Život je velmi křehký

Život je velmi křehký

Anotace: Pro mou kamarádku, která přežila.

Žiješ a stále něco řešíš. Někdy jsi šťastná a usmíváš se. Jindy je hůř a úsměv je pryč. A Ty řešíš. Řešíš samé důležité věci. Tu čísla pro šéfa, tu rozbité okno. Jak stihnout všechno, co chceš.

A najednou .......

.... Cink!

Něco se rozbije. Najednou nic z toho není důležité. Ty ležíš a bojuješ o život. Přežila jsi nehodu, Tvůj přítel a sestra ne. Ještě to nevíš. Ty stále žiješ a úspěch je, že dýcháš. K čertu s čísly pro šéfa i pracovním stresem! Do háje se vším zdánlivě „důležitým“!

Žij. Prosím, žij.
Autor Mirčaa, 29.08.2005
Přečteno 456x
Tipy 2
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hlavně, že přežila. Znám souseda, který bohužel kdysi neměl takové štěstí. Havaroval na zamrzlé vozovce a nalítnoul na bilboard.

28.07.2021 23:10:49 | mkinka

Žije! Žije! Chodí. Sice v krunýři a do práce nepřijde dřív, jak za půl roku, ale už je v rámci možností v pohodě. Samozřejmě se musí se spoustou věcí srovnat, s tím pomůže jen čas. Hlavně - žije.

07.10.2005 09:27:00 | Mirčaa

Mirko, já jsem byla předminulý víkend u Cecilky s Jarikou..načerpala jsem tam velikou spoustu nové, životní energie. Pootevřela jsem znovu oči..a tak já posílám k uzdravení mnoho, mnoho té energie z Jižních Čech ...

30.08.2005 11:16:00 | Hančí

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí