Takový různý

Takový různý

Anotace: možná i hrůzný

Cíl

Máš cíl to je dobré. Tím pádem máš cestu. Kdo má cestu zná cíl.

Voňavka

Vůně či pocit pro cit. Čisté Volvo, pěkná žena. Topení zapnuto. Odhazuji svršky svoje její letí záhy. A ten vůz je svědkem nám, mlčí, dumá. Plyn na podlahu motor v silentblocích se zazmítá výfukem plyn probíhá pneumatiky se protáčí štěrk letí. Jedna plnej dvě tři čtyři pořád tak. Svodidla se blíží chodec cestu kříží. Zmetek. Někdo musí z kola ven. Nikdo nikde, jedna dvě tři čtyři a pět. Letím dál nikým nepoznán. Ten jeden to vidí však mi brzy cestu zkříží.

Vidíš

Jak to výš, že to co zříš vidíš? Co když to zelené je modré a to černé bílé.
Někdo tě to naučil a ty to jako papoušek ...

Kilimandžáro

Jít tam nechci, přesto ho před sebou neustále mám. Ráno když vstávám, či jdu s flámu domu.

Škola

Tu budovu znám z doslechu.

Život

Ten znám z praxe co ráno zdá se večer fádní odpoledne blázní ke konci lehu spánek s kyticí.

Reproduktor

Membrána se vzdouvá kmitočtem s voltem bubínkem to silně cloumá. Na levé už neslyším reprák nohou prokopnu chrastí lítá zase se nějak divně zmítá.

Sex

Ráno jako vždy připraven k útoku, kde jste kdo vy? V novinách tváře barevné ty dvě dost objemné. Povzbudí probudí dolehne. Jé. To není sen. Unaven vysílen pobaven připraven.

Stroj

Psací k udání je vhodný, cvičící taky. Sbíjecí, rovnací kmitací. Nevím kde se tady vzaly.

Slib

Proč já Ti si ho dával. Hubnout, nelhat, nekrást, na ženy se nedívat. To raději umřu než ho splnit nutno.

Podprsenka

Kde ta se tady vzala když tady nic nebylo. To co tady je chce podržet vyzvednou upravit a s časem stát. A je tomu tak.
Autor umělec2, 02.12.2008
Přečteno 326x
Tipy 4
Poslední tipující: Tacca, Romana Šamanka Ladyloba, Judita
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Johan haněl, já - jak jinak, že? - s úsměvem jsem přečetla, krysou k tipu dojela a klikla. /Krysa žravá má spořádá dvě tříáčkový baterie za 24 hodin. Ta pude!!! V tu ránu, jakmile z Alzy obdržím myšku milou bezbateriovou./

Johane, být Ti o třicet let více... obávám se, že by Ti smysl neunikl. Bohužel. Takže Ti nelze než popřát, ať Ti ještě pár let uniká.

03.12.2008 14:34:00 | Judita

\já to taky nechápu proto o tom píšu.

02.12.2008 20:39:00 | umělec2

Moc jsem nepochopil o čem to má být. Nemá to absolutně žádný děj.
Je to popis věcí?...

02.12.2008 18:44:00 | bares43

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí