Proč já ne?

Proč já ne?

Anotace: .....

Potkala jsem ho. Byl opálený ale léta už na něm byla trochu vidět. Svaly si pořád udržoval. Často jsem si před časem kladla otázku jak bude vypadat až bude ještě starší. Až přestane cvičit. Vždycky když ho vidím vypadne mi na mysl věta. ,,Proč já ne?" Hned Vám to vysvětlím.On je totiž požitkář. Miluje ženy. Ale tak jak by muži milovat ženy měli. Krásu vnímá srdcem. Nikdy by žádné neublížil. Je gentlemanem v každé situaci. Když se zlobí je úžasně roztomilý. Ale nikdy nekřičí. Jen se zamračí až mu vyskočí vráska na čele a trochu se mu ztáhne pusa. Vždycky mi otevírá dveře a je galantní. Když jsme chodili po městě na žádnou jinou by se ani koutkem oka nepodíval. Žije život na plno. A vždycky ho tak asi bude žít. S alkoholem je opatrný ale když se napije každý doušek umí správně vychutnat. Má správné přebrepty a vždycky ví kdy má dost. Vždycky myslí do budoucna a nechává si zadní vrátka. Zároveň jakoby ani nikdy nepomyslel na to co bude a žil pouze jedním okamžikem. Když tančí tak i v jeho věku na něm slečny nechávají oči. I já jsem do těch jeho pastí spadla. Padala jsem a padala a on věděl. Jakoby přesně věděl jak to skončí a tak jsme se všem chybám vyvarovali. Společně. Jenže moje láska zůstala nenaplněná. Hladová a studená krčící se v koutku mé duše. Jestli mi byl někdo někdy vzorem byl to on. Pokud se s něčím trápil nikoho tím nezatěžoval. A já si tolik přála nést tu tíhu jeho problémů. Naplnit ten jeho proklatě studený byt alespoň kouskem domácího tepla. Jenže on je rakeťák. Přátelé má na každém kroku. Všichni ho milují. Je úžasně vtipný a přátelský. Všem dokáže pomoct. Udělá i to co by nikdo jiný nikdy neudělal. Je fantasticky rozumný a zároveň blázen. Jeho životní tempo je vražedné a zabíjelo by mě. Já přeci...jsem mladá ale.....proč mě nechce. Vzlykala jsem doma mámě nad horkým jablečným štrůdlem. A teď je tu. Stojí předemnou v celé své kráse....ikdyž...už né takové....voní skořicí. Jako ten závin. Jako ty horké,hořké slzy tehdy. Jako ta hladovost co sedí v koutku mé duše a dáví se tou skořicí. Proč já ne? Proč nemůžu být stejně úžasná jako on. Proč já nejsem jeho vyvolená.

Vysvětlení se mi dostalo až za pár let. Přišla jsem na něj sama. Jsem bystrá dívka. On nejspíš takový vůbec nebyl. Jen jsem ho zkresleně viděla...
Autor mexx, 14.04.2010
Přečteno 268x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, enigman, angelicek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

všechno se časem mění, radost i zlost i umění chtění, mládí je krásné a rychlé, ku stáru trochu všem zpychne, jen chuť žít zůstává, ať mladá či stará . . . hlavně že ráda :-)

23.04.2010 22:20:00 | cado

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí