Psí

Psí

Anotace: Mejma tak trochu psíma vočima - běhal sem prý kolem stád to kdysi a teď mám já jen Vás. Tak si mne hleďte. Nechci obojek, nepotřebuji vodítko. Košík si vemte na houby a ne na huby.

Že sem sem lez. Sem mladý velký pes. Bydlím v takový dřevěný bedně. se mnou je tu menší vzteklý jezevčík jenže ten je v domě. On si dost dovoluje a vyžaduje pozornost majitelů. Tak ho občas přišlápnu a je klid. Spím skoro pořád, když ne vrtám díry po zahradě. To mi pak věnují nemilou pozornost. Ukrývám se v boudě. Tam za mnou nemůžou prostě na ně vrčím a koušu.
Někdy jdeme někam na vycházku do lesa. Pořád tam něco sbírají. Já si je hlídám, jelikož nevím zda bych trefil zpátky. Přes plot jsou kdákající ptáci. Občas za nima lezu a honím je dokud můžou. Mají tam i velký zvířata větší než sem sám tak ty jen štěkáním provokuji. Tady ve vesnici je hodně psů, občas některý začně štěkat, tak se k němu s radostí přidám my se tak domlouváme. Mám prý hlídat, to mne však nebaví, čekám na toho kdo mne pobaví. Mám rád to voňavé, co nosí majitelé na nohou, nebo to jejich prádlo. Taky se vyválím v kdejaké mršině ani žábou nepohrdnu. Nedávno mi dali nějaký kroužek na krk prý kvůli tomu svědivkám. Ty nemám, smrdím však jako tchoř a tak mne všichni odhání. Žrádlo tady to je jeden velký horor - sami si žerou ty krásný věci mě dávají misku smrdutých granulí. Vedle v zahradě mám kamaráda. Má špatnou pověst, dost se toulá a má řadu nápadnic. Co já dnes budu dělat? Spát, snít, pít, výt, jíst taky si budu hrát a v noci o Vás bát. Tak budu štěkat a na Tebe ráno čekat.
Autor umělec2, 28.06.2009
Přečteno 234x
Tipy 4
Poslední tipující: Judita, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hhhhaúúúúúúúúúúú! Waúúúúúú!!! Vvvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... T.

28.06.2009 13:53:00 | Judita

Ten závěr mě dostal... to se mi mocka líbí. Celý obsah mne zaujal, je nápaditý, myšlenkový a kdo ví... snad přesně reálný. Jenomže pes není člověk, aj když je to vzácná bytůska, člen rodiny, přesto papkat všecko nesmí... pokud chcem, aby nám nějaký čas vydržel... však loučení, to je srdce mučení... chjo.

28.06.2009 11:53:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí