Sprchouš

Sprchouš

Anotace: ...

Sbírka: p(í).Róza Ická

„Anno, ty prý hledáš nějaký byt…“ vytrhl ji ze zamyšlení Tonyho hlas. „No, hledám, ale mám smůlu, vždyť to musíš znát…“ ani se jí nechtělo mu vysvětlovat, proč se jí to nemůže podařit – byl mladý, svobodný, zajištěný – no prostě dítko štěstěny – a navíc místní, Španěl. Nevěděl o ní nic víc, než to, že je Češka a kamarádka jeho slovenských zaměstnanců. „Jeden můj známý, taky Antonio jako já, má realitku. Určitě ti pomůže, počkej, hned mu zavolám“ než mu v tom stihla zabránit, už telefonoval. Když skončil, sáhl do peněženky a dal jí vizitku „Tady máš, čeká tě zítra v jednu, myslíš, že to najdeš? Nezbylo jí než mu poděkovat… Kancelář našla bez problémů a Tony číslo dvě ji už čekal. Překvapilo ji, jak je vysoký a to nejen na Španěla, byl dokonce vyšší než ona sama a to při jejích stošestaosmdesáti byla ve Španělsku výška přímo úctyhodná. Bylo mu tak kolem pětatřiceti a vůbec nevypadal špatně. Snad až trochu moc srdečně ji přivítal a hned jí nabídl tykání, což jí vůbec nevadilo, ve Španělsku si tykali skoro všichni. Zajímalo ho, jak to že mluví tak dobře španělsky a kde se tam vzala, tak mu to v kostce vysvětlila. On se najednou podíval na hodinky, pak pozval ji na oběd a tam si povídali dál. Po jídle jí objednal „zelené jablko“, pro jistotu hned několikrát. Pobavilo ji, že se ji pokouší opít a tušila, o co se pokusí. Nebála se, děvče z Moravy pár kalíšků slaďoučkého likéru nemohlo dostat na kolena, ani nikam jinam. „A kde teď vlastně bydlíš?“ Řekla mu to a on se rozzářil „To je perfektní, v tom domě nám teď nabízí byt k prodeji – podívám se k tobě, ještě jsem ty byty neviděl…“ v duchu teď už smíchy řvala – to má tak vysoké mínění o sobě nebo tak nízké o mně?! Nebála se ho vzít nahoru, bydlela v bytě pronajímaném po pokojích a kromě ní tam bydleli tři Alžířani, Maročan a Ital. Byli na ni moc hodní, snažili se nepoškodit pověst svých rodných zemí, opečovávali ji jako mladší sestřičku a hlídali, aby jí nikdo neublížil. Dělali na různých místech, v rozdílných směnách, proto počítala s tím, že minimálně jeden z jejích spolubydlících doma bude, vždycky tam někdo byl. Jen tentokrát ne. Věděla to hned jak odemkla, ale nedala najevo, že ji to trochu zaskočilo. Ukázala Tonymu svůj minipokoj (postel, stolek a skříň) a sama odešla do kuchyně uložit věci, které předtím nakoupila cestou do Tonyho kanceláře. Zdržela se asi minutu, možná dvě a když se vrátila do pokoje, stál její realitní agent uprostřed, nahý jako prst. Pořád vypadal moc dobře, ale byl si sám sebou tak jistý… „Anno, kde je tady koupelna? zeptal se a jí to znělo jako „Prosím vás, na nádraží, kudy?“ Udržela vážnou tvář a odpověděla mu: Třetí dveře vlevo… a až tady skončíš, tak prosím tě zabouchni dveře, já si zatím zajdu něco vyřídit…“ Vzala si kabelku a chystala se odejít. „Neblázni, Anno, počkej…“ začal se zmateně oblékat „já půjdu taky…“ Musela jít na chodbu, jinak by se začala smát nahlas a nechtěla ho ještě víc ponižovat. V mžiku byl u ní, elegantní tak jako před svou „strip show“, ale díky svému novému výrazu v tváři mnohem roztomilejší a hlavně ne tak sebejistý. „Promiň, já myslel…neříkej to Tonymu…líbila ses mi…“ „Neřeknu, neboj…“ ( - vždyť ty mně taky…- ). To už byli na ulici před domem a když si všimla závistivých, obdivných a toužebných pohledů kolemjdoucích žen a dívek, když jí dal – na tvář! - pusu na rozloučenou, skoro svého rozhodnutí srazit mu hřebínek zalitovala. Teď už to bylo jedno, nemohla se utěšovat ani žádným „příště“ a co bylo horší, nemohla ani počítat s tím, že by jí pomohl s bytem… Když pak zase zašla navštívit Joža a Roba do baru Tonyho číslo jedna, ten na ni volal, sotva se objevila ve dveřích: „Tony už mi říkal, že momentálně pro tebe nic nemá, ale že se ozve, hned jak se něco objeví – říkal jsem ti, že ti pomůže…“ „Já vím, Tony, díky moc!“ svůj slib dodržela, Tonymu číslo jedna neřekla nic. Ani Jožo a Robo, které její historka o „sprchoušovi“, jak mu začali říkat, moc pobavila. Tonyho – sprchouše pak viděla ještě jednou – to když do baru přivedl na oběd svou manželku a dvě děti…Tehdy svého rozhodnutí přestala litovat definitivně... (ne že by byla tak morálně na výši, ale nerada se dělí...).
Autor hanele m., 07.04.2008
Přečteno 716x
Tipy 38
Poslední tipující: žofiezrzavá, Pavel Wilk, Darwin, Sleepwalker, raďo, Lilly Lightová, Onqa, Aťan, prostějanek, Douša, ...
ikonkaKomentáře (21)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vtipná povídka :)

23.04.2017 20:26:57 | Pavel Wilk

to není povídka, tak to bylo :o)
díky

23.04.2017 20:36:04 | hanele m.

Koukám,že to děvče z moravy má samé veselé historky :)) a pomáhaji...

28.10.2012 20:44:19 | poeta

tak to je dobře :o)

28.10.2012 21:03:40 | hanele m.

No teda... já být ženská, tak... tak... a víš že nevím? Asi bych ho plácla mokrým hadrem, šulína jednoho...

05.08.2008 23:22:00 | Aťan

ááá :)... povídka k pobavení i k zamyšlení... díky za ni :)

20.07.2008 13:51:00 | prostějanek

YNU... (to roboti, sou to tvrďasové :o)
tak to ti gratuluju aj já... :o)

03.07.2008 21:14:00 | hanele m.

Ve chvílích, kdy čtu nebo slyším o chlapech jako je tenhle, si sama sobě gratuluju ke šťastné volbě partnera, nebo spíš děkuju té velké náhodě, která mi ho přivedla.

03.07.2008 21:11:00 | Weixelbraunka

Vtipné, dobře psané, jakobych tam byl :-)
Takže díky za ta slova, povedla se.

27.06.2008 09:15:00 | Douša

dík... ale vlastní zkušenost to je - já neumím psát jinak... ale todle nebylo vůbec hrozný... byly mnohem horší chvilky a eště něco sem aj sepsala - ale su na psaní prózy dost líná - víc zůstalo nezapsáno :o)
ale něco sem dodám... :o)

10.04.2008 19:11:00 | hanele m.

Jo, fajn, snad ne vlastní zkušenost? To bych ti fakt nepřála. Čtu tě ráda.

10.04.2008 16:44:00 | Yolca

:o)

07.04.2008 23:44:00 | jedam

co furt máte? to je přirovnání o nahotě, teda už si myslím, že to mám z tý španělštiny jak se furt divíte všeci :o)
tam není o velikosti - tý co vám vrtá hlavou - ani slůvko! styďte se!!! :oD

07.04.2008 22:20:00 | hanele m.

Jak se tak koukám na svůj prst...hm... proč ne raděj kabanos, klobása nebo aspoň páreček - striptýzovej...
Moc dík za povídku. Kdy bude další?

07.04.2008 22:18:00 | Jabba_Hutt

bejvávalo... mnóóógo let tamu nazad... :o)

07.04.2008 21:09:00 | hanele m.

ty olivo :o))

koukám, že s tebou šijou všechny obnažený prsti :o))

07.04.2008 21:08:00 | Bean

tak včil si mě zviklal - my neříkáme česky "nahý jako prst"? španělsky se to říká... a jasně že změřila... :oD

07.04.2008 17:25:00 | hanele m.

... nahý jako prst... Nejapný čtenář se ptá: Bylo snad úmyslem autorky vyvolat i "jiné" představy - něco ve smyslu "změřila si ho pohledem"?

07.04.2008 17:22:00 | Juan Francesco de Faro

:))))Je to "vostrý" jak žiletka:) Mělas pravdu,pusu mám od ucha k uchu:)) (Někteří jedinci fakt přílišnou etiketou netrpí:)

07.04.2008 15:52:00 | Skywalker

Dosti jsem se nasmál a četl s rozkoší...

07.04.2008 15:22:00 | Bíša

jojo... spomínam si na fešáka už ... veľmi živo :)
tomu sa hovorí užiť si... myslím tým mňa pri čítaní :)

07.04.2008 14:30:00 | sophia92

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí