Konečně

Konečně

Anotace: o lásce, dlouhém hledání a ...

" ... konečně", řekla si pro sebe. Podívala se malý pomačkaný papírek, který držela v ruce. Seděla v baru a pila kávu. Z okna byl vidět jeho panelák. A ona ho konečně našla. Trvalo to snad celou věčnost, ale podařilo se jí to. Byl precizní. Udělal na ni dojem. Jako by zmizel z povrchu země. Kdysi přísahala, že ho najde ... a teď byla tak blízko. Měla stoprocentní jistotu. Byl to opravdu on. Zmizel neznámo kam, změnil si své jméno, našel si novou práci ... prodal auto a koupil si jiné, dokonce se přestal stýkat s přáteli. Musel začít úplně znovu, ale stejně to nebylo dost. Našla ho.
Dopila kávu a vyšla ven. Sledovala déšť. Pršelo už druhý den. Voda odtékala po krajích silnic a chodníků, a kapky bubnovaly na okenní římsy a střechy aut. Už by měl být doma. Vyšla do deště. Ke dveřím jeho domu to nebylo tak daleko, ale dost na to, aby dokonale promokla. Přivolala výtah. Z vlasů jí kapala voda. Neměla ráda paneláky a už vůbec ne výtahy. Celé to tu jaksi divně páchlo. Výtah zastavil. Vyšla ven a zamířila k nejbližším dveřím jednoho z bytů. Jméno souhlasilo. Z kabelky vyndala zrcátko a podívala se na sebe. Vypadala skvěle. Tiše zaklepala. Za chvíli uslyšela i blížící se kroky.
Dveře se otevřely. Stál tam on. Přímo proti ní. Zíral na ni jako opařený. Nebyl schopen slova. Nohy měl jako z olova. Dostal strach. Pár centimetrů před ksichtem měl pětačtyřicítku s tlumičem. Dala za ni majlant. A pak se ozvala série výstřelů. Svalil se k zemi. Stále se na ni díval. Očima, ve kterých byla panická hrůza.

- " ... ty kurvo", řekl chraptivým hlasem.

- " Vidíš, a před pár lety jsi mi šeptal do ucha, že mě miluješ ... "
Autor Zweiblumen, 02.08.2007
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je dobrý..:) Jsem se pobavil, máš závratný konce těch povídek. Dobrý.:)

28.08.2007 16:30:00 | Diablek

uzasny skvely... skoro jsem to docetla s otevrenou pusou. čekala jsem nejakou romantiku nebo tak... že mu padne kolem krku ale tohle me naprosto dostalo

26.08.2007 20:09:00 | kukaska

ta povídka je dobrá.. má styl.. celkově tvůj styl psaní se něčím vyznačuje.. a to je sakra dobře.. :)

04.08.2007 11:05:00 | MTRowe

Ten konec...úžasný. Škoda, že se povídka nedá napsat ve dvou větách.:)

03.08.2007 09:34:00 | deuxEm

To je fakt divná povídka... nějak nevím co si z ní vzít, nebo co chtěl spisovatel říct... touha po pomstě, to je asi v každém z nás, ale pomsta za co? smrt za to, že ji opustil? nebo to asi nechápu a zbytečně moc rozebírám :o)))
----
Nebudu hodnotit, musela bych dát za sebe tak 60% a to si nezasloužíš jenom proto, že jsem to nepochopila. Určitě se najdou takoví, kterí ocení! Papapa!!!

02.08.2007 19:03:00 | Hannazka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí