POPRVÉ ...

POPRVÉ ...

Anotace: Vlastně nevím, kam to zařadit. A podotýkám - není to o mně. Bohužel. Já byla totiž hloupě zvědavá. Hloupě, protože zbytečně brzy. A dozajista Vám tam některá "poprvé" budou scházet - např. první platonická láska, leč o tom to není

Poprvé je vždycinky pouze jednou.
A je to krásný a nezapomenutelný.
Poprvé vidíme svět. To jsme zapomněli - ale já věřím, že je to kdesi v našem podvědomí ukryto. Stejně jako první zvuky, první krůčky a mámin prs.
Poprvé jdeme do školky. Máma s náma. Je to fajn. Opouští nás, když zaujati hrou, její odchod nevnímáme.
Poprvé do školy. Srdíčka nám utíkají vzrušením, touhou i obavami. Jaké to asi bude? Co nás čeká?
Občanky. Jsme dospělí. Máme na to papír ...
Maturita.
Jsme dospělí?
První zaměstnání.
A většinou i poznání. Ještě nejsme dospělí a vlastně nic neumíme.
Vysoká škola. Ó, jak je krásné být opět dítětem. Být dospělým dítětem a studovat. Teď už víme, že dospělost
se dokazuje jinak, než-li nástupem do zaměstnání. A máme-li všech pět pohromadě, tetelíme se blahem.
Ne všichni mají to štěstí - odložit dospělost.

A někde mezi tím vším je to nejkrásnější PRVNÍ.
První - L Á S K A.

Osmnáct mi bylo dva dny před maturou. Ještě v noci jsem sbalila svých "pětšvestek", políbila fňukajícího mladšího brášku a odstěhovala se ke staršímu bráchovi. Odmaturovala jsem a přes zaklínání profesorů, a hlavně bratra, nenastoupila na vejšku. Chtěla jsem vydělávat, prahla po svobodě a toužila být nezávislá.
A první láska na sebe nenechala dlouho čekat.
Seděl v kanceláři o patro níž, byl ukrutně "dospělý" a před jménem měl napsáno Ing.
Všechno věděl. Lítala jsem s lejstrama za ním dolů, a když jsem mluvila, měla jsem pocit, že kejhám. Nevěděla jsem dočista nic.
A tak jsem raději tiše a s obdivem zírala na Jeho Veličenstvo - doslova i přeneseně - a po nocích dlouze masturbovala.
Načež to přišlo. Podnikový večírek, protancovaná noc a políček před domem v autě, když si chtěl dovolit TO, co já si tak dlouho toužebně přála.
Utekla jsem a snad už v úprku po baráku nahlas křičela: "Huso, huso, huso pitomá ...!!!"
Polštář byl do rána úplně promáčený.
Ráno čekal před domem.
"Asi jsem měl tušit, že jsi ... jiná."
Bylo to čarokrásný. Každičkou volnou chvilku jsem trávila s ním. Kino, divadlo, výstavy, výlety a přemíra protancovaných nocí. Milovali jsme se v den mého znovu přijmutí na vejšku. Byl to kouzelnej den. Brácha mi daroval svou pěti-převodovou stodvacítku a Richard defloraci.
Ani jsem se ho nedotkla.
Teda abyste rozuměli, dotýkala jsem se ho všude, jenom TAM ne. Šíleně jsem toužila držet HO v ruce a děsně jsem se styděla.
Byl vstřícný, něžný a nepospíchal.
Miloval mě téměř každý den a se stejnou měrou, jakou ustupovaly mé rozpaky, počaly se objevovat jeho.
Stala jsem se neukojitelnou.
Běhala jsem z přednášek do kanceláře v době oběda a chtěla jsem TO, chtěla jsem HO v kině, chtěla jsem TO v divadle na toaletách, chtěla jsem TO na lavičce v parku.
Chtěla jsem HO ...

Odjel na služební cestu a ... Zmizel.
Po dvou měsících přišel pohled z daleké ciziny:
PROMIŇ. MILUJI TĚ. SBOHEM
Bez zpáteční adresy.

Dost dlouho jsem se z toho nemohla vzpamatovat.
Dnes už to nebolí.
Ráda na něj vzpomínám.

Holky, moc vám přeju, abyste měly na KOHO i na CO.
Rozumíme si?

Přeju hodně štěstí ...
Autor Judita, 13.04.2007
Přečteno 4442x
Tipy 1
Poslední tipující: Bea
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (18)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Joj! Jsem mile překvapená a osvěžená. A hlavně mně baví, že tuhle povídku už četlo víc, než jeden a půltisíce lidí! To je myslím rekord!
Vidíš, jak některá témata přitahují? Ach joooo!
V kategorii Víra - Bůh - Náboženství asi takovej nátřesk nebude... :o))
Tak papapa!

02.07.2007 14:46:00 | Hannazka

no... je to moc hezká povídka... a jak tady čtu ty komentáře, tak jsem ráda za to, jaká jsem. Jsem mladá holka, ale ne tak hloupá, abych vážně začínala se sexem hned v 15 nebo když si nějaký kluk usmyslí. Třeba si někdo řekne, že jsem staromódní, ale nevadí mi to. Jsem se svým klukem přes rok a milovali jsme se až po devíti měsících! Vydržel to, protože mě miluje a nešlo mu jenom o to. Taky si myslím, že čím dřív holka začne s klukem spát, jeho to pak přestane bavit. Jen to sice jen můj názor, ale tak nějak nám to klape:)
Doufám, že jste pochopili, co jsem tím chtěla říci:D

18.06.2007 10:08:00 | kraaska_

Taky jsem si teď vzpomněla na své "poprvé"... Bylo to z lásky. Ale jen z mé strany... Ale já jsem vytrvala a nakonec jsem přecejen vyhrála... ;o)
moc hezký =)

17.06.2007 23:38:00 | Ágnes

Povídka je krásná.Máš asi vrozený vyprávěčský talent.
Také jsem prožila ty první nádhery milování jako asi každý,ale i když prožitky byly hluboké,napsat to neumím.
A při Tvých povídkách,spíše po nich se dobře vzpomíná.

12.06.2007 11:36:00 | s.e.n

Vsechno uz jsem Ti oznamkovala uz nemam co chvalit... koukej neco napsat! Hihih Preji Ti moc inspirace a krasny den.Z

09.06.2007 12:28:00 | carodejka

Nespěchat - zásadní problém současnosti. V dnešní době se uspěchává všechno. Kdo nedrží krok se zbytkem společnosti, je "out".

Možná věkem taky nespadám mezi "legální" čtenáře tohohle žánru, tudíž jsem tu tak trochu načerno, nicméně každý by se měl sám zamyslet, na co už je "dost starý" duševně, nikoli tělesně.

A čím víc se bude něco zakazovat, tím víc budou zákaz dotyční porušovat... zakázané ovoce přece chutná nejvíc...

02.06.2007 14:46:00 | Emis

Normálně takové povídky nečtu, strašně se stydím, nevnímám. A co to kecám, čtu vlastně jiné? Ne, já je žiju a chci žít. Jsem vyvrhel a odpad co tak dopad.
Láska, kecy, hřmění co to asi změní. Vezmu fošnu v půli ji přeříznu, suk odvrtám na trám položím. a volá šéf -musím běžet

30.05.2007 10:07:00 | umělec2

No, dobře jsi to rozjela. Ale ono to opravdu za to stojí, jsi machr v oboru. Sice jsem sem do erotiky zabloudila, ale nelituji...:))
Hodně štěstí a krásných námětů.

27.05.2007 23:17:00 | Verule

Takže jsem se nesekla - jsi príma holka a rozhodně není sebemenší důvod ke zlobení. Naopak. Díky Tvému přehlédnutí o Tobě vím. Už jsem byla omrknout o čem píšeš - zaujalo mě to. Večer budu číst. Zatím ahoj :-)

18.05.2007 10:00:00 | Judita

Možná je to tím, že u povídek mám radši jiný žánr..možná proto jsem se od té tvé nedokázala nějak dostat. Sry, ale tak to je, cítím to tak. Myslím, ale že píšeš fakt moc dobře, nebo píšete, nevím jak to říct. Právě že mě moc povídky o sexu a tak nějak neberou. Až když jsem komentář napsala, všimla jsem si, že je povídka v kategorii erotické. Jsem pako. Do téhle kategorie nechodím, protože mě tyhle povídky nezajímají a ani neberou.. teď jsem to ale přehlídla. Nezlob se.

18.05.2007 09:36:00 | -Jojo-

Ahoj Jojo!
Jukla jsem se do Tvého profilu - krásný to věk 15 let. Vzhledem k tomu, že jsi mladé děvče (a mladým děvčatům je v podstatě tato povídka určena) je mi líto, žes nepochopila meritum věci, jež spočívá nikoli v Týnčině onanii (což je nerizikově zdravé řešení jistých člověčích potřeb), nýbrž v radě namířené k Vám, mladým holkám, abyste nikam nepospíchaly a hodně rozvažovaly o tom KDY a s KÝM. Aby toto POPRVÉ, bylo skutečně tak krásné, jak má - alespoň z mého pohledu - být.
Nicméně má povídka je zařazena do erotických - a teď to neber ve zlém - měla by ses tomuto žánru ještě po tři léta obloukem vyhýbat.
Za Tvůj názor Ti děkuji, a určitě se k Tobě přijdu podívat - soudě dle Tvých zájmů, jsi dozajista príma holka. :-)
Ahoj Judy :-)

18.05.2007 09:05:00 | Judita

Když to vezmu jako povídku - začátek se mi zdá moc dobrý, líbí se mi to, ale pak.. jak tam jsou zmínky o té mastrubaci a tak, kouzlo se vytrácí. Nevím, možná je to mým věkem, třeba ale taky ne, co já vím.
Ale když to vezmu jako zkušenost - tak moc promiň za mé blbé kecy. Asi to nebylo příjemný co?

18.05.2007 08:32:00 | -Jojo-

...i kdyby se k tvým dílkům stavěl človíček se studem, či puritán byl...uznat musí, že jsi mistrem v popisu...(nabízelo se mi napsat pera)...nad touto tak potřebnou realitou...myslím, že množství čtenářů o tom se stoprocentní platností vypovídá...zdraví tě stará dáma... :-)))

14.05.2007 10:40:00 | Lota

Můžu vás ubezpečit, že VÁŠ čelní lalok je zcela vpořádku. Gratuluju.

27.04.2007 09:56:00 | Aťan

Trochu sladké aj trpké zas, jak víno ze džbánka. Díky, . . . zas, :-)

24.04.2007 17:16:00 | stryc

Judita-Moc krasna povidka , opravdu stoji za to si ji precist, proste Ty to umis podat!

18.04.2007 10:43:00 | carodejka

Líbila se mi. Muži si velmi rád přečte, jak je to s vámi děvčaty. :-)

16.04.2007 00:17:00 | J.Švihovský

Ano já Ti rozumím.

14.04.2007 11:34:00 | vandule

některá poprvé jsou krásná a některá zabolí...skvěle napsáno:-))

14.04.2007 09:53:00 | Lorraine

WOW, smekám klobouk v tiché závistí nad tou krásně popsanou "pravdou"... jen tak dál ;)

13.04.2007 17:45:00 | Katherin

Vynikající, nemám slov...

13.04.2007 14:38:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí