Kreslířka a Hanna

Kreslířka a Hanna

Anotace: O holce co kreslí. Hanně, která jí ponižuje.A o klukovi, do kterého vrazí.

Procházela se chodbou. Přemýšlela. Nevnímala pohledy, které na ní koukaly.

„Hele, podivínka jde!“ vykřikla její hlavní nepřítelkyně. Hlouček holek kolem ní se začal smát.

„Co zase ode mě chceš?“ vyštěkla na ní.

„Co od tebe chci, Isabello? Abys už konečně zmizela. Pořád si jenom čmáráš nějaké obrázky, které nedávají smysl a nikdo jim nerozumí. Sem nepatříš,“ řekne nakonec.

Isabella si všimla, že kolemjdoucí na hodiny se zastavují a sledují, co bude pokračovat. Nechtěla, aby jí někdo pozoroval a tak se otočila a rozeběhla se pryč. Nekoukala na cestu, a proto narazila do jednoho studenta. Všechny její věci se rozsypali po celé šířce chodby a její kresby stejně tak. Začala je sbírat a někdo jí začal pomáhat.

„Promiň, nedávala jsem pozor,“ řekne omluvně.

„To nic, já se taky koukal někam jinam,“ řekne jí.

Konečně zvedla hlavu od papírů a podívala se do tváře kluka, do kterého vrazila. Koukala na něj s otevřenou pusou.

„Podívejme se, podivínka si našla novou oběť. Copak jsi mu udělala, že ti začal pomáhat?“ řekne Hanna a začne se smát.

Isabella nic neřekla, vzala si své věci a utíkala pryč. Někdo za ní křičel, ale nevnímala ho. Utekla ze školy a bylo jí všechno jedno. Brečela. Doma začala znovu kreslit svoje obrázky. To jediné jí dávalo útěchu. Další den do školy se jí vůbec nechtělo, ale její máma jí řekla, že pokud nepůjde, sebere jí všechny papíry a tužky a už nic nenakreslí.

Šla na hodinu, když v tom jí někdo zastavil. „Pane jo, nevěděla jsem, že umíš tak dobře kreslit.“ Isabella na ní koukala jako opařená, vůbec nevěděla, o čem mluví. Šla dál, ale zastavovali jí další a další. U jedné nástěnky se shromáždilo velké množství studentů a ona chtěla zjistit, co s tam děje. Prodrala se dopředu a na nástěnce vysely její obrazy. Před nástěnkou byl kluk, do kterého včera vrazila, a když si jí všimnul, vykřiknul: „A tady je naše umělkyně!“ Všichni začali tleskat a Isabella byla šťastná.

Autor malavydra, 02.11.2012
Přečteno 651x
Tipy 5
Poslední tipující: Laven De Brig, Robin Marnolli, Kirsten
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to moc hezké, ale mám jednu výtku. Někde ti moc nesedí slovosled. Na to pozor. Ale jinak je to na zřejmě vysoké úrovni. Trochu melancholické, ale s povedeným koncem.

31.12.2014 11:31:06 | Laven De Brig

moc děkuji a slovosled se pokusím opravit =)

02.01.2015 13:04:41 | malavydra

Není za co :)

02.01.2015 13:44:15 | Laven De Brig

Ta povídka se mi vzhledem k tvému věku líbila.:-)

26.11.2012 15:45:36 | Robin Marnolli

Děkuju za pochvalu :-)

26.11.2012 16:29:00 | malavydra

O holce co kreslýýý - brrrr!

03.11.2012 09:47:14 | nepřihlášený komentátor

děkuji

04.11.2012 12:27:08 | malavydra

Není zač, to jsem byla taky já.. K.Š.
Zkusím spočíst, kolik hrubek máš ve všech svých dílkách. Díky kurzu rychločtení to bude raz dva.

07.11.2012 14:01:24 | nepřihlášený komentátor

Řekni mi, co jsem ti udělal, že se po mě tak vozíš???

07.11.2012 20:41:14 | malavydra

Vůbec se nevozím, to je Tvůj omyl, ze kterého - nevím proč - nechceš vyjít. Jako vášnivé čtenářce mi vadí hrubky v dílech, která jsou nám, čtenářům literu nabízena. Ty mi nevadíš vůbec, ani Tě neznám. V současné době nepíšu nic, jen čtu. Možnost komentářů je především pro čtenáře, není nikde psáno, ba ani dáno, že čtenář musí být nutně i píšící autor, aby se směl k dílům vyjádřit. (Až budu mít o čem psát, budu i píšící, zatím nemám důvod)
Vadí-li Ti toto, nesneseš-li pravdu, ale jen lživé pochvaly, pak Ti nezbývá, než u svých dílek zakázat komentáře a těšit se na pochvaly ve vzkazech.

07.11.2012 21:06:25 | nepřihlášený komentátor

Opravdu jsem ráda, když mi někdo takhle na rovinu všechno řekne. :D Máš asi pravdu, ale jediný co mi vadilo, bylo, že jsi se vyjadřovala dost divně. To je celé. Jsem taky vášnivý čtenář a vím, jak mi vadí, když tam najdu hrubku, ale když vnímám jenom text, nezajímám se o pravopisné chyby, ani o to jak je to napsané, já jenom čtu a někdy mě až překvapuje, jakou mají spisovatelé fantazii. Dál už bych se o těch hrubkách nebavila, jestli ti to nevadí. Hádat už se nechci. Takže se loučím. Ahoj

07.11.2012 21:45:21 | malavydra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí