Na věky já a ty, teď se bojím samoty...

Na věky já a ty, teď se bojím samoty...

Anotace: Na tohle musíš, mít trošku náladu.....

Máme přeci jeden druhého ?
Vzpomínáš ? bylo to tak ne ??
Já a ty na věky bez možnosti záruky !……., Copak si už po těch letech tyhle ,,Nejdůležitější“ slova našeho života, která se smějí vyslovit jen jednou za život, Copak si je už nepamatuješ ?
To ale přeci nevadí…., máš mě !
Já jsem, řekl že s tebou budu v dobrém i zlém, teď už asi nastaly ty časy, které prověří pevnost našeho slibu.

NE ! nevadí to……
Pojď sem, nalijeme si víno ? Já mám rád bílé, ty zase červená…. Natolik dobře tě znám, dokážeme si dohodnout alespoň v téhle věci ?

NE ! nevadí to……
Pojď sem, napustíme si vanu ?
Zahoď šaty….., neměj strach. Klíče od ráje jsem už dávno vrátil. Vůči tvému parfému jsem už imunní.

NE ! nevadí to……
,,nemuselo to tak být“ ? ty se mne ptáš ? není to moje vina já jsem to tak nechtěl.
Byl jsem to já kdo podplatil šíleného hodináře, aby zastavil čas…..pamatuješ ?
Chtěl jsem zůstat přesně tam, ale ty si tak strašně pospíchala…..,
přesně tam, kde by na nás nikdo nedosáhl.
Tak už pojď vana je napuštěná, nalijeme si růžové víno….,
ve vzduchu je cítit nový parfém…..
Zkusíme se zase na chvíli ztratit do ráje ? V přestrojení za motýli nebude těžké dostat se tam.
Zavři oči ……….!
Sakra !!
Kam jsem jen dal ty klíče ?
Autor anti-HERO, 02.08.2007
Přečteno 400x
Tipy 2
Poslední tipující: Aziel
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm, tak nějak krapet vyčítavě mi to znělo... A buď tak laskav, piš správně čárky a y/i ok?

18.04.2008 12:40:00 | Cristinne

Tak jsem se dlouho nebyla podívat jak se ti daří. tohle dílko se mi líbí... tolik pocitů...

10.11.2007 14:43:00 | TerA

Tak si tak myslím, že tohle je Tvoje nejlepší dílo... Je v tom hloubka, hrozně moc citu - a právě teď mě to hrozně moc bere :/ Vážně perfektní!

14.09.2007 16:22:00 | Aziel

myslím, že mám nové náboženské přesvědčení...

29.08.2007 22:24:00 | Já Esther Ruth

pojď, nalijeme si víno...ty máš ráda bílé, já zas červené....(snad jsem to nepopletla..)

nepsal jsi to snad z vlastní zkušenosti...?

11.08.2007 00:04:00 | Lisa Kloboučková

je to krasne odevzdane!...

05.08.2007 14:21:00 | Adrianne Nesser

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí