Co se v mládí naučíš,ve stáří jako když najdeš.

Co se v mládí naučíš,ve stáří jako když najdeš.

Anotace: Lehké zamyšlení nad vznikem těžké závislosti.

Něco ho probudilo, pomalu otevřel oči, pohlédl na hodiny na protější straně pokoje a trochu se zarazil "proboha to už je pět odpoledne"? pomyslel si a převrátil se na stranu.
Jak dlouho spal nevěděl přesně, ale muselo to být tak pět hodin,protože Potraviny u Beránků zavírají v poledne a jinam už potom nešel , tedy, pokud si dobře pamatuje.
Z posledních sil se natáhl k rádiu aby si poslechl co bylo dnes nového. Právě začínaly zprávy,dozvěděl se jak pokračuje demokratizace Iráku a Afgánistánu,o kolik co zdraží, kdo vítězí v amerických primárkách a potom přišla informace, která ho první trochu víc zaujala.
Na Slovensku prý chtějí zakázat nezletilým po jedenácté navštěvovat hospody a diskotéky. " Pro bůh, co je to za nápad "? pomyslel si a hned se mu vybavilo jak on sám v tomhle věku nevynechal jedinou jak tehdy říkali "akci" a vracel se pokaždé až k ránu.
"Jo to byla zábava, to snad už ani není pravda", přemítal a vzpomínal na ty vzrušující pijatiky, různé bečky a taneční zábavy.
"No a to by chtěli někomu zakazovat? To snad nemohou ani myslet vážně" napadlo ho, když si otevíral první odpolední pivo. S chutí je vypil, nalil si pěkný pohárek domácí slivovice, kterou dostal od kamaráda, obrátil ho také do sebe a uvažoval co dál.
Nakonec se přemohl k tomu, aby se oblékl a i když ho ještě hrozně bolela hlava se vydal ke Kulhánkům, kde sice také dluží už nějakou tu tisícovku, ale kde mu snad ještě nalejou.
Bylo šest hodin, když vyrazil,hnán představou stolu plného kamarádů, které zná od mládí ...
Autor Zbyněk.2, 25.04.2008
Přečteno 635x
Tipy 6
Poslední tipující: carodejka, David., DKR
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Opet jsi pribeh moc pekne napsal.

03.05.2008 01:34:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí