Íčko (Langer)

Íčko (Langer)

Anotace: íčko zvedlo víčko

Víte něco na Jirku?
Víme.
Co na Zubky?
Taky, topí uhlím a jedí normální zeleninu.
Víte něco na íčka?
Hromadí odposlechy, donáší i vynáší. Taky kryje. Někdy je jak zmije.
Tak to si nechte pro sebe, nebo řeknu manželce, že máte milenku Lenku a už by to bylo venku. Na Tebe já vím, jak je to s bytem tvým.
Však já na to hned zapomenu, sotva si na něco vzpomenu. Snad jen na Grose a jeho bosse. Vím jak je to s Inchebou. Ty zájem o mne máš, jestli to není tím, co já všechno vím. Když to všechno vědět nebudu, ke dnu hned poplavu. Co nevím vymyslím, ostatní si domyslím. Má to všechno jeden háček, chtělo by to prachů váček. Kdo se ke mně proklestí, dám mu pěstí. Na vlně se povezou, do hrobu je odvezou. Kde je hlava co je stín a co já s tím. Úplatky já neberu, vždyť ty prachy stěží prožeru. Na ostrov s českým CAPRFIELDEM Pitrem, Mrázkem, Grosem, jsem teď zván. Až já pojedu,po moři se lodí provezu. Železem mi moji věrní zaplatí, oprátku mi upraví. Ryby já znám, však jsem jí býval a teď s nima splýval. Jenže oni žábry mají, jistě to tu znají. Ticho jako v prdeli, v dáli jen ty sonary.

Vy chtěli byste vědět, že Vás rádi mají, jestli to voliči vůbec znají.
Autor umělec2, 25.03.2009
Přečteno 389x
Tipy 7
Poslední tipující: Maura, Romana Šamanka Ladyloba, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Už ten začátek mne popíchl číst dál.. skvělé dílko... milenku... Lenku... hm, tohle fakt trefný! :oD

25.03.2009 21:35:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí