Odemkni si svou řadící páku

Odemkni si svou řadící páku

Anotace: aneb Návod na společenskou hru pro dva a více hráčů

Cílem hry je umožnit řazení rychlostních stupňů osobního automobilu se zamknutou řadící pákou.

Intro:

Je pozdní únorový večer. Právě jste si koupili nový vůz a předvádíte jeho přednosti svému příteli. Přítel stiskne zámek řadící páky v okamžiku, kdy je zařazen první rychlostní stupeň. Obdivuje funkci zámku, zatímco vám tuhnou rysy ve tváři, neboť víte, že jste od předchozího majitele zatím neobdrželi klíč k odemknutí zmíněného zámku.
Je pozdní únorový večer. Hra začíná.

Level 1 – odstranění vozu z vozovky:

Zamknutý automobil stojí rovnoběžně s řadou stojících vozidel souběžně s automobilem stojícím před volným parkovacím místem.
Hráči se seběhnou kolem vozu a hořekují nad vzniklou situací. Společnými silami za pomoci kolektivního svalového potenciálu, vyšlápnuté spojky a řidičského umu majitele vozu, parkují vůz na volné parkovací místo tak, aby nebránilo případnému průjezdu dalších vozidel.

Použité rekvizity: vůz se zařazeným a zamknutým prvním rychlostním stupněm (hmotnost cca 1.500 kg), síla lidských svalů.

Po úspěšném absolvování tohoto levelu nastává noc. Hráči odcházejí do svých domovů za účelem spánku. Majitel vozu a jeho přítel odvolávají veškeré povinnosti, jež mají v plánu na příští den.

Level 2 – cesta do majitelova bydliště pro klíče od zámku řadící páky:

Hráči se sejdou v 8 hodin u vozu přítele. Majitel vozu je odvezen svým přítelem do svého bydliště (vzdálenost cca 100 km), kde se pokouší získat klíče od předchozího majitele vozu.
Předchozí majitel však tráví rodinnou dovolenou v zahraničí. Vhodně zvolenou zemí je např. Itálie.
Majitel vozu se pokouší s pomocí sekretářky předchozího majitele vozu hledat klíče na rozličných místech. Za tímto účelem vykoná několik (minimálně 3) telefonických rozhovorů s předchozím majitelem do zahraničí.
Jejich společné hledání však není korunováno úspěchem.
V posledním telefonickém rozhovoru současného a předchozího majitele je současný majitel spraven o bezpečnostní kartě, na jejímž základě by specializovaná firma měla být schopna vyrobit duplikát postrádaného klíče. Uvedená karta byla majiteli předána spolu s dokumentací od vozidla. Dokumentace od vozidla se nachází v místě, kde je zaparkován vůz s uzamčenou řadící pákou.
Majitel vozidla a jeho přítel cestují zpět k uzamčenému vozu.

Použité rekvizity: pojízdný vůz, mobilní telefon.

Level 3 – najdi bezpečnostní kartu:

Po návratu k vozu s uzamčenou řadící pákou (cca 100 km) hledá majitel vozu v pouzdru s dokumentací k vozu bezpečnostní kartu. Hledání je vhodné časovat na cca 10 min.
Po této době nachází majitel vozu uvedenou kartu ve svém příručním zavazadle, jež má již od rána při sobě. Na tomto místě je vhodné, aby si majitel vozu vytrhal pár vlasů.

Použité rekvizity: pouzdro s dokumentací k vozu, příruční zavazadlo, vlasy.

Po úspěšném absolvování tohoto levelu se majitel vozu i jeho přítel občerstvují v restauračním zařízení v prostorách čerpací stanice pohonných hmot.

Level 4 – zjisti, jak se přidělávají bezpečnostní klíče:

Majitel vozu s přítelem odjíždějí do sídla firmy prodávající bezpečnostní zámky. Před tímto úkonem je vhodné vykonat telefonický rozhovor s uvedenou firmou, během nějž se majiteli vozu dostane ujištění, že plánovaná operace neskrývá žádný problém. (Z technického hlediska je však možno telefonovat i kamkoli jinam. Na průběh hry to nebude mít žádný vliv.)
Po příjezdu do sídla specializované firmy (cca 30 km) vyhledá majitel vozu společně se svým přítelem technika. Pokusí se mu vyložit situaci a nechá se technikem odeslat do kanceláře.
V kanceláři je vhodné oddávat se nějaký čas čekání (cca 10 min.), jež je korunováno příchodem sekretářky. (Představitelkou sekretářky by měla být milá sexy dívka. Její předpoklady pro pochopení problému však není třeba zveličovat.)
Oba hráči se společně pokusí sekretářce vyložit vzniklou situaci a nechají se odeslat k technikovi.
Po příchodu k technikovi (jedná se o stejného hráče, jehož návštěva byla vykonána před nevelkým časem) se majitel vozu společně se svým přítelem pokusí již podruhé mu vysvětlit vzniklou situaci.
Po delším rozhovoru, jenž je vhodné koncipovat na dobu cca 10 minut, navrhuje technik, že postrádaný klíč nechá zhotovit ve vzdáleném městě. (Např. 200 km.) V tomto bodě je vhodné, aby se technik tvářil objevně až vítězoslavně.
Majitel vozu opět vysvětlí technikovi vzniklou situaci se zvláštním důrazem na fakt, že situaci je třeba řešit urgentně.
Po delším rozhovoru, jenž je vhodné koncipovat na dobu cca 10 minut, navrhuje technik, že vsedne do služebního vozu a dojede zámek odemknout či jinak vyřadit z funkce.
Majitel vozu i jeho přítel se tváří spokojeně, nadšeně souhlasí a sdělují technikovi adresu, kde je zaparkován vůz se zamčenou řadící pákou.

Použité rekvizity: pojízdný vůz, mobilní telefon.

Po úspěšném absolvování tohoto levelu se majitel vozu i jeho přítel odebírají pojízdným vozem zpět k vozu se zamčenou řadící pákou a technik se svým služebním vozem odebírá po několika minutách za nimi.

Level 5 – finále hry – odemčení bezpečnostního zámku řadící páky:

Majitel vozu, jeho přítel a technik specializované firmy se sejdou u vozu s uzamčenou řadící pákou.
Technik odstraňuje zámek řadící páky z vozu. (Čas tohoto úkonu by neměl přesáhnout cca 7 min.)
Majitel vozu předává technikovi tisícikorunovou bankovku.
Technik odjíždí.

Použité rekvizity: šroubovák, kladívko, majzlík, tisícikorunová bankovka.

Po úspěšném absolvování tohoto levelu se majitel vozu, jeho přítel sejdou spolu s ostatními účastníky hry poblíž vozu s již odemčenou řadící pákou, vzájemně si předvádějí, že řazení rychlostních stupňů již je možné a společně se radují, že vše tak dobře dopadlo.

Poselství:

Je pozdní únorový večer. Na tvářích hráčů se zračí únava ale i radost a kolektivní štěstí z úspěšně zvládnutého úkolu. Každý si individuálně uvědomuje, čím jsou pro něj dnes nabyté zkušenosti obohacující. Do pozdních nočních hodin pak o tomto tématu všichni kolektivně diskutují.
Je pozdní únorový večer. Hra končí.


Milé děti,

Napište nám, zda jste si užily také tolik legrace a poučení při hraní této skvělé hry, jako my, když jsme ji hráli.

V roli majitele vozu: Petr P.
V roli jeho přítele: Jan L.
Autor Petrik78, 07.12.2010
Přečteno 600x
Tipy 5
Poslední tipující: mkinka, Žqáry, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No tak já teda jo... omlouvám se, pánové oběma, neberte si to osobně, ale fakt se tu třískám do stehen:-DDD

07.12.2010 13:50:00 | Žqáry

parádní story ze života :-)

07.12.2010 09:56:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí