Vzrušená

Vzrušená

Anotace: spánek počká, únava zmizí a to krásný co je, to zůstává.

stočím se k tobě a řeknu ti jak se mi líbíš, přejedu po tvém klíně a ucítím jak mě chceš, anebo nechceš? řeknu ti, jsem ospalá, ale mám chut, zlobit a laškovat. vezmeš mě do náruče a stáhneš ze mě šaty, přejedeš po kůži, která hoří, jako já, chci se milovat, tak moc, tak strašně moc tě chci.

to je krásný, jak mě vzrušuješ, seš jako sen tak jemnej a přitom živej, dotýkáš se mě a víš kam a přitom nespěcháš. jen jemně přejíždíš sem a tam a pak mi řekneš, a co já? pohlad mě taky, at víš, jak vypadám, dotkni se mě, ochutnej mě. chci tě.

otírám se o tebe, jako kočka se k tobě tisknu, hladím tě všude, všude po těle, chci abys byl u mě, abys byl ve mě. chci tě cítit úplně všude, vědět jaký to s tebou je a tak se k tobě tisknu, pomalu sjíždím níž a níž, cítím jak se chvěješ, cítím tvoje vzrušení. a je to krásný, sluníčko, je to překrásný. chci abys byl štastnej, chci abys mě chtěl, abys křičel moje jméno, chci křičet to tvé. a tak tě ochutnám, dotknu se tě pusou, přejedu po tobě tam, kde to máš rád, olíznu tě a cítím jak jsi krásně vzrušenej, stejně jako já, když mi hladíš stehna, když se mě dotýkáš..tam..však víš, tam jsem mokrá, pro tebe, z tebe jsem hotová, chci tě v sobě, ale ted chci si s tebou pusou hrát a tak tě jazýčkem laskám, pusou saji, voníš po mandlích a chutnáš, hmmm chutnáš tak. a já jsem nenasytná, mám hlad, chybí mi něha, dej mi jí kousek, dám ti svoji..

líbáš mě, pokrýváš moje tělo polibky, něžnými i dravými, jsi nesmměle vášnivej, chvilku jemnej, chvilku zlobivej, hladíš mě a líbáš po celém těle, dáváš mi něhu svou tak jak jsem si přála, a já si to vychutnávám.
obejmeš mě, jen tak mě držíš v náruči a jazykem se mazlíš s mým, jen to líbání je lepší než nejjemnější čokoláda, a já tě jako čokoládu ochutnávám.

pomalu do mě vstupuješ, sametově jemné spojení, koukáš mi do očí, mám je přivřené, vždycky je mhouřím, strasně mě to vzrušuje, když cítím, jak do mě vstupuješ, ten okamžik kdy jsi na krajíčku, to když tě poprvé ucítím a ty mě, to jak jsem horká uvnitř, jak moje tělo sálá, to je ten moment neskonalé rozkoše, oči přimhouřím, vidíš mě a líbí se ti to, vzdychneš a vjízdíš do mě celej bez zábran. otevřu oči, mluvit nemůžu, ale slova jsou ted zbytečná, okamžik splynutí to je ten okamžik, kdy jsme jen my dva, svět kolem se zastavil, nic není. jen my dva a naše slastné chtění. chvěji se ti v náručí, jsem odevzdaná a zároven bojovná, jsem jako živel kterej krotíš jediným dotekem, líbí se mi jak si se mnou hraješ, jak mě obejmeš, políbíš a pořád jsi ve mě, cítíš mě a já cítím tebe, projede tebou vlna vzrušení, přirážíš, tempo je sladěné, je to až kouzelné a přitom oba víme že to není sen, že je to skutečné, vzpínám se a dech se zrychluje, cítíš to samé, vím to, poznám to podle toho jak dýcháš, jak vzdycháš, jak šeptáš mé jméno, já tvoje křičím a chci to cítit, a zároven nechci. chci aby to trvalo věčnost a vím že se to blíží, ten okamžik, kdy naše těla spojí záplava emocí, extáze na dosah, chvíle které se nic nevyrovná, kousni mě šeptám, chci abys cítil jak jsem .............

tiskneš mě v náručí, ještě se chvěji, cítíš to, šeptáš mé jméno a já šeptám děkuji.
Autor Jenny.Dee, 13.05.2007
Přečteno 3014x
Tipy 2
Poslední tipující: J.U. Ray
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

chybí ti tam někdy háčky, ale to je asi tak to jeidné, co ti mohu v té povídce vytknout, jinak se mi to velice líbilo a mylsím, že to bylo i dobře napsáno, prostě krása..

24.06.2007 15:55:00 | Santinan Black

Tak něco hodně, hodně podobnýho jsem si nedávno prožila taky...Proto se mi tvoje povídka moc líbila...

22.05.2007 12:58:00 | Katie92

Nejsi divná...až se doopravdy zamiluješ tak to poznáš.Uvidíš...

15.05.2007 20:31:00 | Andrejka L.

pěkné :-)) já když tak uvažuju nikoho nemám a neměla a nechci mít tak ráda,, musí to být kásné, dýchat jeden pro druhého, ale na druhou stranu je to závislost na někom druhém... já tak nikoho nechci mít ráda, já chcibýt sama sebou, asi sem divná, co? :-)))

13.05.2007 23:07:00 | Tereén

Je to pěkné, ale některá slova bych určitě poopravila, ale to je každého vkus.

13.05.2007 19:56:00 | Katherin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí