Odvaha

Odvaha

Anotace: Můj boj.

...chytila jsem ho pevně za ruku, přivinula se k němu a doufala, že mi to snad dá sílu překonat všechno na světě.
Chtěla jsem se ho držet až do konce života a nechat všechny starosti někde daleko. Myslet jen na něj. Milovat!?

Ale on moji ruku najednou pustil. A já padala někam dolů do tmy…
Vyděšeně jsem se dívala okolo sebe a doufala, že pomoc přece jen odněkud přijde. Že tohle přece není možné. Ne!

A tak jsem natahovala ruce, křičela a vyděšeně se dívala kolem sebe.
Ale…

najednou se svět zastavil. Jen na malý okamžik. Tak malý, že to nikdo ani nepoznal. Ale mě ta chvilka stačila.
Sebrala jsem svoji odvahu, narovnala ji, úhledně složila a opatrně si ji schovala do kapsy.

Pak jsem se ale lekla, že bych ji mohla ztratit. A tak jsem ji zase vytáhla a spolkla.
Tak! A už ji nikomu nedám!
Autor placeboXeffect, 28.12.2010
Přečteno 279x
Tipy 12
Poslední tipující: CULIKATÁ, TetaKazi, Zasr. romantik, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Človíčku,to jsi tedy parádně napsala!Občas se ji také snažím spolknout,ale ono se jí uvnitř potvůrce nechce zůstat napořád a někdy mi chybí:)

04.01.2011 14:20:00 | CULIKATÁ

ST za odvahu, žes ji spolkla. Tu svou bych asi nespolknul, už několikrát v životě mi spadla do kalhot! :o))

28.12.2010 21:52:00 | Zasr. romantik

vítej, četla sem první dva kousky od tebe a jsem nadšená - těším se na další

28.12.2010 21:40:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí