Deník bezdomovce 7.

Deník bezdomovce 7.

Anotace: ---

stále 19. 6. 2006
STAL SE ZÁZRAK!!! Ještě v té zahradní restauraci! V jedné milisekundě se moje duše smířila s lidmi natolik, že jsem dostal OBROVSKOU chuť na dvě věci: na dokončení mé započaté vědecké práce v kybernetice a na SEX! A to prosím najednou! Úplně mne ta myšlenka vykolejila. Paní Voláková by musela být padlá na hlavu, kdyby to na mně nepoznala! Alespoň to druhé. Opravdu jsem nevěděl, co dřív. Jestli paní Volákovou hned namístě povalit na stolek, vyhrnout její krásné letní šaty, stáhnout jí kalhotky (jaké asi nosí? ...má je vůbec?), anebo místo toho napsat systémovou myšlenku, která se teď do mne zavrtala.
Poprosil jsem paní Volákovou o tužku. Nemá. HURÁ!!! Tak vykonáme druhou variantu! Na poslední chvíli mi podává svou tužku na oči. Horečnatě naškrábu pár stručných vět a čísel do inzertních stránek Respektu. Za minutku jsem hotový a s díky tužku vracím. Aspoň zbude víc času na sex.
„Vy jste prý dřív učil, říkal Mirek.“
V trenkách cítím pomalé, opravdu velmi pomalé zklidňování nastalé situace. Milosrdný stůl skrývá nevzhlednou bouli v mých kalhotách. Vynaložil jsem obrovské úsilí, abych zklidnil i svůj hlas: „Byl to omyl, paní Voláková. Na školu jsem přišel, abych tak řekl... v né zrovna dobré psychické pohodě. Žáci to svým způsobem odskákali. Nebyl jsem k nim nespravedlivý, nebo zbytečně přísný, to ne... ale neuměl jsem s nimi navázat ten správný kontakt.“
„Tomu nevěřím. Nevypadáte, že by vám dělal problém styk... s lidmi...“
„Tomu klidně věřte, ještě stále mám se sebou problémy.“ Myslel jsem hlavně od pasu dolů.
„Ale jděte, kdo je nemá? No... musím už bohužel běžet, ráda jsem vás viděla.“ Zdvihla se a pod talířek zastrčila bankovku. „Stavte se někdy, vždyť víte kde bydlím. Tenkrát, když jste mi holku přivedl, měl jste na mne počkat. (Teď už to vím taky!!!) Než jsem seběhla se schodů, byl jste už pryč. (Do huby si dám!) Takže... dodatečně za holku i za mne ještě jednou děkuji.“ Podala mi ruku.
Strašně krásně voněla. V mých trenclích už je pořádek, mohu bez problémů vstát. „Rád jsem vám pomohl, opravdu.“
Usmála se... a odchází. Dívám se za ní. Má krásné nohy. Léto je sice až za dva dny, ale letní šaty jí opravdu moc sluší. Může si se svou postavou dovolit tyhle menší, těsnější... hergot, nevidím konturu gumy od kalhotek. To snad ne!!! Ona je snad nemá... Rychle si sedám a ukrývám TO za stolem i za Respektem.

Ode dneška mám notesy dva - druhý na kybernetiku. Jen jsem přiběhl z města, už jsem ten nový notes rozpálil doběla – tak rychle mi tužka rejdila po papíře. Ale ve starém notesu můžu sám sebe klidně chválit. Smradlavá samochvála tu je povolena, stejně to nikdo číst nebude. JSEM DOBREJ! Akorát mě štve, že jsem na tyhle dynamické systémy nepřišel už dřív. Ale u chatrče mi úžasně naskakují nové a originální postupy. Bez použití jakýchkoliv přístrojů, bože. To už vážně zavání zázrakem. Když TOHLE budu publikovat v odborném tisku, prohlásí mne za blázna! Ale já stoprocentně vím, že to BUDE fungovat! Ále... kašlu na ně, ať si funkčnost vyzkouší kdo chce a kdy chce. Tady, pod mostem, jim napíšu takový věci, že si sednou na zadek!
...Zadek ...zadek paní Volákové. Ách jo... No jo? Jak ona se vlastně JMENUJE?!
„Fíďo, jaké má křestní jméno máma Evy? Ty se mnou nemluvíš? Seš uražená, viď. Dlouho jsem se ti nevěnoval... tak promiň, pojď sem...“

(Pokračování)
Autor Aťan, 12.09.2007
Přečteno 405x
Tipy 2
Poslední tipující: Casmaria
ikonkaKomentáře (19)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:o))) Ještě že my ženské tyhle problémy nemáme...

01.10.2007 09:02:00 | Aglája

Ach vy chlapi :-)

19.09.2007 22:36:00 | vandule

:-)))

18.09.2007 20:43:00 | lidus

...to je chemie :-))...to nepomůže nic...buď to dopadne a nebo časem vyprchá ;-))

...byla bych radši, kdyby to dopadlo :-)

jo a trencle...fakt skvělý :-))) chudák Jana :-)) že zdravím...takovýho breptu mít doma a ještě v restauraci hlídat, co dělá pod stolem :-)))

16.09.2007 17:11:00 | no

No, asi se fakt zamiloval.

14.09.2007 18:12:00 | s.e.n

Probůh, Trdlu se omlouvám (kecy o alimentech). Ona myslela moji SKUTEČNOU dceru. Trošku jsem to popletl. :-))

12.09.2007 23:50:00 | Aťan

Sio, teď to právě s Janou zkoumáme...

12.09.2007 19:25:00 | Aťan

...paráda!!!/K čemu taky...v létě.../Zdravím Janču;oDDD!

12.09.2007 17:13:00 | Žqáry

Trdlo, jak to uděláme s alimentama? (Jó, abych nezapomněl, na svou vizitku jsem dnes zveřejnil webovku.)

12.09.2007 17:11:00 | Aťan

zdravim Janu(musí tě znát, hihi!)
jinak...hlavně, že si děláš hlavu kvůli nevinýmu lehtivýmu vtípku tvé dcerušky...a ty takoveeeeej!!!:op...muhehe

12.09.2007 16:43:00 | Trdlo

Trdlo, jsem slušný chlapec, jen jsem chtěl Literákům vyhovět. :-)) (Kecá, byl zvrhlý už dřív. Jana.)

12.09.2007 15:57:00 | Aťan

zvrháváš se aťane....:D

12.09.2007 15:19:00 | Trdlo

Kontury gumičky kalhotek

12.09.2007 14:23:00 | umělec2

no vida, pár vzkazíků a inspirujících komentářů a kam se nám to posunulo... :oD

12.09.2007 14:18:00 | Ágnes

Jano, samozřejmě že kecám! Ten kohoutek jdu opravit teď hned...

12.09.2007 13:44:00 | Aťan

Bíšo, když se bolestivě zamyslím, jedině tahle "práce" mi dává smysl. Omlouvám se všem workoholikům. :-))

12.09.2007 12:38:00 | Aťan

Reflex a sex, dynamika v kalhotách, bude po trampotách,
kybernetika a výzkum ženského těla. To je láce, na roky
práce, Aťane...

12.09.2007 12:30:00 | Bíša

:o)

12.09.2007 12:11:00 | Malé nic

Ááááá už je to tadýýý... =)))

12.09.2007 12:04:00 | Blázen? =)

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí