Let motýla

Let motýla

Anotace: pokračování motýla ve výstřihu...

Měl hlavu v jejím klíně. Na čele ho šimraly chlupy měkké jako srst kočky, jen byly stočeny do pravidelných kudrlinek a hebké na dotyk. Ústa měl zabořena v jejich vlhkém středu, v té nejlahodnější studánce s vůní nekonečné slasti, která prostupovala celým jeho tělem a způsobovala mu pocit, jakoby seděl na drátech vysokého napětí. Pootevřel oči. Proti oknu v šeru nastávajícího rána uviděl náznak hladkých boků, od pasu dolů rozebíhající se jak ladné tělo houslí. Měkké břicho, nad nímž se zvedala kyprá ňadra s vrcholky ještě bílými od téměř zaschlé šlehačky, která když tála, roztékala se do stran a proti ranním slunečním paprskům tvořila na hebké kůži sladké bílé cestičky.
Vzrušením nemohl ani dýchat. Její ňadra se pravidelně zvedala a klesala, usychající kůže házela třpytivé odlesky, což působilo téměř démonicky. Posunul se výš, aby horkým jazykem zbavil vrcholky zbytky bílého sněhu a žena pod ním zasténala, když je bral do úst a nořil svoji rostoucí nedočkavost do jejího lůna. S urputnou pravidelností pak vychutnával svíravou rozkoš, která mu byla poskytována, až uslyšel v hlavě vysoký tón kytarové struny, který přinesl úlevu a vláhu všude tam, kde byl přítomen…
Procitl vzrušený. Otočil hlavu. Vedle něj ležela na boku žena, ranní paprsky se lehce dotýkaly hustých černých vlasů, horce objímaly její tělo od ramen, přes křivku zad, až k vystrčenému zadečku, kde se laškovně zatřepotaly a dál spěchaly po dlouhých nohách až k růžově nalakovaným nehtům u noh.
Jakoby vycítila, že se na ni dívá, obrátila se. Přejel pohledem její krásné tělo. Přes levé ňadro letěl motýl. Černě vytetovaný motýl, s nádhernými jemnými křídly, tykadla rozprostřena kolem levé prsní bradavky. Neodolal, a pohladil jazykem ta hladká křídla, něžná tykadla. Otevřel tak stavidla zaplavující vášni, která ho vzrušila téměř k nepříčetnosti.
„Ta šlehačka,“ šeptala potichu „k zešílení krásný. Nojo – vyznáš se.“
„Miluji Tě.“ Zašeptal a přitáhl si její tělo. Lačně sál ta usmívající se rudá ústa, líbal bílý krk, naléhavě se vzpínal proti jejímu břichu a sledoval let motýla, který ho tolik fascinoval. Pokojem se rozléhalo vzrušené dýchání a slastné sténání.

Na parapet okna sedla sýkorka. Hladila si rozčepýřené peří, a vyhlížela svého nápadníka. Jaro pomalu začalo.
Autor Anděl, 16.02.2018
Přečteno 1480x
Tipy 19
Poslední tipující: ARTeFakty X. Múzy, Jort, Amonasr, Šípková Růženka, Philogyny1, Iva Husárková, Špáďa, Krysařka, Akyš, Frr, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To se čte moc pěkně... a nejen poránu :)

10.10.2018 08:12:04 | ARTeFakty X. Múzy

Juj! Moc děkuji!:-)

10.10.2018 08:21:36 | Anděl

To je prostě tak krásné... Jsem fascinovaná touto povídkou stejně, jako ten muž tím motýlem na ňadru :)

09.10.2018 22:18:11 | breberkar

:-) Moc děkuji....dlouho jsem toto nečetla...usmívám se...lidká těla jsou nádherná. obzvláště když se koupou v záři ranního slunce, či vystupují ve tmě při hořící svíci. dotyky...při milování jde vše stranou. myslím, že při něm je člověk sám sebou. nelze v takových chvílích lhát. anebo jsem naivní...

10.10.2018 08:01:04 | Anděl

Konečně jsem si udělala kafe a v klid načetla, moc se mi líbí ten konec, sýkorka jako živá... :)

17.02.2018 13:15:18 | Philogyny1

:) děkuji moc...také piju kafe...je klid. chvilku...

17.02.2018 13:18:29 | Anděl

Potichu Jarda ňufal blaf u ňadra. Juch i top!
Topí!, čum! Oh, DNA z And ho mučí? Pot?

-náctiletí vlhnou o metr níž než -sátiletí.

17.02.2018 00:18:42 | Špáďa

Děkuji za hezký koment:) přílišná vlhkost škodí...většinou.

17.02.2018 07:40:07 | Anděl

Jů, to bylo ďábelské, Anděli :)

16.02.2018 23:58:44 | Krysařka

Děkji za koment:) myslím, že mi nakukoval přes rameno...

17.02.2018 07:36:25 | Anděl

ta je pěkná-jako zhýralá vlašťovka v bujném předjaří-sice ještě skutečné jaro nedělá, ale slibně se už vrtí :-))) :-D ST*

16.02.2018 20:12:17 | Frr

Frr...děkuji Ti :) to jenom takové pinknutí jarem:):):)

17.02.2018 07:35:52 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí