Předstírám, že spím

Předstírám, že spím

Anotace: .

Byl jsem po opici, smysly ošálený chlastem a ona ke mě byla otočená zády. Ještě než jsem se jí dotknul, měla kalhoty na půl žerdi. Z pod deky na mě svítil bílej flek. Její prdelka měla čárku přesně v půlce. Srdce mi začlo makat na 100 procent. Z trenýrek se mi vyvalil Bič Boží (pak už jen BB). Jako bych dostal infůzi přímo do kokota, tolik byl naběhlej. Stáhnul jsem jí kalhoty i s kalhotkama ke kolenům. Pak jsem jí začal opichovat. Můj detektor začal větřit poklad.
Vzdychla, jako že jsem jí vzbudil. Blbost, samozřejmě. Celou noc byla vzhůru a čekala, jestli na to mám. Kromě tý doby, kdy chrápala jako starej ožrala. Kolik jí vlastně je? Sere pes.
Natočila se, abych se jí nemohl dostat do epicentra. Říká si o předehru, poradila mi intujice. Začal jsem jí hladit po kozách. Na víc erotogeních zón jsem si v tu chvíli nemohl vzpomenout. Jenže jí to stačilo. Po chvilce se vrátila do původní polohy. Znovu jsem jí opichoval. Tentokrát jsem ale ucejtil vlhkou stopu. Jako bla bla bla velbloud bla bla bla uprostřed bla bla pouště bla bla bla.
Někdo zaťukal na dveře do ložnice.
,,Mami, jdem koupit něco k jídlu,“ uslyšel jsem hlas nějakýho kluka. Nechal jsem ho v ní, ale začal jsem předstírat, že spím.
,,Peníze jsou v kabelce,“ zavolala na něj. ,,Je v obyváku na gauči. Kupte mi kefír, jo?“
,,Jo.“
,,Jahodovej. Nechci ten kyselej.“
,,Jo.“
Za chvilku bouchly dveře.
,,Ošukej mě, jo?!“
,,Dobrá, dobrá.“ Vůbec mi to nemusela říkat. Já jsem svůj úkol, co mám na týhle planetě, pochopil už ve 14. Mě je jasný, že MY, lidstvo, to musíme dotáhnout hodně daleko. Nejmíň na Mars, ne? Ve 14 jsem si myslel, že to bude Měsíc. Jenže se my od tý doby dost rozšířily rozhledy. Prstem jsem jí zajel do Černý Díry.
,,Na to zapomeň.“
No nic. Začal jsem přirážet. Ry-tmus. Ry-tmus. Ry-tmus.
,,Crrrr.“
,,Co to je?“
,,Nevím. Někdo přišel na návštěvu.“
Kurva. Začal jsem předstírat, že spím.
,,Musíš ho vytáhnout.“
,,Co?“
,,Musím jít otevřít.“
Vytáhnul jsem ho. A dál předstíral, že spím. Vytáhla si kalhotky i s kalhotama a šla otevřít. Zezdola jsem uslyšel nějaký žvatlání. Po chvilce přišla nahoru.
,,To je ségra. Udělám jí kafe a pak jí vypakuju.“
Předstíral jsem, že spím. Spát stejně nešlo. Se ségrou se neviděli nejmíň 300 let. Krafaly spolu něco kolem půl hodiny. Intenzívně. Vůbec jsem nepostřehnul pomlky v jejich hovoru. To kafe jim muselo vystydnout. Když přišla nahoru do ložnice, nepřestával jsem předstírat, že spím.
V tý době jsem totiž nevěděl, jak se jmenuje. Ještě jsem jí nevyznal lásku, ještě jsme nebyli na večeři, ani v kině. Znali jsme se sotva pár hodin a ty fakt utekly jako voda. Nějak se to všechno seběhlo a já byl U NÍ a V NÍ.
Lehla si zpátky do postele. ,,Už je pryč.“
Otevřel jsem oči. Ležela ke mě zády. Počítal jsem, že je to její oblíbená poloha. Nebo je při seznamování stejně stydlyvá, jako já. Takže jsem jí znovu stáhnul kalhoty i s kalhotkama ke kolenům. Pak přišly na řadu kozy, atd. atd. atd. No a zasunul jsem. Ry-tmus. Ry-tmus.
A bylo to dobrý. Neříkám, že to byla šukačka 100letí (přibližně tak dlouho jsem to nedělal), ale bylo to dobrý. Dokonce sehrála orgasmus (dal se jí uvěřit). A já už bral za kliku taky!!
Když tu ...
,,Prásk!“, bouchly hlavní dveře. ,,Mami, měli jenom meruňkový.“
Autor Tecka 2, 14.12.2009
Přečteno 404x
Tipy 4
Poslední tipující: mexx, mtiejuil, Lady Carmila- Políbená mlhou..
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

smích .D

14.12.2009 18:04:00 | Lady Carmila- Políbená mlhou..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí