Příběh jedné krátké lásky...

Příběh jedné krátké lásky...

Anotace: Příběh je o lásce,které nevydržela dlouho..

PŘÍBĚH JEDNÉ KRÁTKÉ LÁSKY
„Dloho jsme si psali na chattu...Tvá první věta,kterou jsi mi poslal,zněla:“JSI MOC HEZKÁ :-) PS:KRÁSNÝ KUKADLA:-)“ Bez žádného váhání jsem Ti napsala svůjdík.Psaly jsme si o všem možném a já zjišťovala že se mě něčím pomalu ale jistě přitahuješ...
A paks e to stalo a my jsme se opravdu sešli.I když to bylo trošku komplikované,ale doopravdy se to stalo.
Jako první jsemsi všimla Tvých očí.I když byla tma,viděla jsem jasně.Nebo to bylo těmi jiskřičky co v nich plápolaly?To se už asi nikdy nedozvím...Pak má očka směřovali k Tvému úsměvu.Připomínal mi slunce,které zasvítí po dlouhém dešti.Vše o sji řekl si pamatuji dodnes...Na to se zapomenou nedá...Domů jsem přišla celá zmrzlá ale u srdíčka mě hřál pocit,že by to mohlo vyjít.
Scházeli jsem se dál a já byla zase po dlouhé době zamilovaná.Mé kamarádky byli z Tebe okouzlení,ale Ty jsi se věnoval jen mě.
V den mých sedmnáctých narozeninnarozen se stalo něco,v čm jsem doufala.Začali jsme spolu CHODIT!Byl sji můj nejkrásnější dárek k narozeninám.
Byla jsem zase opojena láskou a pocitem že mě máš opravdu rád,ale asi neměl...Pak jsme se neviděli celých 49 hodin...Byla to pro mě hrůza.Ale nakonec jsme to přečkali a zase se viděli.Už nikdy jsem od Tebe nechtěla být daleko,teď jsem ještě dál!
Na diskotéce jsem se nevěnovala tanci,ale Tobě!Pamatuješ co se stalo když DJ pustil písničku s názvem SEDMNÁCT?Já ano a nikdy na to nezapomenu...
Pak se ale stalo něco,čemu jsem nevěřila a abych uznala pravdu,nevěřím tomu ani teď!
Ta esemeska z Tvého ICQ mě srazila na kolena a já se nevzmohla na noc jiného než palkat...
Všichni na mě poznali,že se něco stalo a já jim musela říct tu krutou pravdu...
„MÁ LÁSKO,NIKDY NA TEBE NEZAPOMENU!NA CHVILKY STRÁVENÉ S TEBOU,NA TVÉ OČKA,NA POLIBKY BEROUCÍ DECH!!!NA TO NEJDE ZAPOMENOUT...VŽDY TĚ BUDU MÍT V SRDÍČKU A NIKDY TĚ NEPŘESTANU MÍT RÁDA!!!!JSI PRO MĚ VŠE:MŮJ ŽIVOT MÉ VŠE!!!“
S LÁSKOU JANA
Autor janicka17, 31.01.2009
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí