dívka, skrytá za maskou

dívka, skrytá za maskou

Mladá dívka, nijak zvlášť hezká, žádná šprtka, ale přesto má něco do sebe, už jen proto, že vystupuje z řady. Takový snílek. Její příběhy prozradí hodně, pokud člověk čte mezi řádky, pokud má trochu fantazie a snahu pochopit to stvoření, které všichni odsuzují. Nastává otázka: proč někdo odsuzuje bezbranného člověka? Čím se dítě proviní? Tím, že žije nebo že chce žít? Tohle dítko se provinilo tím, že zažilo víc než ostatní. Poznalo skutečné problémy. Je pravda, že ať už je problém jakkoli velký, vždy je to problém. Ale to co zažila ta slečna, bylo bolestivé, smutné a přesto všechno chce jen normálně žít. Nemůže, nemůže jen kvůli tomu, že jí to nedovolí okolí. Ano, vyčnívá z řady, podle ostatních je jiná. Nikdo nechápe její chování. Nerozumí tomu, jak reaguje na určité věci. Nechápou, že se jen bojí samoty, další bolesti, dalších ran, že od života nic dobrého nečeká. Přátelé nebo možná lidé, kteří se zdají být přáteli, si o ní myslí, že je to silná holka, která všechno zvládne. Domnívají se, že ji znají, že jí rozumí. Ve skutečnosti znají jen tu masku, kterou si ona vytvořila. Štít, za který se schovává. Kdyby ji pochopili a dokázali nahlédnout pod tu masku, asi by se lekli, nevěřili by, že tohle je ta holka, kterou znají. Našli by tam totiž potrhané srdíčko... vrak lodi, ležící na dně oceánu... bolest, smutek a strach...
Autor strašidýlko-střapatý, 14.02.2009
Přečteno 428x
Tipy 18
Poslední tipující: Sadistic Soul, Isquieasuus, Haniéčka, Andělská holka, hanele m., kleopatra.sedma, zlomený a nanicovatý -__-, shakespeares, NikitaNikaT., Shark Princess, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc krasne jako by si popisovala me...

30.04.2009 19:21:00 | Sadistic Soul

Naprosto krásně ji vyjádřila myšlenku, s kterou nepochybně souhlasím. Vžila jsem se do toho. Také mě nikdo nepochopí, ačkoliv si každý myslí, jak mě zná. Nezná, jen si to myslí...

08.03.2009 21:20:00 | Andělská holka

Jj,taky mám pocit,že píšeš o mě.I když podle toho,co o tobě vím,jsem nezažila tolik ran osudu,jako ty.Máš to moc pěkně napsaný!Dávám ST.A drž se!MTR!

17.02.2009 01:11:00 | kleopatra.sedma

Musím zase jen a jen chválit,je jemně a citlivě napsaná,přesně podle mého gusta...trochu jsem to věděla!:o)

16.02.2009 20:17:00 | střelkyně1

Na přátelé je třeba dát si pozor. Těch opravdových je velmi málo... jen ona sama, dívka - slečna, musí vědět, komu pod tu masku dovolí nahlédnout, podívat se do její duše, najít pochopení, chápat ju...

15.02.2009 14:12:00 | NikitaNikaT.

To je hodně výstižný, takových lidí znám...

15.02.2009 13:38:00 | Shark Princess

Jako kdyby jsi popisovala mě.

14.02.2009 21:38:00 | LucQa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí