Volné pokráčko IV.

Volné pokráčko IV.

Anotace: ... Volně navazuje na "Volné pokráčko III." :-)

Tak u nás zase po dvou měsících byla nějaká ta akce..
S kémošema sme vyrazili do centra dění a pivo teklo proudem :-) u některých i zelená ale té vážně neholduji tak sem se držela "zlatých písků a zasněžených vrcholků hor"... po nějaké době jsme se rozhodli dojít omrknout místní disko trisko... docela úspěšně jsem zadarmo prošla okolo vyhazovačů aniž by si mě všimli a vmísila se do davu, kámoši už takové štěstí neměli ale tak oni jsou šikovní tak třeba za chvilku...

Po nějaké době jsem se vymanila z parketu a zaujala místo na balkóně, odkud jsem přehledně mohla zkouknout, jestli se už někdo další protáhnul okolo vyhazovačů..

Najednou se u mě ukázal Tomáš, normálně si nakráčel a začal si semnou povídat. Trochu se zarazil a já si všimla že kouká na papírové růže které jsem držela v ruce.

- Od koho je máš? .. zeptal se mě trochu prkeně
- Od ségry kluka.. s mírným úšklebkem jsem mu klidně odpověděla

a on se očividně usmál a uvolnil... pak jsme si ještě chvíli povídali

- Nechceš něco k pití?
- Jo jasně dala bych si pivko
- Ok dojdu tam .... a s tím odešel

za chvíli sem zahlídla kámoše, došel až ke mě a vypadalo to že se chce pozdržet tak sem mu naoko naštvaně ale se smíchem řekla že čekám na drink a jestli by nemohl vyklidit pole, s úsměvem se tiše zdejchnul a nechal mě tam stát... to jsem ale nevěděla že tam budu stát půl hodiny a neodčkám se ani Toma ani pití...

po půl hodince jsem se na všechno vybodla a šla najít někoho známého, dorazila sem k nim a slyším Tak co dočkala ses drinku?? Ne... na nic víc sem nečekala a vyrazila na WC, tam sem si trochu pobrečela a vytvořila dost kousavou SMSku :

Víš ty co?? Nejsem ráda smutná a nemám ráda, když ze mě někdo dělá krávu. Tobě se během pár minut povedlo obojí... Gratuluju! I když myslím že jsem ti k tomu nedala důvod..

a pak se na všechno vykašlala, pokračovala sem v zábavě s kámošema a snažila se nemyslet...

To už mi ale nebylo dopřáno ráno, na displey na mě blikali dvě obálky. Jednu jsem otevřela a čtu :

Nechápu o čem mluvíš :-( Ivi, co jsem proved? Moc ti to slušelo!

druhá :

Opravdu se moc omlouvám i když nevím, co jsem provedl :-(

fajn tyhle dve přišli v noci, to byl zřejmě ještě pod parou tak nebudu odepisovat říkám si...kolem poledne ale přišla další .... :

Opravdu nevím, co jsem provedl....

a tak jsem asi po další hodině sesmolila pokud možno vševysvětlující sms :

Ty si za mnou přišel, začal sis se mnou povídat, pak ze nám dojdeš pro piti... cekala sem tam na tebe půl hodiny, netuším kam si zmizel a uz si se nevrátil..:(

a čekala co bude, reakce byla nad moje očekávání docela rychlá:

Aha! Tak ted už tomu rozumím, proč si naštvaná :-(
To se moc omlouvám! Včera mě tam každou chvliku někdo odchyt! Ale moje chyba! Promin...


Tak zase po takové době mi nějakej kluk udělal neskutečnej bordel v hlavě... už nevím jak si to přebrat, prosím o radu nebo alespoň podporu..

malé shrnutí : strávíme spolu fajn večer, kdy mi masíruje nohy - další den sms snad nedošlo k omylu,
po dvou měsících možná i víc se potkáme, příde sám, sonduje kdo mi vystřelil růže, přijde mi že je rád, že to byl "jen" kamarád, nabídne mi pití a pak se už nevrátí, pak mi napíše, že mi to strašně slušelo, přitom na mě zapoměl než došel k baru pro pití...

Jenže já už v tom zase lítám...!
Autor pohodářka, 01.06.2010
Přečteno 338x
Tipy 4
Poslední tipující: Alex Foster, Kes
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj Kočando,

nezlob se, ale myslím, že jsi jenom moc očekávala. Upínáš se ke každému slovu a ke každé byť jen nepatrné naději jako k životní spáse.
Hroutit se z toho, že Ti kluk, o kterého v skrytu duše nejspíš stojíš, nepřinesl pití, je přinejmenším smutný.
Jsi rozkošná mladá holka. Chce to hlavně mít vlastní hrdost. Já bych na toho frajera čekala tak pět minut a pak bych si pro pití došla sama. Kdyby pak ještě dorazil, řekla bych mu, že jsem měla žízeň, ale že snahu oceńuju (a nebo kdybych ho chtěla potrápit, tak bych řekla, že byl někdo rychlejší).

Hlavně se z toho nestresuj, vždyť vlastně o nic nejde. On skutečně nechápal, co se stalo. Někdy ve víru zábavy zapomeneš na spoustu věcí a chlapi jsou prostě takový. Raději se s tím dřív smiř. Předejdeš tím tolik bolestným zklamáním.

Neboj, držim pěsti a ono to přebolí ;). Určitě než se vdáš ;)

02.06.2010 09:59:00 | Kes

Moc hezky napsané.Mám z toho pocit,že Tomáš tak trochu v sobě nemá jasno.Jde zapomenout na někoho kdo na tebe čeká,cestou k baru?? Možná jo.Ten můj je schopen zapomenout co jsem mu řekla,do deseti vteřin.No situaci nemáš vůbec jednoduchou. Jak krásné by bylo,kdyby člověk vždycky věděl na čem je.Ale to zjistíš,jen když se přímo zeptáš a to chce odvahu. Držím ti pěsti ať se vše vyjasní.

01.06.2010 16:12:00 | kacii

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí