Chata - úterý

Chata - úterý

Anotace: Do zaměstnání přišla nová kolegyně. Hned jsme si padli do oka. Jen máme každý svůj život. A tak místo, abychom udělali nějakou tu hloupost, začali jsme si psát erotické povídky, příběhy a fantazie. Zde jsou ty mé.

Sbírka: Chata

Úterý

Je úterý. Asi 8 hodin ráno. Probouzíš se a protahuješ se na posteli. Podíváš se na mě. Já ještě spokojeně spím. Pohladíš mě a potichu odcházíš do koupelny. Pohlazení mě probudilo, a tak se dívám, jak odcházíš. Jen v kalhotkách a tričku. Je to hrozně sexy. Po koupelně odcházíš dolů do kuchyně udělat snídani. Já také vstávám z postele a jdu ti pomoc. Připravím kávu. Usedáme ke stolu a posnídáme. ,,Co budeme dnes dělat?“ ptáš se. ,,Musíme něco vymyslet, mám nějaké plány, ale ty se úplně netýkají nějakých výletů,“ odpovídám. Pousměješ se. Víš kam tím mířím…

Po snídani a kávě se oblečeme. A domluvíme se, že se zajedeme vykoupat k rybníku, který je nedaleko a který jsme míjeli cestou sem. Vyrážíme na místo. U Rybníku si najdeme odlehlé místo, kde rozložíme deku. Sundáš si šaty, pod nimiž máš už oblečené plavky. Já si sundám jen triko a nechám si na sobě kraťasy. Sedneme na deku a necháme na sebe chvilku působit paprsky slunce. Hladina rybníka je zcela klidná, je bezvětří. Paprsky se v hladině odrážejí. Kolem rybníka je místy rákos, stromy a tráva, která je slehlá. Zřejmě sem chodí hodně lidí. V tuto chvíli jsme tady my a na druhé straně rybníka pár dalších lidí. Nevidíme na ně, ani oni na nás, ale všimli jsem si jich, když jsme přicházeli k rybníku a hledali klidné místo. Jdeme do vody, kde se namočíme a každý uděláme pár temp. Asi 15 minut si zaplaveme a jdeme zpět na deku, kde si lehneme. Po chvilce jsme suší. Bereš si do ruky opalovací krém a stříkneš si ho na ruce, kde si ho začneš roztírat. Potom ti ho vezmu z ruky. Rozmažeš si tak krém po rukou a po obličeji. Leháš si zády na deku. Já si nastříkám krém do ruky a začnu ti ho roztírat po nohou. Jemnými pohyby ti ho roztírám po stehnech, lýtkách až na prsty u nohou. Potom ti začnu mazat bříško a pak jedu rukou výš. Mažu tě kolem plavek. Zastavíš mě. ,,Počkej, sundám si horní díl,“ povíš. Sundáš si tak horní díl plavek a opět si leháš na deku. Začnu ti tak roztírat krém kolem prsou a poté na prsou. Je na tobě vidět, že tě to vzruší. Užíváš si, jak se jich dotýkám. Bradavky máš zcela tvrdé. Věnuji jim trochu pozornosti a začnu ti prsa mnout. Potom ti jednu bradavku silněji stisknu. Máš zavřené oči, ležíš a jen lehce vzdychneš a užíváš si mé dotyky. Potom, co ti rozetřu krém po těle a co se necháš chvilku dráždit a konejšit mými dotyky se otáčíš na břicho. Začnu ti krém roztírat po zadní straně stehen, po zadečku, který ti začnu krouživými pohyby masírovat. Potom ti začnu roztírat krém po zádech a také ti je začnu trošku masírovat. Uvolníš se. ,,To je paráda,“ špitneš a stále se zavřenýma očima ležíš na dece. Lehám si vedle tebe a jen ti po zádech začnu jezdit špičkami prstů a hladím tě tak. Po zádech ti přeběhne mráz a naskočí ti husí kůže. Stále si užíváš mé dotyky. Nějakou dobu tě takto hladím, po zádech, po krku, po zadečku. Otevíráš oči, koukneš se na mě a s úsměvem se mě zeptáš: ,,Chceš také namazat?“ Pokývnu, že ano. Lehnu si tak na záda a ty si bereš do ruky krém. ,,Zavři oči,“ řekneš. Zavírám tak oči a nechám tě dělat si semnou co jen budeš chtít. Začínáš mi po hrudi rozmazávat krém. Krouživými dotyky mi ho roztíráš na prsou, přes bradavky, kolem pupíku .. a najednou tvá ruka zajede do mých kraťas, kde mi začeš hladit koule. Potom mi rukou přejedeš po penisu, který pod tvými doteky začne tvrdnout. Otevřu oči a nadechuji se, že ti něco povím. Jen mi rukou přikryješ ústa a řekneš: ,,Pšt a zavři zase oči!“ trošku mi stáhneš kraťasy ne moc. Aby nebylo vidět, že ho tady ukazuji. Leháš si na mě tak, že svou hlavu máš u rantlu od kraťasů, a tak vlastně i u penisu. Nasaješ mi jeho špičku. Zavzdychám. Jazykem mi oblizuješ špičku penisu a nasáváš mi ho do úst. Rukou zajíždíš pod kraťasy a masíruješ mi koule. Druhou rukou si mneš své prsa. Jsi vzrušená. Já ještě víc. Leháš si na mě. Políbíš mě. Tvá prsa cítím na své hrudi. Zajedeš rukou mezi naše těla, dáš si na stranu spodní díl plavek a chceš si ho zasunout do prcinky. Už je na krajíčku. Och … v tu chvíli kolem náš projde nějaká rodina s dětmi a deku rozkládá kousek od nás. Zadíváme se na sebe a s kapkou vzteku se začneme smát. ,,No tak nic,“ řekneš a začneš ze mě pomalu sklouzávat na deku. Přitom mi penis uklidíš zpět do kraťasů. ,,Takže nám to opět nevyšlo, jak jinak,“ se smíchem tiše řekneš do mého ucha. Já se jen pousměju a pak si povzdechnu .. Oblečeš si horní díl plavek a jdeme si opět zaplavat do rybníka, abychom se zchladili a utišili naše touhy. Potom co si zaplaveme, tak jdeme zpět na deku, kde se ještě na chvilku položíme do doby, než uschneme. Pak se oblečeme. Já si na sebe natáhnu triko a vezmu do ruky deku. Ty si na sebe navlečeš jen triko. Necháš si spodní díl plavek. Potom si sáhneš pod triko a sundáš si horní díl plavek. Provokativně ho po mě hodíš. Abych jasně věděl, že jsi nahoře bez. S úsměvem se na tebe zamračím, protože vím moc dobře, že mě takto chceš zlobit. Jdeme k autu, nasedáme a vyrážíme směrem k chatě.

Sedíš na sedadle vedle mě a při jízdě začneš vzdychat. Co to .. kouknu se po tobě. Ty si dráždíš klitoris rukou, kterou máš ukrytou pod plavky. To mě vzrušuje. Levou ruku mi položíš do rozkroku a začneš jemně stiskávat. Cítíš, jak mi tam tvrdne. ,,Přidej, nebo si to tady udělám sama,“ řekneš a začneš si do prciny dávat prst, pak dva a začneš si to dělat. Přijíždíme k chatě. Hladím tě po vnitřní straně stehen a ty se stále rukou dráždíš. Zastavuji auto, otevírám dveře a jdu k chatě. Ty však zakroutíš hlavou ze strany na stranu a řekneš: ,,Když jsem začali v přírodě, proč v tom nepokrčovat?“ Usměješ se a vydáš se k lesu. Následuji tě. Po pár minutách si v lese leháš do mechu. Místo je měkké a bez větví. Všimla sis ho, když jsme tady byli pro dříví a už ten den sis nás představovala, jak si to tady rozdáváme. Lehám si k tobě. Začneme se líbat. Vášnivěji a vášnivěji. Jsme oba vzrušení. Já chci tebe a ty mě. Rukou ti začnu hladit prsa a bříško, pomalu se blížím pod tvé kalhotky a k prcince. Ale ty jsi už tak nadržená, že mi rychle zajedeš rukou pod kraťasy, začneš mi ho honit, dokud není tvrdý a řekneš: ,,Vem si mě, hned teď.“ Sundavám si kraťasy a ty si sundáš spodní díl plavek. Lehnu si na tebe a zasouvám. Jde to jak po másle, jsi zcela mokrá. Nohami mě chytneš kolem boků. Pronikám do tebe. Přirážím a ty vzrušeně vzdycháš. Po několika přírazech si před tebe poklekám. Nadzvedám trošku tvůj zadeček, aby si pro mě byla více otevřená. Tvé nohy zvedám a opět ho do tebe zasouvám až po kořen. Palcem ruky ti dráždím klitoris. Ty prožitkem vzrušivě vzdycháš. Druhou rukou ti mnu prsa a příležitostně podráždím bradavky. Chytneš mi ruku a dáš si ji na krk. Sama se pak dráždíš na prsou. Rukou na krku tě přiškrtím a přirážím. Hlasitě vzdycháš. ,,Rychleji, udělej mi to!“ vykřikneš na mě. Zrychluji přírazy a ty hlasitěji a rychleji vzdycháš. Ještě tě trochu víc přiškrtím a za stálého dráždění tvého klitorisu rychle přirážím. Do šumění stromů je slyšet naše vášnivé vzdychání a zvuk pleskotu kůže na kůži. Po pár okamžicích hlasitě vyhekneš, rozklepou se ti nohy a já ucítím stahy v tvé prcince. Hned potom se taky udělám.

Zvedneme se z mechu a jdeme do chaty se osprchovat. Po srše jdeme na terasu a povečeříme zeleninu, pečivo a sýr, které jsme nakoupili cestou k rybníku. Po večeři ještě chvilku sedíme na terase a bavíme se. O dnešním zážitku u rybníka, o lesním pichu. Jdeme spát.
Autor Dindane, 07.07.2022
Přečteno 1243x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí