MILOSTNÝ MAIL

MILOSTNÝ MAIL

Anotace: ... přesladila jsem to tak, že z toho úplně kape karamel ...

Medvídku, miláčku můj,
tak strašně po Tobě toužím. Po Tvých vlasech, které dovedou tak slastně šimrat mé tělo. Očích, jež mě s láskyplnou něhou pozorují, jakmile se ocitnu v jejich blízkosti. Po rašícím strnisku na tváři, jež nelítostně rozdírá v temných chvílích vášně pleť mých lící a ňader do zarudlých fleků.
Miluji Tvé smyslné poddajné rty, pod jejichž dotyky stává se mé tělo tvárným. Miluji Tvé svalnaté paže, které mě objímají a tisknou mou hlavu do mechové srsti Tvé nádherně mužné hrudi, abych se skryla v bezpečí Tvé náruče...
Lásko ... Přicházím k Tobě zšeřelým pokojem, v průsvitné košilce, která odhaluje vše, a přesto ponechává mé tělo tajemným. Tvé ruce jdou mi vstříc a já se jich chytám a usedám na Tvůj klín. Čelo opřu o Tvé, oči se do sebe s intimní blízkostí vpíjí. Nevydržím, navlhčím jazykem své chtíčem vyprahlé rty a vpluji do Tvých voňavých úst.
Tvé ruce laskají každičký záhyb mého těla, útlý pas, macaté boky s kulatou prdelkou, na kterou se tak rád díváš, když se otřásá při nárazech Tvého těla. Hladíš mě a já hladím Tebe, zlehounka sklouzávám ze Tvého klína, abych padla na kolena a zadusila své vzdechy v živočišném teple a vůni Tvého pohlaví.
Otírám svou tvář o nejvyššího strůjce ženského potěšení, něžně se s ním mazlím, zasypávajíc jej polibky, abych ho konečně vzala do svých rtů. Jazykem objevím v přehrnutém límečku hlavičku a polaskám ji hebce jako dotyk muších křidélek. Pak vklouzne do mých úst celičký malý vrabčáček i s přívěskem, naplněným kouličkama.
Laskám jej svým jazykem, převaluji ho v ústech, cumlám ho jak miminko mámin prs, a on v naprostém bezpečí mých úst dostává odvahu a roste. Pytlíček vyklouzne ven do připraveného polštářku z mé dlaně, i ona skýtá teplé bezpečí zároveň s rozkoší. Z vrabčáčka se stal jestřáb, jenž mě dusí svou velikostí, avšak já ho nadále objímám svými rty a laskám jazykem, svírajíc ho rukou u silného kořene ze strachu, aby se nevznesl a neuletěl.
Začínáš sebou netrpělivě vrtět. Toužebně myslíš na to samé, co já. Čechráš mé vlasy a ze Tvých rtů tichounce zní slastné sténání. Cítím vlhkost v mušličce, rozchlípněně předu a rty dráždivě sunu po Tvém hrdě ztopořeném mužství.
Trvalý libidinózní příliv krve do penisu napjal hlavičku - trnu strachy, že praskne - rosím rychle tu hlaďounkou růžovou křehkost svými slinami, dávajíc si francouzské polibky s něžnými maličkými rtíky, v bláznivé touze zavrtat se dovnitř, obléknout skrz tu dírečku na sebe celý ten nádherný úd.
Jazykem vyhledám nejcitlivější linku Tvého těla - líbám uzdičku, lížu ji špičkou jazyka, a pak stržena vášní přelizuji celý dřík od šourku po žalud a opět jej polykám, pouštěje ho se slzami v očích až do jícnu.
Vím, že musím přestat - cítím hrozící erupci. Ještě jednou projede předkožka v mé puse sem a tam - trhaně dýcháš, třímáš mou hlavu v dlaních a nebezpečně stoupáš k vrcholu slasti.
Pevně stisknu hlavičku svými rty, z vrchu ji tlačím jazykem..., tak..., dobře, uvolňuješ se, Tvá rozkoš se přiměřeně tlumí.
Opět sedím na Tvém klíně, přijímajíc polibky. Pyj se stulil mezi našimi bříšky a rozhněvaně pálí, Tvá stehna jsou mokrá od mého zmáčeného pohlaví. Jemně dlaněmi zvedáš mou zadničku a já Ti pomáhám - nadzvedávám se a se zavřenýma očima vychutnávám polibek Tvého lesklého žaludu mému předběžníčkovi. Zavádíš úd do jeskyňky a já opatrně dosedám, sténajíc žádostí.
Splyneme v jedno tělo. Blíženci s překotně tlukoucími srdci, bijícími jedno pro druhé.
Má prdelka jemně krouží, jsi v celé mé bytosti.
Prst, který opatrně zasouváš do mé zadní dírky, stupňuje rozkoš do kosmických rozměrů - ještě pevněji ovíjím své nohy okolo Tvých boků. Ty doširoka roztáhneš stehna a pronikneš hluboko, hluboko do mě. Jemné, krouživé pohyby vynášejí naše těla do oblak. Vstáváš, a navlečenu na svůj penis pokládáš mě na pohovku.
"Křič, ty moje nenasytná děvko," zvoláš a opakovaně zarážíš do mé škrapulenky svůj šoustivědný úd. Kořen ocasu mi uličnicky dráždí klitoris.
"M.dej, píchej, dopřej píče svýho čipernýho č.ráka."
"Na všechny čtyři!" Poroučíš. "Vystrč na mě p.del! Rychle!!"
Klečím na zemi, rukama bojuji s podlahou a Tvůj ocas promíchává mé útroby. Obdivuji Tvou epochální mužnost.
"Ty bejku, ty neutahatelný zvíře ..."
Opět měníme polohu. Vyhodíš mě na stůl, pičulka neúnavně polyká zlý obušek. Tvář se Ti stáhne do ejakulační grimasy, propneš se, zavrtáš se na doraz do mé hlubiny, řveš a napouštíš mě svou nahořklou smetanou.
Řičím s Tebou a tryskám jak Křižíkova fontána. Proměnili jsme se v rozvášněná zvířata v džungli. Trvá věčnost, než se náš tep ustálí na přiměřené hranici.
Ach lásko, zavírám oči a ty hladíš mé tělo svýma medvědíma tlapama, které tak důvěrně rozumí záchvěvům nepatrné bytosti, jež tě oddaně miluje celou svou duší...
Autor Judita, 14.04.2007
Přečteno 2381x
Tipy 1
Poslední tipující: Bea
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Vidím, že jsme opět neudělala chybu, když sjem si do tebe zase nějakou maličkost přečetla. Máš mé uznání, že to dokážeš tak pěkně napsat a pokaždé vymylsíš něco zajímavého, to měn oslovuje..

21.07.2007 17:41:00 | Santinan Black

líbí se mi to všecko:o)

14.06.2007 10:09:00 | Žqáry

Došel sem sem zas, lebo tady sa dobře tráví čas, a že sem dál enom 8O sem si děvča všiml až včíl.
Su trúba, šak to víš, asi ně při ton čténí ruka pomojela kúsek níž. Tož včíl už to víš.
Pozor, lebo pohov, sam nevím co včíl a to sem byl skoro plukovník.

14.05.2007 11:19:00 | stryc

:-)))

03.05.2007 14:41:00 | Judita

Sice jsem ti mail ohodnotil už dávno, ale vrátil jsem se, jestli jsem opravdu četl, co jsem četl. No... je to tak. Jdu si nasypat led do trenclí.

03.05.2007 14:04:00 | Aťan

Tož co fčíl, sedím tu, šecko v taléři studené, enom já su rozpálený jak puberťák nad tatovým kalendářem. Stát sa bójím, lebo neco zlomím,... . Si fakt dobrá, úúúplně.
Jsem rád, že sem to četl, nejsem puritán. Díky, od Tebe budu číst všechno. strýc

22.04.2007 12:40:00 | stryc

Ty moje milá malá odvážná čarodějko!!! :-)))

18.04.2007 01:42:00 | Judita

mMoc krasne jsi tohle napsala , precetla jsem to jednim dechem.

18.04.2007 00:22:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí