Růžové pole

Růžové pole

Anotace: nesmutni už, má krásná vílo...odejdu sám a budeš to Ty, která tady zůstane...usměj se, vždyť to nebolí

Procházím růžovým polem. Musím vypadat přemrštěně romanticky, jen já, pohublá postava s vlajícími vlasy, studenými rameny zakrytými šátkem, jenž kolem mě poletuje, jako by ho nedržely ty křehké ruce podivně ohnuté v zápěstí, s bosýma nohama trpícíma při každém dalším střetnutí s neviditelnými trny spícími v prašné půdě pode mnou, rudé růže a na pozadí zdánlivé idyly, ční šedivé mrakodrapy s lesklými, nemocné slunce odrážejícími, okny.

Procházím posledním růžovým polem. Už kolem mě přestali kroužit motýli a radši dobrovolně umírají v pevném sevření okvětních lístků. Už nečekám s hloupou radostí na další nepřátele bolestivě zabodnuté v mých krvácejících chodidlech, růže už se nebrání před nevítanými hosty, už se smířily s neústupným osudem. Už zítra.

Sedím na místě zapomenutého růžového pole. Rukama objímám svá nahá chodidla a nostalgicky do nich zarývám své zkrvavené nehty…jizvy, které jsem tak milovala, zmizely.
Zmizelo všechno. Voňavá země, zelené klacíky hrdě nesoucí rudá poupata, ta dívka tesknící po chladném vánku a mokrých šatech omytých v dešti. Sedím na studeném chodníku a kolem mě kvapně procházejí lidé. Oni nevědí, že to místo mohlo být pro někoho tak důležité. Nenávidím je za to.
Autor Zápěstí, 23.01.2008
Přečteno 345x
Tipy 6
Poslední tipující: Lisa.Ginmi, Petbab, Adie.80
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Sebrat bolest růžových trnů, která byla někomu tak drahá... Naprosto, nevyslovitelně tě chápu. Svět dokáže být krutý. Ale jen ta krutost je k nevydržení, která nepřináší do srdce naději, lásku a pochopení...

29.01.2008 20:46:00 | Lisa.Ginmi

místo obřího betonového skeletu tady mohlo být třeba růžové pole.. jsme si zvolili beton

26.01.2008 15:03:00 | Petbab

hmm, nějak mi u toho něco chybí

24.01.2008 00:04:00 | lexus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí