Poraď kopretino ...

Poraď kopretino ...

Anotace: Kopretina u hřbitovní zdi ví mnohdy víc, než všichni učenci světa ...

Sbírka: Těžkej život bláznivý brunety

Milý deníčku !!
Tak je to špatný. I když ne úplně :) ... Z písemky mám sice za 4, ale vzhledem k tomu co se mi ještě dneska a včera stalo, je mi to úplně jedno :D ... Takže, když jsem si včera sedla k počítači a hrála svou nejoblíbenější PC hru, objevilo se oznámení, že uživatel Ray si mě přidává do přátel ... Sice jsem netušila kdo to je, ale o to to bylo zábavnější. Přidala jsem si ho taky a v tu ránu se mi ukázalo, že je Ray online. Okamžitě jsem mu napsala. ,,Ahoj kdo jsi ??´´ a během pár sekund mi přišla odpověď: ,, Dan ´´ ...
Nevěděla jsem, jestli mám radostí křičet nebo začít řvát co si o sobě myslí. Rozhodla jsem se odepsat: ,,A co potřebuješ??´´
Začali jsme si psát a vydrželi jsme až do půl jedné ... Asi jsem se zamilovala ...
Rozhodla jsem se, že si s Danem otevřeně promluvím, páč vůbec nechápu o co jde ?!! Když jsem k němu ale přišla, díval se na mě, jako bych snad přišla z jiný planety ... Nechápal o co tu jde ... Je sice pravda, že jsme stáli společně s jejich kamarády v kruhu, ale vypadalo to, že opravdu o ničem neví.
Ve škole jsem to sice přetrpěla, ale všichni si museli myslet, že jsem úplně mimo. Seděla jsem v lavici, hlavu si podpírala rukou a myslela na Dana. Okolní svět jsem vůbec nevnímala. Cestou domů jsem šla okolo hřbitova. Je to nejdelší cesta, kterou se domů dostanu a já chtěla přemýšlet. V koutě u kaple se krčila malá kopretina. Rozhlédla jsem se, jestli mě nikdo nesleduje - i když by mi to bylo stejně jedno, i kdyby mě pozorovala stovka mrtvol - a kopretinu utrhla. Chvíli jsem si jí prohlížela a pak se rozhodla pro hru PORAĎ KOPRETINO. Tak jsem šla a nevnímala svět. Má mě rád, nemá mě rád, má mě rád, nemá mě rád ... Po chvíli jsem to vzdala. kdyby kopretina řekla ne, byla bych v ještě větší depresi, kdyby ano, štvalo by mě, že lže ... Kopretinu jsem položila do trávy, kde byl pohřbený můj papoušek a vešla do domu ... Zase jsem přemýšlela nad tím co se děje ...
Proboha, co se to děje ?? Chce se mi brečet. Nejdřív mi píše, že to všechno je kvůli kámošům a teď, když ho požádám abysme se sešli, odmítá. Proč ?? Jak je možný, že jeden den mě má rád a tvrdí, že jsem ta nejúžasnější a nejhezčí holka kterou kdy viděl a teď mě skoro nezná :´( ...
Omlouvám se, ale nemám náladu na větší rozepisovaní ... Už když ti to všechno popisuju mám slzy na krajíčku, zachvilku už by se mi rozpíjely písmenka ...
Autor ona ..., 27.08.2009
Přečteno 261x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí