Že jsem prý snad chtěl unést letadlo ?!

Že jsem prý snad chtěl unést letadlo ?!

Anotace: Všeho moc škodí, zlatá střední je nejlepší.

Již od mládí jsem se bál výšek.Vždy, když jsem letěl letadlem, musel jsem si dát v hale alespoň dva velké panáky, abych do letadla vůbec vlezl.Asi dva, tři roky po 11. září jsme s ženou letěli do Egypta.Letěli jsme s Arabskou společností, takže v letadle neměli ani pivo a alkohol zde byl tedy zakázán.
Já však z minulých zkušeností věděl, že při delším letu dva panáky nestačí.Musel jsem si tedy udržovat mírnou hladinku, jinak bych se asi strachy klepal celou cestu jako ratlík.Přemýšlel jsem tedy jak Arabáky převézt.

A ejhle, nápad v celku geniální!Koupil jsem si whisky Old Smucler a pulitrovou lahev ledového čajíčku.Pak jsem před odletem dolil whisku do již prázdné lahve a byl jsem připraven na cestu.Sice krásná kamufláš, ale ty dopady!Seděli jsme s ženou, ona jako vždy u okénka a já v sobě již dva velké panáky a úsměv na líci.
Žena občas klimbla, já začínal mít obavy.Věděl jsem, že již brzy jistě příjdou takzvané turbulence, propady a jímala mě již hrůza.A tak jsem vcelku rychle půlitrovou lahev vychrup, a byl jsem čím dále veselejší.
Lidé již něco čuli, ale nikoho ani ve snu nenapadlo, že místo čajíčku bumbám whisku.

Letušky taky něco zbystřily, ale důkaz chyběl.Má veselost začala bujet.A zrovna ve chvíli, kdy jsem šel těžším krokem na wc uličkou směrem do přední části letadla, tak se stalo něco co se asi stát nemělo.
Nejsem žádný drobeček, ale vypít přes půl litru whizoura během hoďky a půl, to bylo již dost i na mě.
Náhle jsem se ocitl přímo před pilotní kabinou, vlevo toaleta, vpravo letuška právě otočená zády ke mě a k tomu všemu pootevřené dveře do pilotní kabiny!
Neváhal jsem ani minutu a šup do vnitř.Pravou, levou rukou jsem objal snědé piloty a hlasitě obdivoval těch snad stovky svítících kontrolek, hejblátek a různých čudlíčků.

Piloti byli oba sympaťáci, usmívali se, a já byl šťastný.
To trvalo asi tak 10, 2O vteřin nežli mě ze zadu začaly tahat z kabiny letušky.Ale, né, mě se tam líbilo, ty mraky, ten nevídanej pohled a tak začalo přetahování.Fakt se mi tam moc líbilo, a navíc ti piloti z toho měli asi velkou srandu, a já tak usoudil, že jim moje přítomnost asi nevadí, ba naopak.
Tak jsme ještě chvíli poklábosili, spíše já, a nakonec se letuškám povedlo mě z kabiny vytlačit.Byl jsem stále veselý, obzvláště, když jsem zjistil, že se lidé v letadle hezky baví.
A pak přišel konec srandy.Jedna letuška hlasitě křikla, že jestli si v klidu nesednu, tak mi dají želízka na ruce.A udělala dobře, to na mě nějak platilo, a náhle jsem byl jako beránek.Pak se hlasitě ptala ke komu patřím, jako bych to snad nevěděl!

Manželka pak chtěla všem vysvětlit, že nejsem zdrogovaný, ale jenom napitý.Vše jim vysvětlila, a já si šel raději sednout.Nakonec jsem usnul a náhle jsme byli na místě.
A aby ostudy nebylo málo v letadle, tak ačkoli to je neuvěřitelné, tak hned po dovolené jsem šel vyvenčit pejska, a na chodníku slyším: Hele kluci to, je řízek, tenhle čípek letěl s náma do Egypta, a málem unes letadlo,
a hezky mě pozdravil, ačkoli jsem ho vůbec neznal.Tak jsem taky hezky pozdravil, a rychle, rychle pryč!
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 08.07.2010
Přečteno 420x
Tipy 18
Poslední tipující: Amonasr, malavydra, Draconian, hloubavá, Iv, sobý hnusec, pamp_elka, Květka Š., Do Ga, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkně napsaná a humorná příhoda, i když při ní chvílemi i trošku mrazí - čekal jsem, že to nakonec nedopadne dobře... ;-)) Myslím, že jsi měl opravdu z pekla štěstí! :-))

11.07.2013 23:38:58 | Amonasr

To je pravda, Ten nahoře stál zase při mně.

12.07.2013 16:38:09 | Jeněcovevzduchukrásného

Veselá příhoda......jen si to zformátuj do odstavců, aby se to lépe četlo

05.06.2012 12:46:19 | Draconian

Jo, díky později se o to jistě pokusím.Tenkrát to mohl být pěknej malér, asi u mě stáli strážní andělé a to, že to všichni vzali v žertu:-).Ale ty klepeta na mě tenkrát fakt Hodně zapůsobyla.Ještě jsem je na rukách nikdy neměl:-), diky Bohu.

05.06.2012 13:46:57 | Jeněcovevzduchukrásného

Ne, né, chlast je metla lidstva a jako vyučený číšník vím dobře o čem mluvím, ale je fakt, že za střízliva dělám taky pěkné kousky, ale né až takové, jako v povídce-Pravdivé příhody, které obě dopadly dobře, díky Bohu.
Jo, jinak již pět let jsem nešáhl na alkohol a jsem nadmíru spokojen :-)

28.05.2011 17:29:00 | Jeněcovevzduchukrásného

Ať žije chlast a nově nabytá kuráž! Takovéhle věci ale já z roztržitosti provádím i střízlivá!

28.05.2011 16:37:00 | hloubavá

:-)))

17.08.2010 21:17:00 | Iv

jo jo, je to zoufalý - ať s alkoholem nebo s jinými opiáty

15.07.2010 10:01:00 | zoufalec

Sype, nesype, nejsem dokonalý a hold jsem podlehl démonu alkoholu :-))

11.07.2010 17:29:00 | Jeněcovevzduchukrásného

:-)))) Jeníku Jeníku už se to z Tebe sype :-)))

11.07.2010 15:54:00 | pamp_elka

Život,ten si někdy pohraje...
St.

09.07.2010 21:36:00 | Květka Š.

Užíval jsi si všeho do sytosti...

09.07.2010 00:14:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí