Tak jak to může napsat osud

Tak jak to může napsat osud

Anotace: ze života, ale ne z mého...myslim to tak, že to určitě někdo zažil ;)seznam zvrtů, pochybností, dějů...

Vždy seděla u okna. Pozorovala hvězdy a ten nikde nekončící vesmír. Představovala si, že jednou taková taky bude. Navrch bude krásná, ale ve vnitř hluboká a tajemná, vždy plná nástrach, nebezpečí, snů, přání, nesplněných nadějí a překvapení.
Jak naivní byla, když si myslela, že taková nebude.
***
V jedenácti poprvé ochutnala první cigaretu.
Ve dvanácti musela přestat, protože na to přišli její rodiče.
Šikana ve škole se jí nevyhla.
Za rok opět začala kouřit kvůli partě a později si uvědomila, ne že by ji cigareta nějak moc chutnala, ale milovala ten pocit, že by neměla.
O prázdninách, kdy ji bylo čtrnát zjistila, že dokáže odhadnout, co se stane za dalších x dní a měsíců, ale to asi každý. Například věděla, že ona bude chodit s klukem se kterým před tím měla úlety a chodil s její kamarádkou a nebo že její kamrádka bude chodit s klukem, na kterýho si myslela, že nemá....a dalších podobných věcí.
A nebo věděla, že jí jednou dovede policisté domů, kvůli pití.
Ve črnácti.
Byla vyspělá na svůj věk, ale zapletla se do života do kterýho nepatřila. Nebo aspoň si to myslela.
O několik měsíců kamarádčina přemlouvání zkusila trávu.
Trávu, kterou odsuzovala. A opět zjistila, že jí přitahuje pocit, když se sama sobě hnusí.
Zkusila vše, co nenáviděla.
Ztratila několik blízkých kamarádů, sebevědomí a víru v lepší zítřky.
Zdá se vám, že ta holka, je špatná, zlá?
Ne...ale prý puberta dělá divy, ale nebyla zlá, spousta lidí ji milovala, za to jaká byla. Uměla vyslechnout, poradit, smát se. Dodávala každému pocit bezpečí a lásky, ale nikdo ji to neřekl.
Měli ji rádi. Ona se nenáviděla.
Úspěšně doděla gymnázium.
Udělala si řidičák na motorku a jezdila s ní na vysokou, na kterou se vždy chtěla dostat-na studii mezilidských vztahů.
Později si sbalila všechny věci a ostěhovala se do Irska. Potom do Belgie a Ameriky za kamrádem.
Našla si tam práci.
Poznala nové lidi.
Z nižších i vyšších vrstev- bohužel pouliční život ji odjakživa lákal.
A lákali ji vždy také halucinogenní drogy.
S kamarádem z Ameriky, ale zkusila bungee jumping a pád z letadla.
Odjela do České Republiky za rodinou a na třídní sraz gymnázia.
Všichni měli zázemí, svoji rodinu.
Jen ona měla jen svoje zážitky.
Čekáte, že tenhle příběh bude mít happyend?
...
Pohádky mívají šťastné konce, ale svět optimistky, která vidí svět reálně...?
Vždy se dívala na hvězdy. I tu noc, kdy zjistila, že je taková, jakou vždy chtěla být. Hodnou, milou, ale i přesto pro některé nepochopitelnou záhadou.
Ale, zeptala se sama sebe- opravdu vždy chtěla být taková?
Možná, že to měl zůstat jen jako nesplněný sen...
Autor Kira Haulie, 26.09.2009
Přečteno 387x
Tipy 2
Poslední tipující: Roben
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Och, tak tady jsem se našel hned v několika místech.. Moc pěkně napsaný a taky to pěkně ukazuje jak je asi důležitý mít někdy nesplněné sny abychom byli spokojení..

07.12.2009 01:27:00 | Roben

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí