Úspěšný den.

Úspěšný den.

Anotace: podnikatel vs. dělník

Sbírka: články z mozku

Den úspěšného podnikatele:Ráno vstanu a dám si krosainty,které zapiji kávou Carte Noir za 100 korun.Poté nastartuju své BMW a vyrazím do svého obchodu,kde prodávám značkové parfémy.Můj denní obrat je 8 tisíc.Po dvou hodinách práce,jedu do hotelu SunnyHoliday,který mi také patří na oběd.Dávám si lososa a drink.Vše za 260 korun.Po obědě si jedu koupit značkové oblečení do 5-i tisíc.Poté vyrážím do welness centra kde se odrelaxuju po náročném dni.Nastal večer a já jedu do své vily,kde mě čeká moje nádherná žena Isabel.Okoupu se ve vířivce a jdu spát do své nádherné postele se svou ženou,s kterou strávím krásnou noc a užiji si kvalitního sexu.
Den úspěšného dělníka:Ráno vstanu a dám si dva gumové rohlíky,které zapiju kávou standard za 8 korun.Poté sednu na svou závodničku,která ma osmici a jedu do práce kopat příkopy.Moje měsíční výplata je 8 tísíc.Po osmi hodinách prace,strhaný jak pes,jedu na hlavní nádraž k stánku, kde si dám na oběd 2 láhváče,klobásku a chleba.Vše za 65 korun.Po obědě jdu na charitu pro nové oblečení.Dostávám roztrhané trička a jedu relaxovat do parku,kde si s kamarády otevřu krabicové víno za 21 korun.Nastal večer a podnapilý jedu dom na ubyttovnu,kde mě čeká moje nervozní manželka Blažena.Dostávám pohlavky,za svou podnapilost a jdu se osprchovat do sprchy kde neteče teplá voda.Po chytnutí plísně na nohách ulehám do svého blešníku ke své ženě,která mě vyhání.Dnes sex nebude Blážu bolí hlava.
Autor KenyusBeaus, 13.03.2010
Přečteno 305x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí