Veřejné psaní mému drahému

Veřejné psaní mému drahému

Anotace: Po roce a půl... Zpověď na plný koule. Už nevím, jak to jinak doma říct, tak z toho udělám věc veřejnou.

Můj drahý,

trápila mě literární impotence. Ano, růžové brýle mému básnickému střevu nesvědčí. Bohužel, drahý, šel kolem mě jeden frajer a brýle mi shodil. Samozřejmě nenasadil nové, na to Tě mám stále v úctě, ale konečně vidím. Vidím Tebe objektivně. Vidím i jiné možnosti a jiné muže. A hlavně jiné přípustné penisy. Pojmenovala jsem tento stav vaginální destrukce. Než jsem Tě poznala, byla jsem pannou, která věřila na lásku a věrnost. Po pár dnech jsem se Ti oddala naplno a my dokázali promilovat celé dny. Pak jsme řešili problémy. Spolu a nebylo jich málo. Ale na sex jsme si vždycky našli čas. Kam ten čas zmizel? Proč najednou problémy převládají? A proč najednou vidím, jak nejsme stejní? Po roce a půl nemáme žádné společné přátele a hlavně žádné společné zájmy. Rve mi srdce, když jdu na tah a Ty zůstáváš doma. Jsem člověk do světa, v garsonce si přijdu jako v kleci. Když jedu pryč na nic se neptáš. Někdo by tomu říkal tolerance, mě to naopak mrzí, že neprojevíš zájem jet se mnou. Sex byla činnost, na které jsme se podíleli oba stejným dílem. Teď si přijdu jako nymfomanka, která až nevhodně škemrá. Večery často končí pláčem. Na věk to nesváděj, to Ti nežeru. Naštěstí už to nevidím, že já jsem ta ošklivá, ta špatná, ta co ztloustla a už se Ti nelíbí. Nejsem. Jsem pěkná a chytrá a momentálně jsem zase zhubla. Ha. A že pořád trochu macatější? Chlapi už přicházejí k rozumu, takže jistou mě taky nemáš.
Bojím se nevěry. Poslední, co chci, je Ti ublížit. Obávám se ale, že konečné rozhodnutí neudělá ani mé srdce ani můj rozum, pouze a jen moje vagína. Toužím po tom, aby mě někdo sváděl a osouložil několikrát denně. Aby mě někdo začal vášnivě líbat a s tím mě povalil do trávy a abych byla překvapená tou spontánností. Ne, že si to poníženě vyprosím. Srdce a rozum si samozřejmě přejí, abys to byl Ty, drahý, ale vagíně je to jedno. Nepohrdne nikým.
A tak Tě prosím, začni myslet víc na mě. Nepohrdej mými zájmy a snaž se ke mně připojit, nebo vymysli něco nového, co nás vytrhne ze stereotypu. A hlavně projev občas touhu, ať věřím, že jsem stále i Tvá milenka, ne jen nejlepší kamarádka.

Zatím Tě miluji.

Kuřátko
Autor kryndy, 01.11.2010
Přečteno 434x
Tipy 8
Poslední tipující: Mraveneček, enigman, NikitaNikaT., Liss Durman, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jeste jste spolu? V tomto vyznani se osudova laska ani neskryva.

14.06.2012 23:11:46 | Lilien

Před měsícem jsme zrušili svatbu, ale zůstali jsme přátelé...

15.06.2012 12:32:46 | kryndy

Kdo koho žádal o ruku?

16.06.2012 05:03:02 | Lilien

Nechci byt nezdvorila, ale do toho Ti nic neni.

16.06.2012 11:48:24 | kryndy

Já jen, že ses tu veřejně vyznala, jinak bych se neptala:)

16.06.2012 11:52:38 | Lilien

verejne vyznani probehlo pred lety a zruseni svatby pred mesicem, to uz je zase zavrenymi dvermi.

17.06.2012 11:57:07 | kryndy

OK, však už nevyzvídám, ale došlo to dost daleko. Oživování partnerství po letech je zdravé, ale v jejím začátku smrtelné (i když zrovna neviditělně).

17.06.2012 12:06:19 | Lilien

zvláštní že to lidi nenapadne předtím...

20.11.2010 14:23:00 | enigman

Takže moje milá... Je to veřejná zpověď a vyžaduje tudíž veřejný komentář. Zaprvé ti chci říct něco, cos už určitě slyšela od hodně lidí, takže to nejspíš nebudeš brát vážně. ale stejně to řeknu: tahle fáze (kdy už to není "takový růžový") přijde vždycky. Zadruhé: byla jsi panna, když jste spolu začli, takže máš velkou nevýhodu - nepoznalas nic jinýho a to by mohl být problém, ale jsou ženy, které se s tím vyrovnají (ale asi to není zrovna nejšťastnější). Zatřetí: dovol mi připomenout ti, jak jsi říkala, že máš sen, abys nikdy nespala s nikým jiným než s Bedřuchem! A to je to hlavní, vrátit se ke kořenům! Takže hurá do toho. Jasně že není špatný trochu si s ním pohrát a vyvést ho z tý jeho laxnosti a důvěřivosti. Dokaž mu, že opravdu má důvod žárlit, protože každá žena chce, aby o ní muži projevovali zájem. Bohužel ti, kteří to nejlíp umí (projevovat zájem), bývají nejmíň stabilní ve vztahu... A zase naopak - takže buď ráda, že máš stabilního samečka, jen si ho vychovej, na to nikdy není pozdě. (Když se narodila Valentinka, taky jsem si nemyslela, že jednou bude Jirka vstávat v noci na krmení a každý pondělí hlídat ;-) a ted to dělá)
Tak to je prozatím vše a když mě ještě něco napadne, sdělím ti to soukromě :-D
P.S. Já bych to asi spíš napsala jako úvahu, ale to umístění asi není až tak důležitý ;-) Jinak se mi to líbilo, byl to takovej KryndyStyl, co mám ráda!

02.11.2010 11:45:00 | Liss Durman

fakt dobrý a drsný ...

02.11.2010 07:42:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí