Proč je svět tak krutý k holubům

Proč je svět tak krutý k holubům

Anotace: Tak asi napopáté to snad už napíšu. Jeden den z asi čtyřiceti. Takže zlomek. Jen.

DEN 2

Zastavovala jsem se i v továrně na jasmíny. Bylo dost podivuhodné, že se jejich ceny nijak netkly ekonomické bouře posledních dní. Snad je to ale dobře. Klíčovou dírkou jsem se podívala, jak si vedou, vedli si dobře, vedly si dobře. Sáhla jsem do příručního zavazadla a podala jsem mu klíč.

Díval se tak podivně, ale klíč nechtěl přijmout. Nemohla jsem se zlobit. Byl takový nanicovatý, a za to přece nemohl. Odemkla jsem a nabrali jsme spolu spoustu, velkou spoustu jasmínových květů. Pak jsme odešli domů.

.

Bydlím u řeky. Ve velikém domě s vysokým stropem. Vidím, kdy chci, jak se černá voda valí daleko někam, kam se nikdy sama nepodívám. Je to smutné, bydlet tu. Protože je to pro všechny tak krásné.

Koukal se z okna. Nemluví, vůbec nemluví. Nedělá nic, co se mu neřekne. Jak obvyklé. Tváří se neustále stejně, nevím, co si myslí, zda si vůbec něco myslí... Ale chvílemi se mu obličejem rozlije výraz vděčnosti. Má za co, má. Vím, co říkám.

.

-večer-

Je zima, měsíc svítí, hvězdy svítí, všechno svítí a je tma, je zima a tma. Někde bijí hodiny. Na Smíchově, nevím kde. Někde tady. Nu, já nevím. Nevím, co budu dělat. Snad bude zítra lepší den.
Autor Já Esther Ruth, 02.09.2008
Přečteno 396x
Tipy 18
Poslední tipující: Koskenkorva, J.U. Ray, Kávový Poutník, radexk, trrtrr, ludmil, Alex Foster, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Krása... Cítím z toho Syda Barretta.

04.10.2008 20:08:00 | J.U. Ray

tohle je kouzelné.proč mi to příjde tak chmurné a "nedovní"?a budou i ta další pokračování?s těma jelenama?ach odpusťte, ale vy vážně píšete nádherně.takhle po nocích.jen ten konec mi už tam tolik nesedí, ten poslední odstavec je jakoby z jiné planety.pro mně osobně.a víte, že já jsem také mimozemšťaem.já chci říct, že jsem neočekával, že to bude až takovéhle..au..vážně..pokračujte, můžete li.)

05.09.2008 12:22:00 | neurobeat

Úplně vytržené z kontextu,tak to mám rád,znáš mě přeci :-)

04.09.2008 21:39:00 | Kávový Poutník

moc pěkné, říkám si sedě v tak nepoetické místntosti svého pracoviště, až mi je teskno... nechce se mi pracovat, přemýšlet...

04.09.2008 06:27:00 | radexk

nemaji!

03.09.2008 17:02:00 | Já Esther Ruth

ale jasmíny mají moc těžkou vůni

03.09.2008 15:48:00 | Grafomanická MIA

ach to je krásné, já to docela vidím... továrna! jasmíny nebo čokoláda. co na tom záleží.

03.09.2008 15:31:00 | trrtrr

... úplně jiné, úplně mně neznámé a nepochopitelné, podivuhodně krásné. ( )

02.09.2008 21:01:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí