Chata - středa

Chata - středa

Anotace: Do zaměstnání přišla nová kolegyně. Hned jsme si padli do oka. Jen máme každý svůj život. A tak místo, abychom udělali nějakou tu hloupost, začali jsme si psát erotické povídky, příběhy a fantazie. Zde jsou ty mé.

Sbírka: Chata

Středa

Je středa. Po včerejších fyzických výkonech vstáváme docela pozdě. Ale vůbec nám to nevadí. Při lesním vzduchu, který nám do pokoje proudil, jsme se krásně prospali a odpočinuli si. Jdeme dolů na snídani a ranní kávu. Poté se půjdeme oblíknout a chceme vyrazit na výlet po širším okolí. Na mapy.cz jsme našli, že je v okolí nějaká zřícenina, která dle fotek vypadala zajímavě. U zříceniny je parkoviště pro jeskynní bludiště a je z de možnost podzemní prohlídky. Z parkoviště je na zříceninu delší cesta, takže to bude výlet i s procházkou.
V 10 vyrážíme autem směrem ke zřícenině. Cesta byla v klidu, žadný velký provoz. Přijíždíme na parkoviště. U parkoviště stojí mladé holky v reflexních vestách. Asi brigádnice, které vybírají parkovné. Jedna z nich, blondýnka s vlasy do culíku, výška asi 160 cm, hubená postava, menší prsa, ploché bříško, pěkný zadek a pěkné nohy, oblečená do krátkých jeansových kraťásků a bílého tílka, na nás mohla oči nechat. Jak nás viděla, že si chceme zaplatit parkování, tak se k nám zrychleným krokem vydala, aby ji žádná z dalších slečen nepředběhla. Zaplatil jsem parkování. Myslel jsem si, že slečně koukala po mě. Ale omyl. Koukala víc po tobě a stále se na tebe usmívala. Ty ses na ní také usmála a potom jsem se vydali směrem ke zřícenině. Ještě jsme se ohlédli a všimli si, jak na nás slečna koukala a zamávala.
Jdeme stezkou ke zřícenině. Cestou nikoho nepotkáváme, zřejmě tak všechna auta patřila lidem, kteří šli na prohlídku jeskyní, a ne na zříceninu. Dojdeme až na kopec, kde zřícenina stojí. U zříceniny byla jen pětičlenná rodinka, která byla na odchodu. Celá zřícenina je jen pro nás. Prohlídneme si ji a podíváme se z ní po okolí. Je z ní pěkný výhled. Na nebi ani mrak, je krásné slunečné počasí, ale zároveň žádný pařák. Je tak vidět daleko. Z batohu vynadám svačinu. Sedáš si na lavičku, která je u jedné ze spadlých zdí. Když si na tu lavičku usedáš a já ještě vyndavám věci z batohu, jsi v dokonalém světle. ,,To by byla super fotka,“ říkám a koukám na tebe. Pousměješ se. Trošku si upravíš vlasy a upravíš polohu sedu. Vyndavám z kapsy telefon a namířím na tebe. Než stihnu zmáčknout spoušť, přetáhneš si triko přes obličej. Já se začnu smát se slovy: ,,Proč jsi se tedy upravovala?“ a ty mi odpovídáš: ,,Já ti říkala, že ti nikdy nepošlu komplet fotku, tak nechci aby byl na fotce můj obličej ani teď.“ ,,Chápu,“ odpovím. Však si nemůžu na nic stěžovat. Na fotce je modré nebe, zeď zříceniny a pak sexy tělo s prsy v podprsence. Pojíme svačinu a chvilku na místě odpočíváme a relaxujeme. Poté zříceninu opouštíme a pomalým krokem scházíme až k parkovišti.
Po příchodu zpět k autu jsem za stěračem auta našel lístek. Nejdříve jsem se začal vztekat, jestli mě nenaboural nějaký blbec. Ale potom, co jsem lístek rozbalil, tak na lístku bylo napsáno: Lenka a telefonní číslo, zřejmě tak na onu Lenku. Pobaví nás to a lístek schováme v autě. Cestou na chatu se zastavujeme v obchodě, kde kupujeme pár lahví vína, nějaké sýry a vůbec potraviny a další pochutiny k vínu.
Zaparkuji auto před chatu a jdeme do chaty. Připravíme si hermelín, zeleninu, nakrájíme bagetu a vše společně s dvěma skleničkama a lahví vína dáme ven k vířivce. Oba se jdeme osprchovat. Jdeme společně. Sprchový kout je na to velký dost. Voda stéká po tvém těle a já si do dlaní naliji sprchový gel a začnu ti ho roztírat po ramenou, přes záda až na zadeček. Potom ti umyji prsa, bříško a jemně prcinku. Potom si kleknu, abych ti umyl nohy. Začnu od chodidel a jedu nahoru až k tvému rozkroku. Mám tě celou přes sebou, před svým obličejem. Jen se pousměji. Ty si všimneš, jak si tě prohlížím. Chytneš mě za vlasy a zarazíš si mě pusou do rozkroku a jednu nohu zvedneš a položíš mi ji na rameno. Já tě na prcinku políbím a potom ti ji trošku dráždím jazykem. Ty u toho pohupuješ boky. Špičkou jazyka ti přejíždím pysky a dráždím klitoris. Zasunu ti do ní dva prsty a začnu jimi jezdit dovnitř a ven. U toho tě stále laskám jazykem. A občas tě jemně kousnu do klitorisu. Po chvilce mého hraní se dostaví orgasmus, který projevíš hlasitým vzdychem. Opláchneš se vodou a jdeš ze sprchy ven. Já se také umyji a jdu za tebou. Do vířivky, kde už čekáš.
Tím, že je vířivka schovaná za dřevěnou stěnou a je směrem k lesu, máme úplné soukromí. Jsme ve vířivce nazí a užíváme si bublinek. Popíjíme spolu víno a pojídáme hermelín, bagetu a zeleninu. Pohladíš mě ve vlasech, políbíš a sedneš si na mě. Začneš se pohupovat v bocích a já cítím, jak se třeš prcinkou o můj penis. Ten tvrdne až k úplnému ztvrdnutí. Nadzvedneš se a pomalu se mi na něj napichuješ. Je uvnitř tebe. Začneš se houpat nahoru a dolů. U toho se vášnivě políbíme. Slézáš ze mě a chytáš mě za ruku. Jdeme z vířivky pryč. Vedeš mě po schodech nahoru do pokoje. Zastavíš u postele. Já stojím vedle tele. Políbíš mě, poklekneš a nasaješ můj penis do pusy. Dlouze ho nasaješ a pak olízneš jazykem. Potom mě otočíš zády k posteli a strčíš do mě. Vezmeš mé ruce a fáčem, který jsi našla v šuplíku v kuchyni, mi svážeš ruce k dřevěnému čelu postele. Políbíš mě na rty, na hruď, na bradavky, na břicho a potom svými rty přejdeš na špičku mého penisu. Opět ho nasaješ. Úplně se zachvěji. Olízneš mi ho od kořene až ke špičce. Potom si jazykem hraješ s mými koulemi. Dráždíš mě. Na chvilku přestaneš a začneš mi jen dávat polibky na stehna. Zase se mi vrátíš na penis, který si vložíš do úst. Provokuješ mě. Teplo tvých úst a dráždění tvého jazyka na mém žaludu mě přivádí do extáze. ,,Já už chci do tebe,“ žadoním. ,,Ještě si počkej,“ odpovíš a dále mě zlobíš tvou hrou. Ruce mám pevně svázané. Ale snažím se z toho vyprostit, abych se tě mohl zmocnit. Mám na tebe hroznou chuť a ty mě takto trápíš. Slituješ se nad mnou a nasedáš mi na něj. Pohybuješ se mi na něm nahoru a dolů. Zrychluješ a zrychluješ. Jednou rukou si dráždíš klitoris a koukáš, jak já si užívám sexu a jak jsem nemohoucí cokoli dělat, když mám přivázané ruce. Stále zrychluješ své tempo. ,,Ahhh!!“ zazní naráz z našich úst. Oba jsme se udělali zároveň. Leháš si na mě. Oba zrychleně dýcháme a čekáme, až se nám uklidní dech a tep. Rozvazuješ mi ruce. Políbíš mě a jdeš se osprchovat. Po sprše jdeme uklidit věci k vířivce a poté jdeme spokojeně spát.
Autor Dindane, 09.07.2022
Přečteno 1430x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí