Tančila a hvězdy opatrně padaly kolem ní

Tančila a hvězdy opatrně padaly kolem ní

Anotace: ...kolem mě a byly ledový a úžasný;

Tančila a hvězdy opatrně padaly kolem ní… hrála si a já se neodvažovala dýchat, abych jí nezastrašila. Bylo tak těžké znovu jí najít.
Točila se dokolečka a chytala rukama vločky sněhu a obdivovala jejich dokonalost, dokud se jí nerozplynuly v jejích dlaních. A její smích a zářící oči, které patřily tomu dítěti, které jsem kdysi znala.
Bylo šťastné – já byla šťastná. Byla sem malá a neměla jiné starosti, než běhat za vločkami a věznit je a žasnout nad jejich krásou, jedinečností. Věřila jsem, když si jí chytnu, stejná se v nebi narodí a pak jednou bude padat na zem a chytne si jí někdo další a udělá mu stejnou radost jako mě…
Sny a bláznění z maličkostí… jak jen miluju tu malou holku uvnitř mě, jak moc mě těší chovat se podle ní a zapomenout na svět. Užívat si každičké chvíle, jako jedné nezapomenutelné vločky, která i když roztaje, přinese kapičku pravého štěstí.

Už se netočí a nesměje se. Spokojeně stojí na místě osvětlené lampou a nechává vločky pokojně padat do jejích vlasů. Věří, že v noci jí pošlou ty krásný sny, v kterých se ztratí.
Autor rry-cussete, 27.12.2008
Přečteno 314x
Tipy 9
Poslední tipující: její alter ego, Agniezka, Egretta, stmivani.na.lepsi.casy, Fog
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kouzelný.. :)

25.10.2009 19:50:00 | nedám si. díky

skvělý, nádherný, moc se mi to líbí..moc povedené

27.03.2009 13:20:00 | Agniezka

je hrozně upřímný - to malý dítě co v nás žije.... važ si ho.. :)

28.12.2008 11:03:00 | stmivani.na.lepsi.casy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí