Black and White

Black and White

Anotace: ...proč..? Jiří senior

Mráz se zachechtal. Ztvárnil se do podoby bílého teriéra na bildbordu s nabídkou whisky Black and White a vyštěkl: Kampak, frajere, v lehké bundičce, polobotkách a bez rukavic. Mám čepici, odsekl jsem. Zachechtal se znova: Vizážisto, to aby ta dvacítka, na kterou tady čekáš, nebyla hned šokována tvoji plešatostí, že. Už máš takovou sklerózu, že zapomínáš kolik je ti let? A brejle nosíš jemom v létě, ty sluneční, takže sotva vidíš kolik je na teploměru pod nulou. Dyť už budou čtyři hodiny..., zabručel jsem a otočil se k bildbordu zády. Měl pravdu, zima jak v Rusku, deset centimetrů nového sněhu.

Zvolna mně ztuhly palce u nohou, pak ruce a nakonec všechno. Čtvrt na pět a stmívá se. Netrpělivě se rozhlížím kolem a stále častěji můj zrak směřoval na protější stranu parku. Kdysi tam bývala pekárna, dnes je z ní útulný denní bar s romantickým názvem "Za pecí". I ta whisky je tam k mání a já zde čekám v tomto psím počasí na setkání, které mě má vrátit o nějakých dvacet let zpět.

Půl páté, setmělo se. Na druhé straně parku bliká světelný nápis. Bílý teriér lehce vycenil zuby a otřepal se. Začalo drobně sněžit.

Konečně kdesi cosi vydávalo jakýsi zvuk, odbíjela pátá a Ona se objevila.Teplé rudé rty se jemně dotkly mé ojíněné tváře a já se zachvěl. Na antracitových řasách jí uvázla krásná, velká sněhová vločka. Black and White, zašeptal jsem a moje zledovatělá ruka ukázala směrem k baru na protější straně. Než jsem stačil vyslovit pozvání, keré nemělo být odmítnuto, její něžná ruka shrábla se zasněžené lavičky hrst sněhu a se smíchem mi jej hodila za krk. Není to zde romantické? vydechla, rozhlédla se kolem a posadila se na lavičku. Potlačil jsem vibrace, které se zmocnily mého těla a ztěžka usedl vedle ní.

Světelný nápis na protějším baru posměšně zablikal a bílý teriér vyplázl jazyk.
Autor j.c., 20.11.2007
Přečteno 441x
Tipy 25
Poslední tipující: slavekmiloslav, RumLok, Denael, TetaKazi, WhiteSkull, šuměnka, trenérka, Zdeněk Farkaš, Lilly Lightová, Iva Borecká, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ten otazník se tam vpašoval nepozorovaně a změnil smysl komentáře.... takže pobavils a bez otazníku :-)

25.11.2010 16:03:00 | slavekmiloslav

pobavils ? :-)

25.11.2010 16:01:00 | slavekmiloslav

:-)) ..pobavila, on výdrž měl, ten můj nečekal, deset minut, pak odešel. Já se naučila chodit včas.

06.11.2009 17:54:00 | strawbery

...bavím se ...faq faq faq ... :) ...

20.10.2009 09:34:00 | WhiteSkull

Seniorku milý, já se léta opájím Tvými verši
a zcela neoprávněně jsem opomíjela tak skvělé povídky..jsi génius..úplně jsi mě odreagoval od všednosti..a zcela jsem slyšela Tvůj hlas, když vyprávíš..tvůj humor znám..jsi to přesně ty..nádhera!!

30.09.2009 20:16:00 | šuměnka

jéééé :-)

20.07.2009 22:47:00 | trenérka

Skvělé ...

05.02.2009 17:10:00 | Lilly Lightová

"o)))

26.01.2009 09:12:00 | Iva Borecká

:o))

20.11.2007 20:11:00 | Bíša

Rum, vodka, fernet, zelená, griotka Black end Wait jak mě to krásně zní ta melodie ta vzpruha. Mám Tě moc rád však mi mnohé odpouštíš já se spouštím. A piju a piju.

20.11.2007 17:27:00 | umělec2

Je to dobrý námět, romantické, ale vybízí to k nějakému pokračování...

20.11.2007 15:58:00 | Aliwien

Hezky se to čte,lehce úsměvné.
V tom baru by bylo líp.

20.11.2007 14:12:00 | s.e.n

"rozlédla se kolem" uteklo Ti "h" :-)

Pěkná momentka :-)

20.11.2007 11:48:00 | Levandule

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí