejlépe již stouplého do hlavy. Ráda bych vám doporučila nějaká naše další "díla", avšak mohlo by to vypadat lehce egoisticky nebo při nejhorším by vás to mohlo duševně poškodit. Porot vám doporučuji se nejdříve pořádně napít, než opět zabloudíte na náš profil.
Xanett

10.11.2016 19:47:33 | literární odpad aneb hodiny chemie

příliš chemie pudy rozlije...duši vylije...

23.09.2016 20:48:15 | Frr

Opravdu rakovinotvorný odpad :-D no máš tam dost chyb a řekla bych že tvůj nick je lepší než celá povídka.Ovšem na to jsi upozornil že je to odpad;-) Ale zase jsou tam místa co mě pobavila hlavně to thiosiřičitá kyselko to je nevšední :-D jo něco pobavilo a jak píšeš mozekrospouštějící to je ale tak alespoñ jste tímto zabili nudu i čtenáře ;-)hezký den jinak

23.09.2016 20:46:09 | xoxoxo

achjo.xoxoxo všechno jen kritizuje a Tallcurii?vo tý ani nemluvím! :-(

02.10.2016 18:37:07 | Tvořilka Lenka

no tím že všechno otipuji a budu na vše pět òdy tím získám sice sortu tipovatelů ale co z toho to není měřítkem kvality tak neremcej a koukej psát lépe :-D

02.10.2016 19:46:33 | xoxoxo

Ano, nemluv o mě, to bude nejlepší!

02.10.2016 18:55:15 | tall&curly

Dámy, pánové,hermafrodité, nadpřirozené bytosti a víly, prosím Vás aby jste všichni zachovali chladnou hlavu a nekazili si nedělní večer nesmyslnými hádkami. :) Nejsme tu přece kvůli dohadům, ale kvůli klidu a pěknému čtení. Nikomu jeho názor nebereme a jsme rádi i za kritiku :)
Forewer

02.10.2016 19:06:46 | literární odpad aneb hodiny chemie

sorry za spam pod dílem, já se snažím většinou na ten tvořilky trolling nereagovat

02.10.2016 21:06:58 | tall&curly

Tallcuri- příjemná jak puštěnej plyn!
Neumí nic jinýho než bejt nepříemná.

02.10.2016 21:08:27 | Tvořilka Lenka

to abych vyvážila tebou přeslazený vesmír

02.10.2016 21:22:23 | tall&curly

To je rozumný přístup ale někdo jako tvořilka to nechápe.Tak hodně inspirace;-)

02.10.2016 19:43:09 | xoxoxo

xoxoxo me totiz hdne ponižuje..:-(

02.10.2016 21:47:54 | Tvořilka Lenka

a hlavně že nekdo jako Xoxoxo se tu příšerně povyšuje

02.10.2016 21:07:41 | Tvořilka Lenka

Každý se občas splete, nemyslíte? :) Jen jsme se nudily a zabily minuty a vlastně i chemikářku. Účel splněn... Jinak máme i nerakovinotvorné profily, pokud chcete napíšu Vám je mileráda do vzkazu. A varovaly jsme Vás, za případné mozkové újmy a psychické poruchy již odpovědny nejsme. ;)

23.09.2016 21:07:27 | literární odpad aneb hodiny chemie

Jasně i já se pletu a dělám chyb kurña dost ovšem když na ně někdo upozorní jsem ráda pokud jsou hozený do éteru literu a opravím je ;) ale já jen upozornila co uděláš je na tobě a jasně máš tu rakovinotvorný upozornění však to vím taky jsem to v komentu zmínila a řekla i co se mi naopak líbilo:-) nuda se prostě nějak zabít musí i chemikářka dobře ji tak:-D

23.09.2016 21:23:24 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí