Rozhlédni se ( konec)

Rozhlédni se ( konec)

Anotace: ...

Tak zdravím úplně všechny, kteří formou Rohlédni se vstoupily a nahlédly do mého života, myšlenek i srdce.
Ve zkratce vás obeznámím se vším co se stalo za tu dlouhou dobu po kterou jsem se neozvala.
Vlastně to nic světoborného nebylo. Přežili sme pouť a s ní i rodinou slezinu, kam letos přijeli jen a jen ti neoblíbení příbuzní. Večer, když sem se konečně vypravila to všechno omrknout mě štípnul nějakej "ha*zlík" černej do ruky a ta mi opuchla jak baloooon, a jako bonus zřejmě sem ještě dostala u střelnice diabolkou do hlavy...
Zdá se vám to málo?? No jasně vždyť já sem a asi vždycky budu přece extrém takže přes to všechno sem měla poměrně dobrou náladu, když sem na pouti potkala Tonyho a on mě před mými i jeho kamarády pozdravil. O něco déle sem se vypravila na disko a natahhovala krk jako ta žirafa, jestli ho někde neuvidím.. No uvidila. Vedl se za ruku s holkou asi o dva nebo tři roky mladší než je on a co si pamatuju tak o ní na základce dost lidí prohlašovalo že je lesba. Vážně by mě zajímalo proč si tihle týpkové, proti svému přesvědčení a celkovému stylu života, většinou nabalí takovýhle pipky, protože to ona vážně je...a ještě k tomu možná lesba..ne že bych proti nim něco měla ale ať se teda držej ženskejch ne??? Joooo a prémie pro vás všechny co ste dočetli až sem a měli pochopení pro všechny mnou popsané řádky...v pondělí tj včera sem vyrazila z práce, a že vyrazim domu, když sem dorazola k autu měla sem prázdné zadní kolo. Zřejmě sem po cestě píchla a auto stálo na ráfku. Prostě sem dítě štěstěny jak se patří.

Tímto končím své dílko "Rozhlédni se" a jestli sem ještě nějaké své dílko o mě dám tak to prostě musím vzít úplně z druhé strany. Tudíš to bude asi trvat trochu dýl...než se dočkám jakékoliv pozitivní věci...

Mějte se a smějte se. Člověk se totiž musí smát dřív než je šťastný, protože, kdyby to nedělal, mohl by umřít aniž by se kdy zasmál.
Autor pohodářka, 20.05.2008
Přečteno 382x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon, Kes
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nebuť trupka. Dyk si ještě mládě. Nějakej Tony Ti nesahá po kotníky, stejně Tě chtěl jenom do postele a za to žádnej chlap fakt nestojí. Život je jako sinusoida a Ty jdeš teď zrovna směrem dolů. No - já jdu konečně po hrozně dlouhý době nahoru. Začínám si žít po svém. Bez chlapa, bez rodičů. Na vlastní triko. Jsem na sebe pyšná, protože jsem toho dokázala dost. A ještě dokážu.
Cesta nahoru je stejně nevyhnutelná jako že ráno vyjde slunce. Stačí to jen vydržet a Rozhlédnout se, kamarádko! :)

22.05.2008 12:28:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí