Změna rolí

Změna rolí

Těžce dýcháš. Někdo by to možná nazval funěním, mě však "těžké dýchání" připadá poetičtější. Dívám se na tebe a pevně doufám, že sis nevšiml, že tě zkoumám pohledem víc než normálně. Snažím se všimnout si a zapamatovat si každý detail z tvého těla, tvého výrazu a tvých pohybů. Oči už ti zase potemněly. Žíly na rukou a krku ti naběhly. Vždycky mi prolítne hlavou, jak moc se při tom sexu dokážeš zpotit, než mi tahle myšlenka doběhne dokonce, zkropí mi prsa dvě velké kapky tvého potu z čela.
Otáčíš mě zády k sobě. Pásek kolem krku mě škrtí, ale vím, že to máš rád. Zatnu zuby. Vždyť ono to za chvíli skončí. Hlavou se mi honí, jak se asi změnil tvůj výraz. Teď tě nevidím. Místo toho čumim na pelest postele, která pravidelně naráží do zdi a poskytuje tak sousedům jasný obrázek o tom co, už zase, děláme.
Chytáš mě za cop, přitahuješ pásek, pot z tebe leje. Tři krásné indikátory toho, že už budeš. Sláva. Kdysi mě náš sex bavil. Někdy na začátku vztahu určitě. Takový první dva roky určitě, ale časem to nějak zevšednilo. Po "tom" už nenásledujou vášnivé polibky do vlasů, ani dlouhé objímání. Vždycky se pak svalíš na svojí půlku, poplácáš mě po zadku, jak nějakou kobylu, otřeš si obličej připraveným ručníkem, dáš si sprchu a s nahým zadkem vytuhneš. Docela mi ten náš sex, z doby začátků chybí.
Ani nevim jak se to stalo, ale jak jsem tak čuměla na tu pelest a omlácenou zeď za ní, problesklo mi hlavou, že jsem ještě moc mladá na stereotyp. A než jsem si stačila uvědomit co se děje, na čtyřech si byl ty, pásek kolem krku, můj prst v prdeli a ten nejlepší orgazmus vůbec. Dovoluji si tak soudit dle síly a délky ejakulace a hlasitosti, jakou si zařval.
A najedou spolu zase ležíme v posteli, polibky na čelo nestíhám počítat a vyznání lásky jakbysmet. Jono, stačí jen změnit pozici či postoj a věci se změní už nějak samovolně. Něco se ti nelíbí? Tak s tím něco udělej, protože vono se to samo neudělá.
Autor dívka s velrybou, 04.03.2018
Přečteno 1297x
Tipy 8
Poslední tipující: breberkar, Anděl, Frr, Lady F., Stela
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..vlastně velmi láskyplné.....ST* :-D* :-))***

04.03.2018 23:55:59 | Frr

:)

05.03.2018 17:58:40 | dívka s velrybou

Pecka, líbí se mi ten rychlý spád děje, je to, jako bych tam byla. :)

04.03.2018 21:55:19 | Stela

Děkuji za komentář :)

04.03.2018 22:07:31 | dívka s velrybou

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí