chlapařka

chlapařka

Anotace: Ahoj jsem Ela a jsem „chlapařka“ ,chlap je děvkař a já jsem „chlapařka

„Chlapařka“
Ahoj jsem Ela a jsem „chlapařka“ ,chlap je děvkař a já jsem „chlapařka“.Ve svých 15 letech už jsem vystřídala stovku kluků.Vždycky se nějaký objeví a já se na toho starého nemůžu ani podívat.A za 14 dní je to tu zase můj kluk mi zevšední a už se na něj nemůžu ani podívat.Najednou se mi celý zodporní a musím se vymlouvat když někam jdeme.A najednou se jako zázrakem se objeví krásný ,sympatický kluk a já s nim začnu flirtovat.Vždycky ale vždycky jsem do toho kluka zamilovaná a vždycky ale vždycky si myslím že s ním budu navždy ,ale takhle je to vždycky.A to si vybírám opravdu krásné kluky a já se svým vzhledem opravdu nemám potíže . Mám dlouhé nohy a blond vlasy a to se klukům obvykle líbí.Ve škole každý ví že s nikým nechodím víc než 14 dní a proto mezi sebou jakoby soutěží .Ale já stejně s nikým chodit nebudu .Já mám ráda kluky co zato stojí.Ve třídě mě mají docela rádi až na Marcelky partu ,té jsem totiž přebrala kluka (jediného v životě).Ale to mi je jedno moje nejlepší kamarádka je Marika , je můj pravý opak.Dnes jsem šla nakupovat s Adélou taky moje kamarádka ale nemám jí moc ráda , je to drbna.Přemýšlela jsem o tom co si koupím a v tom 3 kluci jako z pohádky .A ten ve prostřed ….
Taky na mě mohl oči nechat .
KLUK VE PROSTŘED: Ahoj holky můžeme vás na něco pozvat?Vypadáte v pohodě .
ADÉLA:Když chcete.
JÁ:Ahoj?
Adéla se má že může flirtovat s klukama a já mám toho blbého Filipa.Je to nespravedlivé.Kluci nás pozvali do mekáče .Adéla samozřejmě nejedla drží dietu ,stejně je tlustá.
JÁ:Dáte si ještě ?
ADÉLA: Fuj, vy mě chcete zabít .
OLIVER:Já jo.
JÁ:Já taky
OLIVER:Mám rád přirozený holky s pořádným apetitem.
JÁ:Já taky nesnáším holky co pořád drží dietu a ještě jsou tlustý.
Adéla mě probodává očima ale mě je to jedno.Ten kluk je vážně bomba…..Td td přišla mi smska .Od Filipa ach jo .
Miláčku proč mi to nezvedáš?
Přijd Ke mně.Miluju tě Filip.
JÁ:Asi už budu muset jít.
OLI:Proč? Nechceš doprovodit?
JÁ: Ne
ADÉLA:ALE JÁ JO
Oliver se na mě trpitelsky dívá.Usměju se na něj a řeknu:To přežiješ tady máš číslo .?
Ted budu muset Filipovi říct ,že se s nim chci rozejít.Možná se budem projít, to se to říká líp.Sakra tohle tak nesnáším.
JÁ:Filipe?
FILIP:Co je?Děje se něco Lásko ?
Uviděla jsem něco neuvěřitelného.K nám se blíží Adéla a Oliver.
ADÉLA:Jé ahoj.Já vás představím tohle je Ela a její kluk Filip .
OLIVER:Ty máš kluka?
JÁ:Je mi nějak špatně!
OLIVER:Ty máš kluka?
FILIP:Miláčku?!!
Zítra ve škole :Přijde mi nějakej vzkaz .Kdo zase otravuje?Sakra.
Moc tě miluju jsi tak krásná.Nechceš se mnou chodit ?Honza
Zvedla jsem oči a zmuchlala jsem papír.Tohle nemám zapotřebí.
Odpoledne jsem šla s Marikou do fitka.Vedle nás cvičil jeden krásnej opálenej kluk a Marika se na něj dívala jako na obrázek.
JÁ:Tak už mu konečně řekni o číslo.
MARIKA:Co komu?
JÁ:Nedělej se?Jestli se tak stydíš tak já ti to rande domluvím.
MARIKA:Fakt?
No a tak jsem šla do fitka a počkala jsem si na něj.Pro kámošku.Kecali jsme a kecali a musim uznat moje kámoška nemá špatnej vkus.
SVALOVEC:Ty si tu byla odpoledne co?Viděl jsem vás s vaší kámoškou.
Fajn tak si jí všimnul.I když měla jsem špatný svědomí.
JÁ:No vidíš a k tomu se právě chci dostat víš……
SVALOVEC:Nechceš se projít,Elo?
JÁ:Tak jo.
Při procházce se všechno líp vysvětluje ,ale mám z toho hrůzu.Procházeli jsme se po náměstí a zas jsme kecali jen jsem měla takovej blbej pocit.
SVALOVEC:Elo ty jsi tak ….Musím ti něco říct.
JÁ:Jooo já tobě taky víš já
SVALOVEC:Vidíš tak to není co řešit.
A začal mě líbat ,samozdřejmě že jsem mu dala facku ,kdybych tak věděla že mi nebude vůbec platná.
Ve škole:Marika se přestěhovala k Adéle proč?
JÁ:Co blbneš ?Sedíme přece spolu ne?
MARIKA:Seš děvka.Už to všichni vědí.
JÁ:Co ?
MARIKA:Jen se nedělej .Že přebíráš kluky ostatním, to vím ,ale že i mě..Marcelka vás včera viděla a vyfotila.
Ta děvka!!Jo šeptali si o mě na chodbě ale to dělaj pořád.Já za to přece nemůžu.Tak jsem celej den všude seděla sama a děsila jsem se oběda kam si sednu ,když mě těd všichni nesnášej.Jo a Filip se s mnou rozešel ,řikal že netušil že jsem taková kráva.Aspon něco. Byla jsem tak oblíbená holka.Procházím smutně s tácem jídelnou a tu vidím svého zachránce Oliver.Sedí tam se svýma krásnýma kamarádama.
JÁ:Můžu si přisednout?
OLIVER:Jasně roštěnko.??Co Filip ??
JÁ:Rozešla jsem se s ním.
OLIVER:Ty vole ,kvůli mně?
JÁ:Jen si o sobě moc nemysli.
KLUCI:Tak my vás tu radši necháme .Co??
Hádáte správně začali jsme spolu chodit.No ne že by byl nějakej skvělej ale byl docela milej.Chodili jsme spolu ven,mockrát jsme se líbali..atd.No a byl to tak týden .Šla jsem k němu domů .Nebral zvonek a tak jsem mu zavolala na mobil.Ten mi taky nebral ale bylo slyšet jak mu vyzvání.Zabouchala jsem mu na dveře a zavolala jsem:Miláčku vim že si tam.Po chvíli otevřel,byl nervozní.
OLIVER.Tady by si ale fakt neměla být…..víš
JÁ:Co?
OLIVER:No moje máma pere……velký prádlo
JÁ:Cože?A tohle je tvoje máma? Ukázala jsem na holku sedící na křesle.
OLIVER:Ne to je moje sestra.
JÁ:sestra jo Zrzavá?
OLIVER:Teda sestřenice.
HOLKA:Nech nás na pokoji on miluje mě ne tebe.Vypadni!
JÁ:Přece mě nemůžeš takhle podvádět když spolu chodíme.
OLIVER:Tak už nechodíme.
JÁ:Ty se s mnou rozcházíš ,ty se mnou.
OLIVER:Jo .A neslyšela si vypadni!
JÁ:Ty zmetku.
Tak po tomhle jsem bulela hodně dlouho.Za prvé poprvé mě podvedl kluk.Zadruhé poprvé s nikym nechodim víc než den.A za třetí vůbec nevim co mám dělat ,nemám žádný kámošky ,žádnýho kluka (ne že by na mě nemrkali ale já už žádnýho nechci)a z rodiny mám jenom starou mámu a nevím že bych někdy uměla něco jinýho než balit kluky a dobře vypadat.Ale můžu si za to sama.A víte co je ze všeho nejhorší když chlapařka potká děvkaře.

I
Autor S-i-mi-s-i-n-k-a, 22.12.2008
Přečteno 381x
Tipy 3
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, Caracol
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

díky za obsah ...

a roboti rikaji KRajne zajimave Tema ... jenomze i devkar s chlaparkou muzou spolu zit ... pokud se berou, tak jak sou a dovedou si pravdu rict a odpustit

vim nejmin o jednem paru, co tak existujou jiz nekolik desitek let

31.01.2009 09:52:00 | Romana Šamanka Ladyloba

naprosto souhlasím s Arilin...ne že by to bylo nereálný, ale přijde mi to strašně pubertální, taky jsem to skoro nedočetla...nálad výborný, ale gramatika a interpunkce ti asi vážně nic neříká.

02.01.2009 15:22:00 | boruvka175

chichi.))) nááááááááhodou, tohle je perfektní věc.)))

31.12.2008 15:46:00 | Já Esther Ruth

Sorry, ale asi tě moc nepotěším.
Musela jsem se hodně přemáhat, abych to dočetla až do konce. V jednu chvíli jsem to vypla, ale když jsem se koukla na tvůj profil a zjistila, kolik ti je, cítila jsem jako povinnost říct ti, co děláš špatně.
1. Interpunkce absolutně žádná! Víš co to jsou čárky mezi větama?
2. Je to strašně zmatený a úúúplně pubertální, takový nijaký. Ale to se dá omluvit tvým věkem.
3. Reálný to sice je, ale... nevim, je to divný. Nekritizuju ti příběh, nápad byl dobrý, ale způsob napsání je podivný a rozpačitý.

Takže. Kladně hodnotím originální námět. Negativně všechno ostatní. Ale jsi tu sotva pár hodin, dá se to pochopit. Doufám, že mě překvapíš a napíšeš něco, čím překonáš tuhle slátaninu. Budu tě sledovat.
Zdravím a přeji spoustu povídek lepších než je tahle.

23.12.2008 00:18:00 | Arilin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí