Netopýří pláč

Netopýří pláč

Anotace: Když jsem plakala v pavilonu netopýrů...

Najednou jako by se setmělo a svět se ke mně obrátil zády.
Stála jsem sama uprostřed oblohy, a všude kolem bylo ticho. Takové ticho...
Přemýšlela jsem o všem a o ničem. Jen jsem si pohrávala s myšlenkami. Zvenčí šel slyšet smích, ale mně se smát nechtělo. Nechtělo se mi vlastně nic, jen stát a nechat kolem sebe poletovat netopýry nebo kalony nebo co to k čertu bylo.
Pak jsem přemýšlela o těch venku. A bylo mi všechno líto. To, co jsem tak pokazila, se mi teď vrátilo. Všechno mi došlo.
Netopýr zlehka otevřel oči a vrhl na mě pohled, který jako by říkal: "Vidíš, vidíš. Můžeš si za to sama." Věděla jsem to, a tak jsem se od něj odvrátila.
Pak jsem je uviděla. Dva fenky, pouštní zvířata s velkýma ušima a nádhernýma, upřímnýma očima.
Stáli proti sobě, dívali se na sebe a najednou jako by se usmáli.
A já, ač jsem nechtěla sebevíc, jsem se rozbrečela. Brečela jsem pro ně, pro sebe a pro všechny. Jen tak, protože se mi chtělo...
Jakmile to přešlo, vyšla jsem ven zase úplně v pořádku. Tedy skoro...
A proto všem radím: Až se budete chtít vyplakat, tak běžte do pavilonu netopýrů. Opravdu!
Autor Alžběta., 26.06.2007
Přečteno 397x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, Varda, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já miliju ležet v noci na břehu rybníka sledovat netopýry, jak tiše a rycle létají kolem a slyší to co ma ne. Líbí se mi to co jsi napsala.

22.03.2008 11:05:00 | Varda

A vidíš, já mám z pavilonu netopýrů fobii:) Prostě nesnáším, že je nevidím, když kolem mě lítají ...
Úplně chápu, taky kolikrát brečím u reklam s pejskama nebo tak ... :) Takže mě nepřekvapujou tvoje pocity popsané v povídce.
Líbí se mi jak píšeš.

11.03.2008 18:59:00 | Grafomanická MIA

Pěkný.. krásný... nádherný.... hodný k zamyšlení.....
Moc se mi to líbí Betty, piš dál...

27.06.2007 17:34:00 | Tomáš Přidal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí