Páteční odpoledne

Páteční odpoledne

Anotace: Moje první povídka,zkouším. A k tomu krátká.

Konečně víkend, pomyslel jsem si a rozhodl se, že půjdu domu už po páté hodině, když jsme zbyli ve třídě jen tři a navíc k tomu je učitelka uspávačka hadů. Ale ještě jsem musel počkat půl hodiny na autobus, ale dobré aspoň zajdu za učitelkou se na něčem domluvit.
Když jsem to měl vyřízené. Tak jsem jen tak stihl autobus a vyrazil na náměstí, kde jsem měl sraz s mojí bývalou slečnou. Byl jsem docela dost zvědavý, jak bude vypadat, dle mého názoru jí to stále víc a víc sluší, jako když zraje víno. Ona byla také potěšená mojí změnou, přibližně před půl rokem jsem začal nosit brýle. Poté co jsme se pozdravili a následně rozhodli, že vyrazíme někam na oběd, tak jsme vybrali pizzerii. Nebudu Vás zatěžovat tím výběrem jídla…

Když jsme odcházeli spolu zpátky do našeho historického centra, tak jsem neodolal a na plno, jak kdyby to bylo naposled v životě nebo snad poprvé políbil, po dvou letech jsem znovu cítil její rty…
Autor Vlk v rouše, 02.05.2010
Přečteno 359x
Tipy 10
Poslední tipující: Sýkorka07, Mraveneček, enigman, Lenullinka, Květka Š., E.deN, padající do neznáma
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkné ale snad jen ten druhý odstavec. Chápu - prvotina (a já zase mám co říkat, že ano... :) ). Ten první odstavec byl velice stručný, skoro "suchý"... Ale jinak - pěkné :)

05.05.2010 12:37:00 | Nine Saturdays Alusia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí