Zpověď

Zpověď

Anotace: kraťoučké, citlivé... ale pravdivé. Netrápí mne to tak moc, ale trošilinku...

Ach zlato! Jak trápí mne to, o čem nemáš ani potuchy. Nikdo to neví, nikdo nechápe, že se může někdo trápit takovou banalitou. Obyčejnou hloupostí. Jenže... pak mi přijde, že to pro Tebe hodně znamená, i když je to třeba minulost, prostě asi nedokážeš rozpoutat to lano, které Tě tam váže.... které Tě váže k holce, k Tvé první holce, k holce... ne... neplač... musím se upozornit... k holce, se kterou jsi zažíval všechno poprvé, kde všechno bylo pro Tebe nové. Jsem asi jen další z mnoha, i když asi doufáme, že je to už navěky. Musím se utěšit, že je to už rok, co jsme spolu, že jsi se žádnou tak dlouho nebyl! Jediná má útěcha...
Ona sice na Tebe kašle, ale nedokážete se navzájem vymazat. Byli jste prostě první... proto nedokážeš udělat to, co mě trápí?
Takový pocit, když vím, že jí máš pořád u sebe a nejspíš se jí nechceš vzdát... proč je pro tebe tak důležitá jediná její fotka???
Máš jí u sebe, můžeš se pokaždé podívat, usmát, rozplynout, zamyslet, vrátit... to všechno docela bolí... ani bys nevěřil lásko...
Jo je to minulost. Tohle bys mi i řekl a já to vím, jenže se té minulosti taky nechceš zbavit.
Věřím, že to někdy dokážeš, že tu fotku s její tváří prostě spálíš a budeš koukat, jak Tvá nepodařená minulost mizí.... budeš se cítit volný a krásný! Doufám, že to někdy uděláš a já budu zase krůček dál k úplnému zjištění... že už jsem vážně ta jediná!!! Miluju Tě lásko! A těžko tomu nemůže někdo věřit, jen my víme, co jsme si prožili... a jen já vím, že ta naše láska musí být upřímná!!!
Autor kraaska_, 05.07.2007
Přečteno 523x
Tipy 2
Poslední tipující: Martíneček
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

trochu...

15.10.2007 21:05:00 | kraaska_

zlatíčko krásný .. moc.. je to o nás?? Protože Já Tě Miluji.

15.10.2007 17:52:00 | Martíneček

jsem ráda, žes to pochopil... že se našel alespoň někdo... děkuji ti za to!

11.08.2007 23:27:00 | kraaska_

Jistě, tvá písmenka s největší pravděpodobností taky přesně odráží tvůj momentální stav, ve kterém si je skládala. Jistě že se to nedá hodnit jako nějaké velké literární dílo a přes to všechno cítím jedu nesmírnou důležitot pro tě samotnou...ano, v ten moment...pomohlo ti to hned, ale i následně když jsi se k tomu již i vzhledem k dalším kritikám vracela. Písmenka jsi už nemohla vzít zpět, ale ve své duši sis jistě časem ledasco přerovnala...myslím že jsem ten tvůj výkřik pochopil.
A jen tak na okraj, není rozhodně vůbec pravda, že láska buď je a nebo neexistuje...jak poznamenává jeden z tvých kritiků. Jesti něco neexistuje v lásce, tak je to jen černá nebo bílá barva! Barevná škála lásky je bezmála nekonečná, snovou krásou počínaje, až ledovou krutostí konče...a moc bych se divil, kdybych se mýlil!

11.08.2007 21:46:00 | geper

souhlasím s vámi, že to šlo určitě lépe, ale já to cítila a psala a nepřemýšlela nad nějakým (v té chvíli) debilním slohem. Prostě to šlo ze mně. A máš pravdu, má to asi význam jen pro mě. Ale přesto děkuju za komentík.

16.07.2007 19:28:00 | kraaska_

Tak asi taky nebudu z Tvého pohledu moc příjemná.:o)
Dostala jsem na tuhle povídku - jestli se to tak dá nazvat - tip. V první řadě mě to vůbec nechytilo, do čtení jsem se po pár odstavcích nutila, celý je to strašně těžkopádný a takový... nijaký.

Přijde mi to jako snůška slov psaná v určitým rozpoložení a mající význam pouze pro Tebe - což jsi i ve svém posledním komentáři potvrdila. Rozhodně Ti to neberu, ale na mě to celé působí pateticky, strojeně a nesmyslně. Pro Tebe to možná význam má, ale někdo jiný si z toho stěží něco vezme. Sloh celkově ujde, i když tam stěží nacházím nějakou rozumnou větu, na které to jde posoudit.

Od každýho díla čekám aspoň náznak pointy a že mi něco dá, nechá ve mě nějaký pocit, dojem. Ta Tvoje mi, bohužel, nedala nic a nechala ve mě spíš negativní pocity – kvůli již zmíněným vlastnostem.;o)
A souhlasím s Perilanem, šlo to určitě zpracovat mnohem líp.

14.07.2007 23:28:00 | Nefer

tohle vlastně není ani tak povídka... bylo to psaný jednou ve smutku a dopsaný ve vzteku. Samozřejmě tím se neospravedlňuju, ale je to jenom jakásí "Zpověď"... nic neznamenající. Přesto děkuji za komentář!

11.07.2007 14:21:00 | kraaska_

Jak že se to říká? Ženy žárlí na ty, které přijdou po nich, a muži žárlí na ty, kteří byli před nimi? Tady je to, jak se zdá, trochu opačně.

Asi nebudu moc hodný - nikdy jsem nebyl romanticky založený typ v pravém slova smyslu. Mohl bych vytýkat nesmyslnost myšlenkových pochodů (minulost nám připomíná, kým jsme byli a čím jsme - proč se jí zbavovat?), stejně jako pár úsměvných obratů.
Že láska musí být upřímná? Pokud není, potom ani neexistuje. Láska nemá ráda přívlastky. Buď je, nebo naopak není.

Stylisticky je to dost nevychytaný, ztrojené otazníky a vykřičníky působí pateticky a s jakousi uspěchanou, neobratnou naléhavostí. Dalo se to určitě napsat líp. Taky jsem se tímhle docela pobavil, ale zřejmě spíš v tom škodolibém duchu.

11.07.2007 13:57:00 | Perilan

Jsem moc ráda, že se to líbí!!

06.07.2007 20:38:00 | kraaska_

Sice nehodnotím, ale sleduju tě. Tohle téma jde mimo mě, promiň. Z porna jsem sice radostí neskákal, ale tvoje psaní mě baví.

06.07.2007 10:13:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí