Svěcená voda

Svěcená voda

Anotace: Zasvěcení do tajů svěcené vody... Dalo by se s ní vydělávat? Sice to není povídka, ale těžko říct, co to je.

Se svěcenou vodou se setkal snad každý. Někdo bez ní nedokáže žít, někdo se jí zásadně jen vyhýbá. Protože patřím do druhé skupiny lidí, začal jsem zkoumat, co to vlastně ta svěcená voda je. Jediné, co sem věděl je, že nějak divně zapáchá. Když jsem však zabrousil hledat informace o svěcené vodě mezi zasvěcené, překvapilo mě, jak moc je taková jedna blbá tekutina pro někoho významná.
Jediný, kdo může prý udělat z nesvěcené vody vodu svěcenou je kněz. O tom, jak moc důležité je vysvěcení od kněze, jsem našel na jedné stránce: “V nesvěcené vodě mohou žít zlí duchové a démonické podstaty. Ty se svěcením z vody vyhání a tak nemohou vstoupit do člověka skrze pomazání nebo pozřením vody. Při tomto počinu je přijímán duch svatý a to dobrovolně! Tedy dobrovolně necháváte vstoupit do svého těla duchovní podstatu. Pokud by byla voda naopak znesvěcena (ať už úmyslně nebo nikoliv), přijímáte dobrovolně právě takového ducha, jež ve vodě může přebývat.“
Žádná sranda to tedy není. Stačí málo a máte v sobě ducha, který by z vás mohl určitě udělat minimálně kůlničku na dříví. Pokud ale i tak máte dost odvahy, mám pro vás recept k vytvoření svěcené vody. Vážně vás však předem varuji: pouze pro silnější nátury, při nepovedení nenesu odpovědnost za následky!
Potřebujeme 2 stejné skleněné nebo porcelánové misky, sůl a pramenitou vodu z potůčku nebo studánky.
Stoupneme si, ruce volně spuštěné dolů a představujeme si, jak do nich přichází energie (zvláště do ukazováčku). Když cítíme energii, vezmeme první misku se solí, podržíme jí v ruce, dáme do misky se solí ukazováček a řekneme nahlas „Ať je tato sůl čistá“.
Vezmeme druhou misku, do které jsme dali pramenitou vodu a dáme do ní špetku očištěné soli z první misky, zamícháme vodu ukazováčkem, a řekneme nahlas „Ať posvátná sůl odstraní z této vody všechny nečistoty. Buď požehnána a tak se staň.“
Nejen že si můžeme udělat svěcenou vodu, ale dokonce i svěcenou sůl, se kterou můžeme jakkoliv vařit. Sůl je přece potřeba snad ke každému jídlu. Chcete svěcenou polívku? Není problém, jak málo stačí! Mít po ruce ukazováček (ať už svůj nebo někoho blízkého) a dobrou představivost. Nezapomeňte si ale ukazováček před vařením umýt (ať už svůj nebo někoho blízkého), bůh ví, kolik na něm máte (ať už vy nebo někdo blízký) duchů a démonických podstat.
Recept jsem zatím sám nevyzkoušel a ani nevím, jestli někdy vyzkouším. Stránka, z které jsem čerpal, vypadá sice velmi věrohodně, autorka má totiž prý zaručeně ověřené informace od jedné léčitelky, já se ale do riskování moc pouštět nechci. Jak se říká risk je zisk, ale čištění prostoru či osoby od negativních energií a dalších problémů zatím nijak nevyžaduji.
Dost možná ale - ZATÍM. Přemýšlím, že bych začal svěcenou vodu vyrábět ve velkém. Jestli je ve světe dvě miliardy vyznavačů křesťanství, mohlo by mi to pěkně vydělat. Buď bych je prodával v láhvích, jako se prodává balená voda. Jeden balík by byl vždy po šesti, každá láhev by obsahovala litr a půl svěcené vody. Dobrá svěcená voda, tak by se jmenovala. Druhá možnost je, že bych v malých pytlíčcích prodával vysvěcenou sůl (kterou bych vždy vysvětil způsobem, který je popsán výše), kterou by stačilo pouze zalít vodou z kohoutku a pět minut čekat. Instantní svěcená voda. Na zadním obalu by byl návod k přípravě a hned vedle další tipy pro zlepšení chuti. V nabídce by byly samozřejmě i balení po čtyřech pro celé rodiny.
Jednou za čas by se udělala soutěž, ve které by se sbíraly body, které by byly na zadní etiketě každého balení. Hrálo by se o různé ceny a vrcholem by byl velký plyšový Ježíš.

Dodatek: Pokud chcete mít svěcenou vodu jako od kněze, stačí použít tradiční vysvěcovací rituál. Myslím, že ho znáte, ale pokud jste ho zapomněli, radši vám ho sem hodím. Exorcizo te, creatura aqua, in nomine Dei Patris omnipotentis, et in nomine Jesu Christi, Filii ejus Domini nostri, et in virtute Spiritus Sancti: ut fias aqua exorcizata ad effugandam omnem potestatem inimici, et ipsum inimicum eradicare et explantare valeas cum angelis suis apostaticis, per virtutem ejusdem Domini nostri Jesu Christ: qui venturus est judicare vivos et mortuos et saculum per ignem.
Deus, qui ad salutem humani generis maxima quaque sacramenta in aquarum substantia condidisti: adesto propitius invocationibus nostris, et elemento huic, multimodis purificationibus praparato, virtutem tua benedictionis infunde; ut creatura tua, mysteriis tuis serviens, ad abigendos damones morbosque pellendos divina gratia sumat effectum; ut quidquid in domibus vel in locis fidelium hac unda resperserit careat omni immunditia, liberetur a noxa. Non illic resideat spiritus pestilens, non aura corrumpens: discedant omnes insidia latentis inimici; et si quid est quod aut incolumitati habitantium invidet aut quieti, aspersione hujus aqua effugiat: ut salubritas, per invocationem sancti tui nominis expetita, ab omnibus sit impugnationibus defensa. Per Dominum, amen.
Autor Kutcha, 14.10.2007
Přečteno 970x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí