Kolotoč

Kolotoč

Anotace: Partnerské vztahy v partě kamarádů podané s nadhledem a nadsázkou. Autorka je jednou z protagonistek

Milí, přátelé, chci se s vámi podělit o příběh, který mi vyprávěla kamarádka nad skleničkou vína.
Na počátku všeho je Jana a Jan, kteří spolu chodí. Dále Petra, Petra, Martin, přičemž Martin s Petrou chodil. Všichni dohromady Tvoří partu lidí. Najednou se objevila Marcela, které se Martin líbí a zdá se, že i ona jemu není lhostejná. Prožívají spolu mnoho krásných chvil. Petra je z toho nešťastná, protože Martina stále miluje
Několik dnů před setkáním Martina s Marcelou se Jana s Janem rozešli, Jan Janu nadále miluje.
Situace se nadále vyvíjí a Petra, přes své city, které cítí k Martinovi, začíná chodit s Petrem. Marcela se trápí vztahem k Martinovi, který zřejmě není ten pravý. Je rozhodnuta vztah ukončit. Mezitím se stýká s Janem, který je stále nešťastný. Marcela ho bere jako kamaráda, se kterým je ji prima, ale nic víc, přestože se jí líbí.
Nastává den D, Marcela končí vztah s Martinem, Jan jí vyznává lásku. Marcela má pocit, že konečně prožívá štěstí. Netrvá věčně a se slovy: „ Víš, já mám Janu pořád rád a nedokáži na ní zapomenout, “ se s ní rozchází.
Do party přichází Pavla. Petra si není jistá svými city, vůči Petrovi a rozchází se sním. Pavla se líbí Martinovi, nový vztah je na světě, Petra je opět nešťastná.
Jan s Janou chodí, přesto jim to nevychází, tak, jak by chtěli. Petra se rozešla s Petrem kvůli Martinovi, Petr je nešťastný, Marcela také a Martin udržuje vztah s Pavlou, ale ve skutečnosti neví, kterou by chtěl.
Kamarádka si povzdechla a skončila své vyprávění slovy: „Vyznáš se v tom ? Já už ne .....“ Mám pocit, že se jedná o rozjetý kolotoč, kde se vše mění z minuty na minutu a nejlepší by bylo, kdyby všichni začali se všemi, aby si navzájem nezáviděli a byli si „kvit."
Tak nevím a nevěřícně kroutím hlavou.
Autor Beruška1, 01.07.2005
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí