Básničkář

Básničkář

Anotace: ... o tom, když Básničkáři někdo otevře oči

... milovaná i nenáviděná, kráska i zrůda. Byla jiná a jako jediná měla dost odvahy na to, aby Básničkáři otevřela oči a z jeho života navždy vymetla sny.
Poznal tak skutečnost. Novou a drsnou. Svět se stal stokou a vším na něm začal pohrdat, protože měl oči navždy otevřené. Nyní stál na zemi a nenáviděl každou minutu svého života na této planetě.. Začal nenávidět lidi kolem sebe. Zůstala mu jen ona. Ta, která ho vyvedla ze světa fantazie. Poslouchal ji pozorně, jako žák svého mistra. Znala dobře realitu a byla ochotná ho naučit vše, co sama věděla. Učil se dobře a rychle začal svou učitelku předčit, a snad proto ho opustila. Naučila ho však tolik, aby dnes mohl díky tomu přežívat, ale už nikdy ne žít. Přestal věřit všemu co vidí a slyší, a především začal nedůvěřovat lidem a začal si více vážit svých nepřátel. Měl pocit, že toho příliš ztratil, ale brzy pochopil, že získal mnohem víc. Poznal pravdu.
Jediné co skutečně navždy ztratil, byla síla vášnivě milovat, ale zůstalo mu dost síly na to, aby dokázal zuřivě nenávidět.
Autor Zweiblumen, 16.08.2007
Přečteno 892x
Tipy 2
Poslední tipující: Overkill
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak tohle už jsem někde viděl... Nebo že bych to zažil? :) Pravdivý příběh...

27.11.2007 10:10:00 | Overkill

Me se ta povidka docela libi, akorad si myslim ze by se tohle basnikovy stavat nemelo, lidi by meli mit sve sny a touhy. i kdyz je pravda ze nekomu prospeje kdyz mu nekdo otevre oci, ale aby kvuli tomu zacal nenavidet...

28.08.2007 16:30:00 | kukaska

Tahle "povídka" se mi nelíbí. To, o čem pojednává, by myslím měl čtenář číst mezi řádky. Ale mezi řádky vyprávějícími o událostech, které tyto pocity vyvolávají a ne že nám je autor natluče přímo na podnose.

16.08.2007 13:22:00 | Hrom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí