Co kdyby: Žabka

Co kdyby: Žabka

Anotace: Po rozvodu jsem se rozhodl, že je na čase zase začít randit. Za tu dobu jsem potkal mnoho zajímavých lidí, ale ta pravá stále není k nalezení. Ovšem co kdyby jeden z těchto mých příběhů dozrál do trochu peprnějšího konce? Co kdyby?

"Už je skoro na druhém konci." 

"Kde, já ji nevidím." 

"Támhle. Ta tmavá šmouha na hladině."

"No jo! Ta se měla narodit jako žába."

"Ale byla by to ta nejhezčí žabka v okolí. Hele už to otáčí."

"Tak jdeme zase něco dělat."

Já a Tomáš jsme se zvedli ze sedu. Oklepali jsme si zadnice od písku, do ruky vzali plechovky s pivem a vydali jsme se směrem k ohništi, které se nacházelo asi dvacet metrů od rybníku. Bylo ještě zapotřebí nalámat klestí a připravit oheň na večer. Eva, drobná blondýnka a Tomášova žena, se zatím dívala na kastrol a přemýšlela co do něj dát. Zatímco jsem na koleni lámal suché klestí, zahlédl jsem Anetu, jak se vynořila z vody. Tmavé vlnité vlasy měla svázané do drdolu a mokré fialové plavky se lepily na její opálenou kůži. Byl to krásný pohled a já se na chvíli při lámání klacků zastavil, abych jí oplatil zářivý úsměv. Inu nejkrásnější žabka v okolí.

S Anetou jsem se seznámil přes seznamku. Hned na prvním rande stačila dvakrát změnit program a nakonec jsme záhadně skončili někde na tanečním parketu. Od té doby v mém životě nepanovala žádná nuda. Gejzír nápadů vymýšlel stále nové a nové náplně rande. Každé unikátní, každé povedené. Hromadě zájmů, které Aneta měla, vévodilo plavání. Kamkoli jsme šli, vždy měla v batohu připravené plavky. A někdy ani ty nebyly zapotřebí když kolem nikdo nebyl. To jsem se dozvěděl od Evy. Sám jsem ještě neměl tu možnost shlédnout její krásné tělo v celé nádheře. Kromě polibků na nic víc nedošlo.

A teď mě Aneta pozvala k rybníku s kamarády. Jednalo se o krásný rybník s písčitým břehem. Já, Aneta a Tomáš se svou ženou Evou. S Tomášem a Evou jsem se hned skamarádil. Po příjezdu jsme postavili velký stan pro čtyři osoby, já s Tomášem jsme se vydali pro dřevo, Eva se rozhodla, že nám na ohništi uvaří kuskus. A Aneta, ucítivše vlhký vzduch, vklouzla do vody a jen občas jsme někde zahlídli vodní brázdu. Postupně jsme se k ní přidali, ale protože já nejsem žádný velký plavec, plácal jsem se podél břehu.

Teď už se začalo pomalu smrákat a nesnesitelná vedra pomalu opadala. Seděli jsme kolem ohniště, ujídali kuskus, pekli buřty, popíjeli pivo a bylo nám dobře. Přes den bylo neskutečné vedro, takže teď jsme seděli v tričkách. Jen Aneta na sobě měla šedý chlupatý svetr. Ach, jak byla roztomilá... Ostatní se zvedli, že je čas jít spát. Tomáš po mě významně mrkal. Dále jsme seděli u ohniště a povídali si o všem možném přilepení na sebe. Byl slyšet jen praskající oheň a kvákání žab. Při rozhovoru jsme se k sobě blížili stále blíž, až jsem ji políbil. Přitulila se ke mě a já ji objal kolem pasu. Cítil jsem její horké rty přitisknuté k těm mým. Po chvilce přitiskla svou hlavu na mou hruď. 

"Tluče ti rychle srdce."

"Čím to asi bude?"

"Nevím, že by ty žáby?" Laškovně naznačila.

Pozastavil jsem se a zamyslel jsem se nad správnou odpovědí. Nakonec ze mě vypadlo jen... "Tak začni kvákat." 

Tupá odpověď, ale ji to pobavilo. 

Prsty jsem vklouzl pod její svetr na zádech a cítil jsem její rozpálenou kůži. Ucukla. "Ne, uslyší nás." Výtečně. Zrovna teď. Vyčistili jsme si zuby a vplížili se do stanu. Přitiskli jsme se k sobě. Byla nervózní, protože její přátelé spali ani ne deset centimetrů od nás. Opět jsem ji po chvilce šuškání políbil. Ucítil jsem něco vlhkého v jejích ústech. Jazyk. Držel jsem její hlavu v zátylku a sál její rty a vše co k tomu patří. Nakonec jsme se uvelebili v objetí, já s částečně nataženou rukou. Na té spočívala její hlava a má druhá ruka ji objímala. Budu mít křeč v ruce. Usnuli jsme.

Neměl jsem křeč. Probudil jsem se a zadíval se na svou dlaň. Nikdo vedle mě nebyl. Aneta zmizela. Zvědavost mě vyhnala ven ze stanu. Byla jasná noc a měsíc osvětloval vše okolo. Kousek od sebe jsem zahlédl kopeček oblečení a velký ručník. Zadíval jsem se na hladinu. V černotě byla vidět jedna vlnící se stříbřitá brázda vln, která mířila ke mě. Posbíral jsem oblečení a velký ručník. Tohle ještě bude zajímavé.

Postavil jsem se kousek od břehu, v ruce její oblečení a ručník. Když doplavala do dohledu, tak se zarazila. Mlčky jsem stál na břehu a v ruce jsem držel její ručník. Zvedla obočí v němém dotazu. Já se otočit nehodlal. Vzdala to. Začala se brodit z vody ven a já mohl naplno obdivovat její krásné tělo, které osvětloval pouze měsíční svit. Vrhal odlesky na její ploché bříško, drobná, ale pevná ňadra a krásně vyholenou mušličku. Napřáhla ruku po ručníku. Se škodolibým úsměvem jsme ucukl ve chvíli, když už ho měla mezi prsty. Beze slov jsem před sebou ručník roztáhl po celé jeho délce. Pochopila a otočila se ke mě zády. Objal jsem ji a tím ji zavinul do ručníku. Byla chladná a měla husí kůži. Z mokrých vlasů kapala voda a já třel ručník po celém jejím těle. Třel jsem jí bříško, boky i ňadra. Stály jí bradavky, ale já nebyl schopen určit zda zimou či vzrušením. Trpělivě držela zatímco jsem opíral svůj nos o její šíji. Pak jsem jí měl utřít nohy. Klekl jsem si a třel jsem její nohy zatímco se přede mnou rýsoval její zadeček. Políbil jsem ho. Když jsem utíral vnitřní stranu stehen cíleně jsem přejel i po její mušličce. Ztuhla. Pokračoval jsem dál, ale pak vzala mou ruku s ručníkem a položila ji zpět do svého klína. Pustil jsem ručník a postavil se. Druhou rukou jsem ji objal kolem ňader a dvěma prsty jsem kroužil kolem pošťěváčku. Cítil jsem každý její nádech. Cítil jsem její živočišné teplo. Zkusmo jsem jedním prstem zabrouzdal níž. Propnula se v zádech a já cítil, jak její zadeček tlačí do mých kalhot. Když člověk plave, tak po uschnutí má spíš suchou kůži. Ona byla úžasně vlhká. Přidal jsem druhý prst a pohrával si s její mušličkou. S každým pohybem jsem cítil změnu v jejím pohybu a zrychlený dech. Nahmátla rukou dozadu a narazila na můj již ztopořený penis. 

"Svleč se." nic víc neřekla. Já se vysvlékl zatímco jsem hleděl na její krásné křivky se zadečkem. Ona se dívala do vln. Když jsem k ní opět přistoupil, tak neváhala. rozkročila se, vzadu nahmatala můj úd a přiložila ho k poštěváčku. Projížděla mnou vlna vášně, když jsem cítil, jak se tře svými pysky o moje nádobíčko. Třela ho o sebe, ale nepronikla dovnitř. Rozložili jsme ručník. Aneta si lehla na záda s roztaženýma nohama a já na ni nalehl. Pronikl jsem do ní. Cítil jsem, jak mě objímá jak rukama, tak pysky. Sevřela mě nohama a já ji líbal a krátkými pohyby jsem do ní zajížděl. Zadržovala každý větší nádech nebo výkřik. Nejspíš se bála, že probudí obyvatele stanu. Držel jsem ji za hlavu a přirážel jsem stále více. Ona mě křečovitě svírala nohami. Podíval jsem se směrem ke stanu. Ze stanu vykukovala blonďatá hlava a dívala se naším směrem. Nejdříve jsem se lekl, ale pak jsem si všiml, že hlava se rytmicky hýbe tam a zpět. Prevíti. rozhodně jim tahle noční scéna nevadí. Soustředil jsem se zpět na Anetu. Ukážu jim show. Zvedl jsem trup a Anetina stehna jsem přitiskl k sobě. Objímal jsem oběma rukama její stehna a prudce ji přirazil až po kořen až zalapala po dechu. Po chvilce se z ní začaly linout vzdechy a po další chvíli začala naplno sténat. Podíval jsem se zpět ke stanu. Pohyb hlavy zintenzivněl. Obrátil jsem hlavu k Anetě. Byla v sedmém nebi.  Pak jsem jen viděl jak jí tělem projela orgasmická křeč. Donutila mě pustit její stehna, přitáhla se ke mě a držela mě dokud vše neodeznělo. Podívala se na mě vášnivě a políbila mě. Naznačila, že by chtěla změnit polohu. Rychle jsem se ohlédl ke stanu. Blonďatá hlava zmizela. Aneta si klekla na všechny čtyři a já na ni přirazil. Oba jsme se dívali směrem ke stanu. Ten se jen na začátku chvěl a pak pohyb ustal. Cítil jsem, že to na mě jde. Přirazil jsem posledních pár temp a pak jsem s heknutím cítil, jak plním její mušličku. Aneta povolila a jako na povel jsme se svalili bezvládně na ručník. Ještě jsme se chvíli líbali a pak se oblékli. Když jsme přišli do stanu, tak byl všude absolutní klid. 

Druhý den jsem se Tomáše ptal, jak se mu spalo. S drobným úsměvem mi odpověděl "Žádná sláva. Hrozně tu řvou žáby."

Autor Eldi, 25.06.2022
Přečteno 1587x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí