Slepec

Slepec

Anotace: Důvod k zamyšlení pro dobro

Na perónu stál.
Přijel vlak metra a já k němu vykročil. Nabízenou pomoc přijal. Usadil se za dveře vytáhl přehrávač nasadil sluchátka pustil cosi. Sedím naproti němu a vidím mrtvé modré oči těkající. Ten pohled mi nevadí. Je krásně oblečen černou košily, sako, vyleštěné boty. Černé vlasy spořádaně učesány, hladce oholen i navoněn. Věk odhaduji na 35 let. Ruce čisté a pěkné. Když jsem ho ved přišla mi jeho ruka nehmotná. Byl to signál od pánaboha, myslím. Na Muzeu sám ven vykročil.
A mě se tak líbil. Neměl flek od pasty, prach ze stavby, dech z putiky.
Jedu dál do Fučíkárny na koncert Bila a Tří Sester. Na baru to rozjedem pak s nima pojedem. Hlava údy klamou život chtějí stranou.
Panáky tam hrnem pivem zalijem.
A zase pěšky na Metro. Vnímám lidi sedím. Chodov je moje stanice. Tu kvůli spánku přejíždím z Hájí pak taxíkem domů dojíždím.
Kde byl on, co měl mne včas z vagónu vykázat či přikázat, ven si vem sebe jen!!!
A teď dopoledne dopis, krásné psaní avšak zrcátko mi u Volva kdosi urazil a tím vypravil problém.
Práce dech je nevoný.
Krásné holky všude.
A já ztrácím dech.
Nepiju nekouřím neslintám ani necintám to se však jen domnívám.

A on to všechno v sobě měl, viděl co já nevěděl.
Slyšel co já neříkal.

Až mne z toho mrazí stín chodníku do mne vrazí.

Jsem ubohý nudný a špatný muž tedy zatím napořád.
Autor umělec2, 13.11.2008
Přečteno 289x
Tipy 4
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, Judita
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ač nevidomý není, vidí!
Vidí, slyší, cítí... věci pod povrchem...
Nejspíš ho budu muset zabít!
Já... vulva jedna!
Chichichi

13.11.2008 15:18:00 | Judita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí