Interview s Bohem

Interview s Bohem

Anotace: Pravda

"Pojď dál." Řekl Bůh.
"Ty bys chtěl se mnou udělat interview?"
"Jestli máš čas..." Řekl jsem.
Bůh se usmál a odpověděl: "Můj čas je věčnost a proto je ho dost na všechno. A na co se mě vlastně chceš zeptat?"
" Co tě na lidech nejvíc překvapuje?"
Bůh odpověděl: "To že je nudí být dětmi, a tak pospíchají aby dospěli, a když dospějí tak zase touží být dětmi.
Překvapuje mě že ztrácejí zdraví aby vydělali peníze , a pak je utrácejí za to aby si dali zdraví zase do pořádku.

Překvapuje mě že žijí jako by nikdy neměli umřít a že umírají jako by nikdy nežili."
Pak mě Bůh vzal za ruce a chvíli jsme mlčeli. Já se ale ptal dál.
"Co bys chtěl jako rodič naučit své děti?"
Boha má otázka ani trochu nezaskočila.
"Chtěl bych aby poznaly, že nemohou nikoho donutit aby je miloval, mohou jen dovolit, aby je druzí milovali.
Chtěl bych aby pochopily, že nejcennější není to, co v životě mají, ale koho mají.
Chtěl bych aby poznaly, že není dobré srovnávat se s druhými. Každý bude souzen sám za sebe, ne proto že je lepší nebo horší než jiní.
Chtěl bych aby pochopily, že bohatý není ten kdo má nejvíce, ale ten kdo potřebuje nejméně.
Chtěl bych, aby pochopily, že trvá jen pár vteřin způsobit lidem, které milujeme, hluboká zranění, ale trvá naopak mnoho let, než se taková zranění uzdraví.
Chtěl bych jim dopřát poznání, že lidé jsou lidé, kteří je velmi milují, ale nevědí jak svoje city vyjádřit.
Chtěl bych, aby se naučily odpouštět- a to skutkem.
Chtěl bych, aby poznaly, že za peníze si mohou koupit vše, kromě štěstí.
Chtěl bych, aby poznaly, že opravdový přítel je ten, kdo o nich ví všechno a přesto je má rád.
Chtěl bych, aby věděly, že vždycky nestačí jen, aby jim odpustily druzí, ale že oni sami musejí odpoušťet."
Chvíli jsem seděl a těšil se z boží přítomnosti. Pak jsem Bohu poděkoval že si na mě udělal čas. Také jsem mu poděkoval za všechno co dělá pro mojí rodinu. A Bůh mi na to řekl: "Kdykoliv se ptej. Jsem ti k dispozici čtyřiadvacet hodin denně. A ještě něco si pamatuj-

Lidé zapomenou, co jsi řekl, zapomenou co jsi udělal, ale nikdy nezapomenou jak se s tebou cítily."
Autor Tajuplný, 04.05.2009
Přečteno 299x
Tipy 4
Poslední tipující: Rychlý Tep, Carver
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hodnotné :)

05.05.2009 22:44:00 | Carver

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí