Dívka

Dívka

Anotace: ...

Byla jedna dívka, která nikoho neměla.Nikdo jí neměl rád.Nikdo si jí nevšímal.Byla úplně sama.Neměla přátelé měla jenom rodinu která byla chudá a která jí neměla ráda, protože se starala jenom sama o sebe.
Všechno to začalo když se malá Anna narodila.Když jí nebyl ještě ani jeden roček všichni jí měly rádi matka, otec, babička, děda, teta, strejda……Ale jak malá Anna rostla tak na ní byly všichni jiní…(zlejší).Nikdo si jí nevážil neměla kamarády a nikdo si s ní nechtěl hrát.Její rodiče jí nemohly koupit ani žádné zvířátko, protože neměly peníze.
Když ji bylo 6 let, umřela Anně maminka.Byla smutná, protože kromě ní neměla vůbec nikoho.Táta byl každý den opilý a neměl peníze, tak Anna neměla co jíst.Když Anna rostla a měla 7 let musela jít do školy.Neměla žádné kamarády, protože měla hnusné oblečení a byla špinavá.Nikdo se s ní nechtěl kamarádit.
A pak když bylo Anně 12 let už aspoň trošku věděla co je to život.A věděla, že ona ho nemá nejlehčí.Snažila se ho brát, taký jaký ho měla i když to nebylo lehké!Musela na ulici lidem prodávat věci aby přinesla taťkovi domů peníze a když nepřinesla nic tak ji zmlátil.Chudák holka už se bála chodit domů.Už byl podzim a počasí se zhoršovalo, alespoň pro Annu.Neměla boty, tak chodila boso.Celý podzim prodávala věci a její táta byl doma a pil nebo byl v hospodě.Když se blížila zima a začalo mrznout a padat sníh bylo to nejhorší.
Chudinka mrzla celé dny venku a prodávala věci, ale nikdo si to od ní nekupoval.Ani ti lidi netušily co jí doma čeká…Ta bolest, to trápení ale nikdo jí nechápal a nikdo jí nechtěl pomoct, každý kolem ní prošel jako kolem stínu který nikdo nevidí.Tu dívku to bolelo a mrzelo jí to.Když byla krutá zima tak jí otec poslal ven prodávat.Chudák musela jít, protože jinak by jí ubil k smrti.Ta dívka byla sama už se nikdy nechtěla vrátit domů a neměla se jak zahřát byla ji zima a pomalu umírala.Ještě chodila z posledních bála se!Radši by umřela než by se měla zpátky vrátit domů.Už nikdy nepřišla domů.Její tělo leželo na zemi úplně studené.Alespoň ze vysvobodila z nesnesitelné bídy a ze strachu.
Autor Vanesska, 20.12.2008
Přečteno 356x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hezky si to napsala a skoro jsem se rozbrečela chudáček...

14.02.2009 20:55:00 | suz

moc krásné

26.01.2009 12:25:00 | Vačičanda

holcicka se zapalkama?

24.12.2008 12:52:00 | S-i-mi-s-i-n-k-a

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí