Jednou

Jednou

Anotace: Inspirované mým životem. Pochybuji že to někdo bude číst.

Emily si vzala svoji žiletku, a podržela si ji nad zápěstím. Zkoumavě se na něj zadívala. Všechny ty žilky které se tam tvarovaly... Co by s nimi asi tak ta žiletka dokázala udělat?
Žiletka. Tak nádherná. Ostrá. Lesknoucí se ve světle žárovky. Jestli to někdy Emily udělá určitě to bude s touhle kráskou.
Už o tom dlouho přemýšlela. Jaké by to asi bylo. Jedna vteřina, a zbavila by se všeho toho strachu...
Emily stále cítila strach. Ve škole že zase bude o přestávce sedět sama, doma že se ti pitomci zase budou hádat...
Podívala se na dveře. I teď slyšela jak spolu mluví. Nekřičeli na sebe, ale tak to bylo ještě horší. Její máma ty hádky většinou začínala. Kráva hysterická.
Pokud si to dobře pamatovala říkala něco o tom že se Jiří bude stěhovat...
Emily na to často myslela. Na ten nejlehčí způsob jak to udělat. Ale nemyslela to vážně. Ne, byla to jenom spíše taková její hra. Nikdy ji nenapadlo že bude dost silná, a udělá to. Nebo dost slabá?
Už je zase slyšela. Její matku jak mluví tím svým zvýšeným ironickým tónem. Myslí si jak není krutá, pomyslela si Emily.
Napadlo ji jestli bude někomu chybět jestli to udělá.
Když kolem nich procházela ani si ji nevšimli. Jiří si balil kufry, a ani jeden z nich se po ní neohlédl. Nikdy ani jeden z nich se po ní neohlédl. Ani když ve škole propadala z matematiky, ani když se s ní ve škole nikdo nebavil.
Říkala mámě že se nechce stěhovat. Ale ona ji vůbec neposlouchala. Emily ji za to nenáviděla.
Nikomu nebude chybět když to teď udělá. Vždyť oni myslí jenom na sebe. Ani jeden z nich si nevšimne když se tady nějaká holka zamkne v koupelně, aby nemusela poslouchat jak se spolu hádají. Ani jeden z nich neuslyší když tady ta holka bude plakat. Ani jeden z nich se nebude obtěžovat tím když si tady ta holka podřeže žíly...
Ale možná jim to bude líto...
Emily se na tváři vyloudil úsměv. Ta představa jí přišla úchvatná. Možná si jí konečně všimnou když to udělá. Možná těm debilům konečně dojde že té Emily kterou tak věčně přehlíželi můžou rupnout nervy, a může udělat něco tak neuvěřitelně sobeckého, a narušeného jako podřezat si žíly.
To by koukali, co?
To by koukali.
Emily si pomalu začala přibližovat žiletku k zápěstí. Lehce si studenou žiletkou zatlačila na žíly, když v tom...
Když v tom...
Když v tom dostala strach. Položila žiletku na zem, a uvědomila si že to nemůže udělat.
Protože...
Protože se pořád bojí smrti.
To byl důkaz toho že jí stále trochu záleží na životě.
Ale možná že jednou už ji na životě přestane záležet úplně. A udělá to.
Možná.
Jednou.
Autor Silly Object, 08.05.2012
Přečteno 567x
Tipy 8
Poslední tipující: malavydra, Jeněcovevzduchukrásného, Radhuza, Dorimant, Jeff
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Emily, nikdy to nedělej a raději se snaž od toho co se děje doma co nejrychleji odejít.Vím o čem píšeš a nenech se dále ničit!, nikým a ničím!

Život je Dar a Ty ho máš před sebou a může se Ti do budoucna stát, a to se jistě i stane, že budeš jednou také šťastná tak jako jsem teď já.To co jsi napsala znám moc dobře, akorát, že u nás se hádal vždy jen jeden, táta:-(.
Můžeš mrknout na mojí první básničku, ale hlavně, pokud to půjde tak se od nich zdekuj co nejdříve, oni si Tě nezaslouží a navíc na Tebe do budoucna čeká jistě někdo kdo je fajn.Jinak ST.
Jo a kdybych zde udělal nějakou chybu tak se předem omlouvám, propadl jsem v šestce z češtiny i z matiky :-)
Co nás nezabije, to nás posilní!, držím palečky:-)J.Š.

15.05.2012 17:21:43 | Jeněcovevzduchukrásného

Emily je určitě úžasná holka a silná, protože to neudělala (žít, to je odvaha) a kdyby měla šanci, všem ukáže co v ní je. Jen si na tu šanci počkat a mluvit s někým, že se děje něco, co by se dít nemělo. Určitě někoho takového v okolí má. Ráda bych věděla, jak to bude dál...takže: "Emily, nevzdávej to!"

12.05.2012 19:28:01 | Alain

Ano, ten smutek je z toho cítit, ovšem ani největší smutek nestojí za život...

09.05.2012 09:46:57 | Dorimant

nikdy nikdo nestojí za zmařený život

08.05.2012 01:01:55 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí