Stačí chtít

Stačí chtít

Anotace: ukázka, velmi krátká prezentace jedné myšlenky, jednoho života

Má to co chtěla, ano ovšem chtěla to vůbec?
Na začátku to začlo jako pubertální hra, něco jak zkrátit nudné dny ve škole.
Ale teď k věci.
Ona, říkejme jí třeba Lucie,měla velice těžké dětství. Už od základní školy byla šikanovaná za to jak vypadala,jak se chovala. Děti se jí posmívali že je ošklivá. Zanechalo to na ní psychickou újmu. Začala nenávidět lidi protože jí ubližovali. V tu dobu ale vůbec nevěděla jak moc dokáže být silná.
O 2 roky později se opravdu z Lucie stávala silnější osoba, začínala přicházet na svoje schopnosti a občas je i dokázala využít, už tenkrát byla pro kluky výzvou.
Byla jiná, ale nestyděla se za to, vychutnávala si to.
Pak poznala jeho, jmenoval se Viktor. Viktor se už dlouhou dobu zabýval magií, nenáviděl lidi a pouze je využíval, pouze si s nima pohrával, avšak Lucie ho jakýmsi způsobem očarovala. Začali se vídat a on jí postupně vysvětloval nějaká základní pravidla jak přežít na tomhle světě štastný.. naučila se to.
Momentálně je jí 20 let, řekněme že je to poměrně mladičká slečna ale zkušeností má víc než její babička.
Ostatní slečny jejího věku tiše závidí, hledají na ní chyby, ano opravdu není jedna z nejkrásnějších ale stačí,aby s ní člověk strávil hodinu a příjde mu jako ta nejkrásnější. Využívá toho a dělá si z lidí otroky.
Lidi zaslepeni jejimi kouzly ji blaznivě milují a uctívají.
Chcete vědět jak to dělá? je to jednoduché, stačí chtít.
Autor Phoe.be, 01.07.2010
Přečteno 209x
Tipy 1
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí