Černá ovce

Černá ovce

Anotace: krátká povídka o klukovi kterého každý odsuzoval za to co měl rád... ( ta hudba je k tomu přímo zrozená- http://www.youtube.com/watch?v=ye24cqG8j3M )

Dokud se držíme většiny nic se nám nestane a nikdo o nás špatným slovíčkem nezavadí. Tak tomu je i v tomto příběhu. Mladý kluk vždy poslouchal hudbu co ostatní... a nikdo nic neřekl byl kamarád... oblékal se jako ostatní... a znovu nikdo nic neřekl...stále byl kamarádem... on se však v tomto světě "růžových brýlý" dusil a viděl svět pravýma očima... bez ideálů... a to tak že svět je černý a nic krásného ho v tomto světě nečeká..snad v tom příštím jak se říká. Celý život je jen stres,sklamání a bolest... a proto začal poslouchat odlišnou hudbu...poslouchal to v čem se našel...Metal.. a už si o něm jeho "kamarádi" říkali že si tim jen hraje na tvrďáka...Ano jak se říká kdo nejde s námi jde proti nám že...Ale nikoho jaksi nenapadlo že se mu to prostě jenom líbí... Brzy se oblék do černého oblečení s množstvím kovovývh ozdob... ale nenosil to jen proto že to k hudbě tohoto typu patří...ale proto že se v tom cítil dobře... tak trošku bezstarostně... a to už ho odsoudili skoro všichni jen kvůli oblečení.. a stal se "černou ovcí"... a to se mu jen potvrdil jeho náhled na svět... Jeho jediným a opravdovým kamarádem se stala hudba... co nikdy nezklame... a hlavně NIKDY nezradí... Když někde potkal někoho stejně oblečeného měl konečně dobrý pocit že není sám... že v tomhle zlověstném a prokletém světě není sám...
Autor Antikrist, 21.02.2011
Přečteno 309x
Tipy 11
Poslední tipující: Lucy Susan, Krist7nka, emo.vila, Trystan ap Tallwch, katkabloom, terezkys
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bohužel

18.06.2011 23:33:00 | Antikrist

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí